Probiotica

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nutella, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Heeft iemand ervaring of kennis van probiotica tijdens de zwangerschap?

    Iemand zei me dat het kon helpen tegen de misselijkheid, maar ik kan het niet terugvinden op internet.
    Verder helpt het misschien met de opgezette darmen en voor de darmflora van het kindje?

    Ik wil het wel een tijdje uitproberen, maar het is niet goedkoop dus graag wat verhalen van jullie, zodat ik beter een keus kan maken. :)
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Mijn darmen voelden er bij mezelf beter door. Had daar mega last van, maar daardoor wel minder.

    Onze zoon had alsnog wel last van krampjes, maar ik kan dus niet zeggen of het zonder probiotoca minder was geweest.

    Succes!
     
  3. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Oké, dus het heeft wel positief effect op de darmen dan in ieder geval.
    Weet jij nog welk merk jij nam en wat de concentratie was? Ik zie door de bomen het bos niet meer..
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ja zeker heeft dat het! Ik had echt enorm veel pijn door mn darmen, gelijk al toen ik zwanger was. Ik gebruikte probiotica en l glutamine. Beide van orthica, dat is een natuurlijke supplement, dus geen chemische stoffen erin.

    Tis ook een ware zoektocht. Ik gebruik met al mn vitamines of mineralen bepaalde merken; orthica, solgar of new care. Succes!
     
    Caithy en Nutella vinden dit leuk.
  5. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Ja hier hele goede ervaringen mee. Ik heb regelmatig schimmelinfecties, met probiotica heb ik ze zowat nooit. Slik nu die van nutergia, is een Frans merk, werd me aangeraden door m'n vk.
    Als ik 34wk zwanger ben ga ik weer aan Orthica start beginnen, toen ik zwanger was van m'n zoontje is dat me heel goed bevallen. :)
     
    Nutella vindt dit leuk.
  6. jeske160789

    jeske160789 Bekend lid

    9 sep 2015
    553
    72
    28
    Misschien fijn om even naar een reform winkel te gaan. Dan weet je zeker dat het natuurlijk is en juiste dosering..

    Mij is aangeraden om dit ook aan de baby straks te geven de eerste paar weken. Om krampjes te voorkomen en zou beter zijn.
     
    Nutella vindt dit leuk.
  7. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik heb hele goede probiotica, golden naturals. Staat ook op de verpakking dat het mag tijdens de zwangerschap, maar dat mag volgens mij met elke probiotica. Tegen misselijkheid helpt het bij mij niet, wel voor de stoelgang die soms moeilijk kan zijn tijdens de zwangerschap en ik krijg er minder urineweginfecties van
     
    Nutella vindt dit leuk.
  8. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Nutella vindt dit leuk.
  9. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen al de Orthica Orthiflor Original besteld. Volgens mij is die ook geschikt tijdens de zwangerschap. Denk ik.. Ik zag later pas dat ze ook Orthiflor Female hebben...
     
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Dat is helemaal goed hoor en mag gewoon.

    Hopelijk helpt het!
     
    Nutella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina