Prins Harry en Meghan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Uilenmama, 17 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uilenmama

    Uilenmama Niet meer actief

    Prins Harry en Meghan gaan zaterdag trouwen.
    Ik ben benieuwd wie dit gaat kijken.

    Zelf heb ik niets met het Engelse of is het Britse koningshuis. Mijn tv staat niet aan voor dit.
     
  2. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik heb niet zoveel met Harry, maar wel met Suits :), dus ik ga hoop ik wel kijken.

    Al heb ik geen idee hoe laat en waar het wordt uitgezonden
     
  3. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Oooh ik vind het heerlijk ! Net al de docu gekeken. Wat een heerlijk romantisch verhaal. Ik ben wel enigzins koninklijk ofzo. Ik had m'n man en dochter al de deur uit gestuurd zaterdag naar het begint om lunchtijd 12.15 NOS. Dus dan zijn ze weer terug haha
     
    Zara75, Chocolat en harlene2014 vinden dit leuk.
  4. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    nee, we gaan een weekendje weg. als ik thuis was geweest had ik wel de tv even aangezet om te kijken, maar het is niet zo dat ik het persé moet zien.

    Destijds wel het huwelijk van Andrew met Sarah Ferguson gezien en ook de begrafenis van Diana. Die van William met Kate ook niet, was ik ook niet thuis :)
     
  5. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Ik ben dan niet thuis, dus dat lukt niet, anders had ik wel gekeken.
     
  6. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik ben eigenlijk alleen heel benieuwd naar haar jurk.
    Ik ga er niet voor thuis blijven ofzo.
     
  7. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.635
    21.130
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik ben alleen benieuwd naar de jurk. Verder vind ik het totaal niet boeiend. Maar ik vind het eigenlijk nooit boeiend wat bekende mensen doen. :roflmao::oops:
     
    conejita en Zonnestralen vinden dit leuk.
  8. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nee ik ga niet kijken. Ik heb niet zoveel met het Britse koningshuis (Nederlandse ook niet). En die enorme bruiloften vind ik ook niks.
     
  9. Trirani

    Trirani Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.260
    1.090
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Nee, maar een foto van de/een jurk vind ik best leuk :). Maar dat vind ik ook op zp hier van iedereen ;).

    Ik ben geen voorstander van de monarchie in ieder land en de -ondanks alle beperkingen- nog steeds aanwezige macht op grond van geboorte. Weinig democratisch, en het sprookje is meestal allerminst sprookjesachtig en daarmee te nep voor mij..
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  10. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik kijk wel even de samenvatting :roflmao:

    Ik vind het wel ‘shocking’ dat een aantal van haar halfbroers en halfzussen in Engeland zijn, terwijl ze niet uitgenodigd zijn. Die komen blijkbaar allemaal in allerlei talkshows... van je familie moet je het maar hebben:(
     
    leutjj vindt dit leuk.
  11. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik ben dan weer heel benieuwd waarom je dan toch dit topic opent haha :D. Ik had als TS iemand verwacht die juist fan is van ze ;).

    On topic: ik ga niet kijken. Wel benieuwd naar de jurk!
     
    conejita, Marchella, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik ga ook niet kijken. We zijn niet thuis, maar ik denk ook niet dat ik anders wel zou kijken. Ik heb er niet zo veel mee, al lijkt het me wel een leuk stel. Ik ben wel benieuwd naar de jurk, maar daar zie ik vast nog wel een foto van.
     
  13. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Nee, ik ga niet kijken maar ik ben ook wel benieuwd naar de jurk. Verder vind ik het een beetje een hype. Harry is zesde in de lijn van troonopvolging. Wat maakt het uit met wie of hoe hij trouwt? Ik snap de interesse erin niet zo. Bij William meer omdat hij ooit koning wordt. Maar ook die bruiloft heb ik niet gezien.
     
  14. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Precies dit. Verder boeit het me niet.
     
  15. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Jurk, maar ook de omgeving ben ik benieuwd naar. Maar ik weet nu al dat ik de tv vergeet aan te zetten.
     
  16. famofthree

    famofthree Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    ja ik ga het zeker aanzetten. heb morgen wel 6 kinderen om mee heen dus hoeveel ik daadwerkelijk mee krijg??

    Ben gek op de geschiedenis van de diverse koningshuizen en ook van de upper class ideeen van 1700/1950. tja gewoon een beetje vreemd denk ik. maar goed ik ga dus wel kijken vind het wel leuk dat ze er duidelijk een eigen draai aan geven, andere locatie, meer eigen gasten als wat politiek correct is.. . Al vind ik ook dat "familie" gedoe zeer bijzonder, fijn zo'n familie.
     
  17. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Och nee daar ga ik niet naar kijken. Harry was leuk en onbevangen, nu is hij hypocriet tot en met. Di draait zich om in haar graf.
     
  18. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Britse media halen hun maar al te graag binnen. Is ook al geen geheim meer dat madam zich omhoog 'geslapen' heeft. Maar ja bruid van... Ik heb meer respect voor Mette Marit dan voor deze omhoogslaapster.
     
  19. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja.. want je kent ze persoonlijk? ‘T is toch niet jouw leven of jouw keus? Jezus zeg :rolleyes:o_O
     
    famofthree, Peppabig, Tranquila en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.001
    25.443
    113
    Ik ga niet kijken. Ik ben wel benieuwd naar haar jurk maar die zie ik wel voorbij komen op Facebook

    Ik vind het wel grappig dat ze zichzelf omschrijft humanitarian activist maar wel trouwt in een £300.000 jurk. Maar goed, dat is misschien wel een beetje de Hollywood/Brits koningshuis gekte, beetje van de realiteit los of zo.
     

Deel Deze Pagina