Nog maar 1 goed werkende eileider!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door AnnaS, 31 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi hoi,

    Ben pas geopereerd aan mijn verklevingen.
    Nu heb ik nog maar 1 goed werkende eileider en mijn linker eileider zit potdicht en die hebben ze ook dicht gelaten vanwege teveel littekenweefsel.

    Nu zei mijn gyn dat het wel langer zou gaan duren om zwanger te raken.
    Hij heeft de eileder wel met blauwvloeistof door gespoten.
    Nu lees ik dat je daarna extra vruchtbaar bent, maar ik kan het ook niet echt terug vinden.
    Ook ben ik natuurlijk nieuwschierig met meiden die ook nog maar 1 werkende eierstok hebben en hoe die zwanger zijn geworden.
    Op de normale manier of met extra hulp?

    Groetjes Anna.
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    mijn schoonzus heeft nog maar 1 eierstok, ze is in totaal 3 jaar bezig geweest voor haar 1ste kindje, eerst ruim 2,5 jaar in de medische molen en dat lukte niet toen is ze naar een magnetiseur gegaan en werd ze na 3 maanden zwanger, nu is ze weer zwanger en dit is spontaan gebeurt zeg maar.
     
  3. Niet meer actief

    Ik heb gelezen dat je na een HSG (doorspuiten van je eileiders) 50% meer kans hebt om zwanger te worden, en ook met 1 eileider kun je nog prima zwanger worden ;)

    Heb je al kinderen Anna of word dit de eerste?

    Dikke knuffel,
    Angeltje ;)
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wij hebben twee eileiders maar slechte zwemmers...heb dus geen idee hoe dit zit.
    Heb idd ook wel gehoord dat je na het doorspuiten vruchtbaarder bent...waarschijnlijk omdat de boel dat goed doorgankelijk is.
    Ik ken ook heel veel verhalen van mensen die met 1 eileider zwanger zijn geworden dus het KAN sowieso!
    Ik geef je hierbij heel veel positieve energie en wens je alle geluk van de wereld! Zet hem op! Tandjes erin en gaan met die banaan.
    Dikke knuf
    Elmo
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Meiden jullie zijn hartstikke lief.

    Heb ook veel gelezen over jou Elmo!

    En Angeltje, neej is niet mijn eerste, want ik heb al een dochter van 7 jaar.

    Tja met 1 eierstok moet het ook prima willen alleen kan het veel langer duren.
    Ik ga aanstaande vrijdag wel mijn gyn vragen van hoe of wat.
    Er is in ieder geval met blauwvloeistof in mijn baarmoeder gespoten en 1 eileider is wel los.
    Weet wel dat ik bij de eerste onderzoek wel 2 eisprongen had aan mijn goeie eierstok, maar is helaas niet bevrucht.
    Maar de cyste is ook weg gehaald en die geeft een hormoon af wat ook moeilijker maakt om zwanger te worden.
    Dus we gaan wel zien hoe het eerst loopt, maarja je blijft toch altijd nog met zoveel vragen zitten altijd als er toch ondekt word dat er gewoon veel meer aan de hand is dan eerst leek.

    Groetjes Anna.
     
  6. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Wat een nieuws zeg.....dat moet je volgens mij wel even laten bezinken. Gelukkig is er nog wel kans om zwanger te worden!

    Ze zeggen dat je 3 maanden na een HSG meer vruchtbaar bent omdat de boel open en schoon gespoten is. Ik heb 3 weken terug een HSG gehad (heel erg auw) en we gaan er nu dus helemaal voor!!

    Nu begrijp ik dus dat tijdens die operatie ze ook een soort van HSG hebben toegepast. Was je onder volledige narcose of niet?
     
  7. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Moo, ja ik heb een laparascopie gehad.
    En dan ga je onder algehele narcose en maar goed ook hoor!
    Toen ik wakker werd had ik vrezelijk veel pijn, maar gelukkig bestaat er morfine.
    Binnen 5 minuten was alle pijnen weg.
    Ik weet niet wat HSG inhoud, ik lees het meer.

    Groetjes Anna.
     

Deel Deze Pagina