ongikrampen blijven na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noukytje, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukytje

    noukytje Actief lid

    29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Hallo allemaal,

    het is weer een rare cyclus deze keer. Ik begrijp er niks van. verleden week vrijdag ben ik begonnen met ovutesten (CB digital). Deze was positief op dinsdag. Vanaf maandag was ik ook teglijk met predictor ovutesten begonnen (gratis doosje van bij de apotheker). Deze waren positief op maandag, dinsdag en woensdag.

    Nu heb ik al sinds verleden zaterdag last van steekjes en een vage pijn in mijn baarmoeder. Sinds vandaag voelt het echt als een zeurend stijf gevoel daar beneden. Ik heb ik er nu nog lage rugpijn bij gekregen. Echt het gevoel alsof ik ongi ga worden. Het rare is dat ik ook ineens terug vruchtbaar slijm verlies vandaag, wat 2 dagen geleden stopt was.

    Ik kan er niks van maken wat dit allemaal kan betekenen. Wat denken jullie? iemand ook zoiets meegemaakt?
     
  2. noukytje

    noukytje Actief lid

    29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Nog vergeten te vermelden. Sinds gisteren ben ik ook ongelooflijk misselijk 's morgens, en mijn (.)(.) zijn ook vrij gevoelig. Maar dit kan ook van de eisprong komen zeker?
     
  3. brunette02

    brunette02 Actief lid

    11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik lees even mee, heb dit ook sinds gisteren. Kon gisterenavond ook bijna niet wakker blijven. Ik viel bijna in slaap in mijn zetel. Mijn vriend wil dat ik vanavond naar de huisarts ga, want bij een blaasontsteking heb je ook krampen boven je schaambeen en hij zegt dat dat niet goed is als je probeert zwanger te geraken.
     
  4. noukytje

    noukytje Actief lid

    29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Ik heb in het verleden veel last gehad van blaasontstekingen. Dan had ik inderdaan ook pijn boven mijn schaambeen. Dit voelde dan toch heel anders aan dat hetgeen ik nu voel. De krampen in mijn buik zijn wat minder ondertussen maar mijn onderrug doet nu fel pijn. Achja om iets te voelen van zwangerschap is het veel te vroeg. Ik vroeg me eigenlijk gewoon af hoe het kon dat ik 2 dagen na mijn LH piek ineens weer zoveel vruchtbaar slijm verlies. Zeker omdat het gestopt was. Je kan toch geen 2 eisprongen hebben in 1 week lijkt mij of wel?
     
  5. truffeltje

    truffeltje Actief lid

    5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Ik had mijn eisprong op de 25 nov, 26 nov geklust. 2 dagen daarna begonen de krampjes al, jeuk aan mijn borsten. Afgelopen disndag 8 dagen na mogelijke bevruchting behoorlijke krampen en steken bij niezen en hoesten. Vreet buien.. als mijn cycles 26 dagen zou zijn nu zit ik nu op 1 dag overtijd.. maar ik wil wachten tot maandag stel dat hij nu weer een keer 29 is. ik heb afgelopen woensdag al een keer getest kon het niet laten en die was mega negatief..
     
  6. xprissiex

    xprissiex Fanatiek lid

    8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 xprissiex, 8 dec 2012
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
    Ik lees mee.. Herken je klachten..
    vorige week mijn ei gehad. Heb ook die ongi-achtige krampen. Borsten voelen anders dan normaal. rugpijn, pukkels, en nu ook een beetje misselijk maar dat kan ook komen omdat ik nog niks gegeten heb. Heb ook meer afscheiding dan normaal voor me nod. Moet erbij vertellen dat ik normaal een korte LF heb. en slik nu tarwekiem waardoor ik nu niet precies weet wanneer ik ongi moet worden. Vanmorgen getest maar die was omo wit. Veel stress gehad, iets wat ook invloed heeft natuurlijk..... :(
    misschien herkennen jullie dit ook? Heb al twee dagen een flink bord met eten weg gewerkt en nog heb ik trek. word de volgende dag gewoon wakker met 'honger'.
     
  7. fatimaatje28

    7 dec 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik herken het ook.....ik ben nu 8 dagen over tijd heb alle klavhten pukkels ongi buik pijn lage rug pijn soms misselijk ook meer eten dan normaal vaker plassen en meer afscheiding en eer gister na de dokter geweest en de test was negatief vanacht weer zon erge ongi krampen gehad, normaal heb ik dat 2 dagen of 1 dag van te voren en dan komt me ongi van zelf ik heb een syclus van 28 dagen snap er ook niks van ik wil of zwanger zijn of ongesteld worden zo dat ik op nieuw kan beginnen, dit maakt je zo onzeker
     
  8. baby1985

    baby1985 Bekend lid

    21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ik heb altijd deze klachten na mijn ei dus het zegt helemaal niks helaas :S
     
  9. xprissiex

    xprissiex Fanatiek lid

    8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zegt ook niks. Maar ik heb deze klachten normaal juist niet. Heb wel zo iets van laat die duivels maar komen. Ben je van die onzekerheid af.
     
  10. truffeltje

    truffeltje Actief lid

    5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    bij jou is dus normaal maar ik heb dit normaal nooit.. dus dan vind ik het wel gek. maar ja zwagerschaps ideeen kunnen je een hoop dingen laten voelen volgens mij.. :D
     
  11. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb het ook ineens sinds vannacht, echt zo'n drukkende pijn in mn onderbuik en vannacht waren mn (.)(.) ook gevoelig... Alsof mn ei nog aan het groeien is en ik mn eisprong nog moet krijgen... Heb vanmorgen nog even het ziekenhuis gebeld, maar omdat ik pregnyl heb gespoten moet mn ei wel gesprongen zijn gister, dus dat hoop ik dan maar...
     
  12. noukytje

    noukytje Actief lid

    29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Het 'stijve' gevoel in mijn baarmoeder is bij mij verdwenen nu. Wel zijn mijn (.)(.) nog gevoeliger geworden, ook ben ik 's morgens nog misselijk en sinds gisteren avond heb ik echt met momenten scherpe steekjes in mijn rechter lies. Ik voel precies ook weer terug hetzelfde als een aantal maanden geleden. Ik had toen een follikelcelcyste die gewoon vanzelf verdwenen is. Ik had dat ook weer bij mijn zwangerschap is jammer genoeg uitdraaide in een vmk. Wie weet een goed teken.
    Ik durf er niet op hopen. Ik zou het ook wel straf vinden aangezien we niet zoveel geklust hebben deze ronde owv verbouwingen en manlief die zich daarmee verwond had (3 hechtingen, maar zoals veel mannen reageren alsof zijn been er half vanaf was).
     
  13. xprissiex

    xprissiex Fanatiek lid

    8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noukytje
    Hoop op positief nieuws voor je :) Wanneer is je NOD?

    Ik heb de hele dag met vlagen last van die misselijkheid. Verder geen klachten meer. Al heb ik wel het idee dat me borsten anders aanvoelen.
    Ik voel me zo anders dan normaal. Heb niet het idee dat me ongi eraan zit te komen. Denk dat het door die tarwekiemcapsules komt. Ben normaal een week na me ei al ongi.
     
  14. noukytje

    noukytje Actief lid

    29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Mijn nod zou rond 17 december zijn. Naar mijn mening dus veel te vroeg om al iets te voelen maarja hoop doet leven zeker?
     
  15. xprissiex

    xprissiex Fanatiek lid

    8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn vrouwen die meteen na de bevruchting/innesteling al iets voelen. Maar hoop doet leven.. Niks mis mee hoor :)
     
  16. noukytje

    noukytje Actief lid

    29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Op zich niks mis mee nee, maar je maakt jezelf er gewoon gek door! Ik probeer er zo niet mee bezig te zijn, maar dat lukt dus echt niet! Veel voorkomend probleem denk ik he
     
  17. xprissiex

    xprissiex Fanatiek lid

    8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja... Ik normaal een korte lF dus mijn 'hoop' is al snel weg. Alleen deze maand is het anders. Ik heb helaas veel stress gehad. Iemand in mijn naast omgeving is ziek dus dat kan ook een oorzaak zijn van een late ongi.. Kan niks anders doen dan afwachten...
    Enigste waar ik last van heb misselijk en doodmoe zijn..
     
  18. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    @Noukytje. Ik zit ook op 17 dec! Ik zal voor je duimen :)
     
  19. brunette02

    brunette02 Actief lid

    11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Bij mij nog altijd hetzelfde: het pijnlijkste is voorbij, maar vanaf dat ik een duwtje in mijn rug krijg of mijn vriend slaat op mijn poep, voel ik het trekken in mijn onderbuik. Tijdens het volleyballen dit weekend viel ik op mijn buik en het was net of er een ballon in mijn buik zat, pijnlijk.
     
  20. noukytje

    noukytje Actief lid

    29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Mja hier ook nog altijd dat vreemde gevoel. zo'n stijf trekkerig gevoel maar niet constant. ik voel het vooral als ik mij voorover buig, mijn bekkenbodem aanspan en naar het toilet moet.
    Ik voel precies weer zo'n cyste op mijn eierstok, maar dan niet zo pijnlijk als een aantal maanden geleden toen ik dit had.

    ik blijf het vreem vinden allemaal. Mijn (.)(.) zijn wel minder gevoelig vandaag, maar ik was wel misselijk deze morgen. Achja afwachten tot volgende week en als de ongi niet komt een testje wagen zeker?

    mijn nod is 17 dec of daar rond toch, wanneer zou ik ten vroegste testen?
     

Deel Deze Pagina