Prins Harry en Meghan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Uilenmama, 17 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik snap dus niet hoe mensen bij wit komen. Vind dat ding overduidelijk geel.

    En daarbij, lijkt het mij dat ze dit wel besproken hebben vooraf. Kate lijkt mij niet bepaald een dame die iemand daarmee bewust gaat plagen ofzo.
     
  2. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Ik vond het gebroken wit. En uiteraard is dit overlegd bij zo'n bruiloft die tot in de puntjes is geregeld.
     
  3. Blaadje

    Blaadje Fanatiek lid

    1 feb 2011
    1.727
    216
    63
    Ik vond het ook geen wit. Wat ik dan weer niet snap is dat ze deze jurk al twee keer eerder heeft gedragen..
    Als je zwager gaat trouwen koop je toch iets nieuws en trek je niet iets ouds uit de kast.. om het geld hoeft ze het vast niet te laten :cool:
     
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik vond het best aandoenlijk om te zien dat Harry ook gewoon zenuwachtig was :) Steeds die zenuwachtige trekjes van zn vinger langs zn neus halen :D
    Verder vond ik het een erg mooie jurk!
    Ik vond het wel een beetje opvallend dat iedereen zo stug is... voordat de dienst begon zat iedereen maar te wachten, kletsten met hun partner, maar er werd volgens mij geen woord gewisseld met diegene die naast hun zat of voor/achter. Vond de moeder van de bruid ook wel een beetje zielig alleen zijn.
    En ik vond het een beetje rommelig overkomen dat Harry binnen al zat te wachten en er daarna nog allemaal mensen binnen wandelen. Vond ik erg opvallend, maar weet eigenlijk niet meer hoe dat bij andere bruiloften ging van een koningshuis?
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik vind het juist zo leuk dat ze kleren wederom draagt.. :p
     
  6. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Misschien om te voorkomen dat ze de aandacht trok aangezien ze pas bevallen is. Ook uit dat oogpunt wordt het tot in de puntjes uitgedacht ;) dus denk niet dat ze dat zo zelf bedacht heeft.

    Betreffende de queen, eerlijk volgens mij heb ik die nog nooit lachend in beeld gezien bij een bruiloft van kinderen/kleinkinderen :|

    Ik vond de jurk persoonlijk heel mooi en sprekend zeker in combinatie met de sluier.
     
  7. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Volgens mij werd na de bevalling gezegd dat Kate en William veel waarde hechten aan het gezin en zoveel mogelijk zelf de zorg op zich nemen - te zien aan die in slaap vallende William een paar dagen later was hij er ‘s nachts ook wel uit geweest ;)
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  8. Harperhazel

    Harperhazel Niet meer actief

    Pippa droeg toch ook een witte jurk op de bruiloft van William en Catherine?

    Ik zou Catherine haar jurk meer omschrijven als de kleur ‘eggshell’ ;)
     
  9. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik lees net via E! dat het ‘Primrose Yellow’ was :p
     
  10. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Zo lief vind ik dit ❤️


    AB256B33-E2FE-4DFC-B6AB-AACFF08F1223.png
     
    Riverdale87, Zara75, SDonya en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vond haar jurken ook heel mooi en Henry zag er ook erg leuk uit. Prachtig stel samen ♡ er word nu zeker al gespeculeerd wanneer ze zwanger zal zijn of wanneer er wellicht een royal baby komt.​
     
  12. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Pippa was hoorde bij de bruidsentourage op die bruiloft. Dus dat leek me redelijk normaal.
     
  13. Harperhazel

    Harperhazel Niet meer actief

    Maar in principe “hoort” toch niemand behalve de bruid wit te dragen?
     
  14. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Bruidskinderen hebben toch ook vaak wit aan? Ik weet niet hoor, maar misschien zat de reden in die richting
     
  15. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.286
    2.896
    113
    [​IMG]

    Mooie foto toch?!
     
    Riverdale87, Mindy26, Athina en 18 anderen vinden dit leuk.
  16. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Precies, absoluut geel. Dat zie je op de familie foto duidelijk. Haar hoed is ook overduidelijk geel.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  17. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Haar vader...de overduidelijke afwezige.

    Heeft ze helemaal geen broers en zussen?
     
  18. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wel een halfbroer en halfzus.
    Zelfde vader dus.
    Haar halfzus heeft toen dat boek uitgebracht over haar.

    Heb van de week die film gezien over hoe ze elkaar leerden kennen. Best wel leuk!
     
    bosi333 vindt dit leuk.
  19. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Ik vind de jurk echt waanzinnig mooi ♥ ♥ ♥
     
  20. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    welk boek?
     

Deel Deze Pagina