Duizeligheid symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door testje, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

    Ik ben al sinds juli 2009 gestopt met de pil.. we keken er niet precies naar wanneer het nu zou kunnen raak worden of niet. Nu deze maand ben ik wel eens gaan kijken wanneer de beste kans was.
    Ik zou zondag of maandag maandstonden moeten krijgen maar nu voel ik me sinds gisteren zo duizelig.. en ik ben al heel de week precies moe, meer dan anders.

    Herkent er iemand het duizelig zijn in zo'n vroeg stadium? Misschien heb ik gewoon vitamine tekort en beeld ik het me maar in.. of het is een sypmtoom dat we eindelijk zwanger zijn :D..

    We hadden net ovulatietesten besteld, misschien zijn deze nu niet meer nodig:p
     
  2. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat kan heel goed hoor.
    Maar het kan ook nog andere dingen betekenen.

    In het begin was ik ook heel duizelig en erg moe, nog voor ik een positieve test in handen had.

    Ik zal voor je duimen!!
     
  3. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben al blij dat jij dat ook had. Ik dacht dat in zo'n vroeg stadium dat mss nog niet te merken was. Zou zo graag zwanger zijn he.. misschien ga ik morgen wel test gaan halen.. ben zo benieuwd!
     
  4. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ikzelf teste pas een paar dagen na mn NOD positief.
    Niet elke zwangerschap en elk lichaam is hetzelfde.
    De ene heeft wel kwaaltjes en de ander niet..
    Ik duim iig voor je.
     
  5. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou ook liever wachten om te testen.. als hij dan nu negatief is dan is het een test voor niets he.. maar ja je bent dan
     
  6. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    (stukje vergeten) zo benieuwd!
     
  7. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    klopt je wilt het dan weten maar ja als hij dan negatief is, dan ben je teleurgesteld... en als je dan paar dagen wacht kan die wel positief zijn, niet iedereen maakt snel HCG aan.
    Bij mij duurde het ook lang, 1 vaag positieve test 5 dagen na mn nod, daarna dag erna nog een test gedaan en dag daarna weer een.. toen geloofde ik het wel haha
     
  8. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    En had je dan ook al het gevoel dat je zwanger was nog voor je nod? Of gewoon grote hoop op een zwangerschap en dat je dan dingen begint te voelen..

    Zal het nog zien wanneer ik test, maar laat zeker iets weten :p
     
  9. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Nee had totaal niet het gevoel dat ik zwanger was voor mn nod.. de rondes ervoor wel en toen was ik niet zwanger.
    Ik had deze ronde ook al opgegeven omdat ik ziek was geworden en we hadden daardoor weinig geklust maar gelukkig was het wel gelukt:)

    Sterkte met wachten meis, dat is echt ellendig..
     
  10. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zal ooit ook eens raak zijn he, is het deze ronde niet zal het mss beter lukken de volgende met de ovulatietesten..

    Jammer dat niemand anders ook nog zegt dat ze last hadden van duizeligheid..

    Merci voor de steun, duimer samen :d
     
  11. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog altijd niemand die dezelfde symptomen heeft:(? zou me beetje moed geven:p
     
  12. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ik ben superrrr duizelig, en ook een soort van misselijk,...heel groot brok in mijn keel/slokdarm,....
    kan maandag officieel testen (banner geeft later aan, maar eitje was eerder)
    als ik maandag nog niet ongi ben ga ik dinsdag testen....
    ik heb vorige maanden echt vaak gdacht dat ik zwanger was, want had zere borsten en rare dingen gewoon,...nu denk ik dat het niet raak is, maar ben toch zoooo duizelig...
    en mega koppijn!!!

    succes meis!
     
  13. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    tijdens de zwangerschap van mijn dochter ging ik bijna van mijn stokje de eerste maanden..
    Ook bij mijn zw in september/okt wisten we dat het raak was doordat ik zo enorm dizzy was.
    Dus ja het kan een teken zijn van zw..
    Maar om eerlijk te zijn kan het ook wat anders zijn:p;)
     
  14. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Berretje,

    Leuk dat zo beetje zelfde is.. ik zou ook maar maandag mogen testen.. maarja. kan niet wachten he! Denk dat ik vanavond test ga meebrengen en morgenochtend al eens testen..

    Ik heb ook de duizeligheid en koppijn gehad, vandaag is het weer beter..
    Zoals nanette zegt, kan ook wat anders zijn, maar hoop toch dat het teken is. En hoop het voor jou ook ze berretje. Laat je iets weten he!

    Als er nog mensen zijn dit dit gehad hebben laat maar komen, hoor da graag:D:p
     
  15. Maria74

    Maria74 Niet meer actief

    Ook hier ong. 2 dagen voor nod last van zweverigheid en duizeligheid. Op nod dan ook een mooie posi test.

    Sterkte met wachten!
     
  16. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!!
    Ja klinkt inderdaad een beetje hetzelfde,...Maar of het nou echt leuk is....Als ik zwanger ben heb ik het er voor over, maar anders liever niet ;) hahaha
    ik moet zeggen, ik heb nog steeds hoofdpijn, en draaierig, buikpijn al vanaf mijn ei, maar ik heb nu ook ongipijntjes....dus ik denk toch dat ik ongi ga worden helaas...
    kan bij mij echt van de vermoeidheid komen die misselijkheid,...maar zou wel tof zijn als ik zwanger ben...

    ik hou je op de hoogte...Maar jij eerst, want jij gaat morgen al testen,...laat je het even weten ???

    fijne avond!!

    -x-
     
  17. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    en al getest?? ben nieuwsgierig meis!!
     
  18. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

    Getest en was negatief...:(:(
    hoop da ik gewoon te vroeg getest heb, maar vrees dat de duivels nog zullen komen en dat het vals alarm zal zijn..

    Ben echt zo triest he al heel de dag. Weer een maand wachten tegen dat je weer iets weet.. En al die kindjes en zwangere vrouwen die je elke dag ziet..

    Hopelijk is het voor anderen wel raak deze maand, wens het hen echt toe

    Groetjes
     
  19. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hey meis!

    heh wat balen zeg!! en ik weet precies hoe je je voelt,..
    nu je ervoor gaat wil je ook dat het snel raak is he,...en ook ik zie overal kindjes en zwangere vrouwen,...en ik wil ook!!!
    misschien was je te vroeg met testen, laten we daar nog maar even vanuit gaan,.....
    rustig aan meis, en hou mij op de hoogte he...

    hier wel ongi krampen, maar nog niks te bekennen,..komt vast en zeker morgen,...ik weet het zeker,...
    ook ik zit weer flink te balen dan (en nu ook al) maar het is helaas niet anders....we blijven ons best doen

    dikke knuf!
     
  20. testje

    testje Actief lid

    6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo kunnen we samen balen:).
    Ik ga deze maand de ovulatietesten proberen, en hopen dat het zo beter gaat..
    Ik ook nog altijd niets.. zal zien of ze komen he, maar denk het wel.
    Ik ga er eigenlijk al volledig voor vanaf ik gestopt ben, maar mijn vriend moest dan nog even wennen aan de gedachte, nu is hij er ook meer klaar voor en gaan we er samen voor. Maar ik zit wel al te hopen van augustus vorig jaar..

    Ook een goeie volgende ronde toegewenst he
    groetjes
     

Deel Deze Pagina