Progesteron waarde

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door duizendschoon, 7 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duizendschoon

    22 mei 2016
    28
    1
    3
    hoi allemaal,

    Mijn man en ik zijn al ruim 2jaar bezig met onze kinderwens. Helaas is deze nog niet uitgekomen.
    Ik ben onlangs weer gestart met clomid.
    Op dag 11 een fm geHad. Er waren er 2 te zien. 1 van 16 mm en 1 van 19mm

    Op dag 18 bloedgeprikt en mijn progsteron waarde is 104.
    Volgens de gyn heb ik een super goede eisprong gehad.

    Wie heeft hier ook ervaring mee en bleek zwanger te zijn?
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier eens een waarde van boven de 100. Meende 112 maar weet het niet meer zeker. Ik was zwanger toen. Ook eens waarde van rond ee 60 gehad en ook zwanger.
     
  3. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Een week na vermoedelijke (dubbele) eisprong progesteronwaarde van 76 en later bleek ik zwanger te zijn :)
     
  4. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.923
    1.698
    113
    Ik heb ook eens 104 gehad. Fertiliteitsarts was toen ook razend enthousiast en noemde ook voorzichtig dat dit zou kunnen betekenen dat ik missie zwanger was. Maar dat bleek niet zo te zijn. Helaas.
     
  5. duizendschoon

    22 mei 2016
    28
    1
    3
    Dankjewel voor jullie reacties. Het kan dus nog alle kanten op. Ik probeer rustig af te wachten :roflmao:
     
  6. Huppeldingkje

    Huppeldingkje Bekend lid

    21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Ik volg hier ff.. ben net vandaag óók met clomid begonnen.. ben benieuwd hoe t afloopt ...ik duim mee voor je
     
  7. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    De hoogte van je progestoron waarde kan je helaas niet gebruiken om in te schatten hoe groot de kans is dat je zwanger raakt.
    Er gebeurt natuurlijk nog zoveel meer na die eisprong...
    zo had ik iedere maand met de medicatie een geweldige eisprong maar op de miskramen na nooit goed zwanger....
    pas met de eerste iui goed raak.
    Bleek dus dat manlief en ik gewoon weg als we het zelf moeten doen niet samen gingen omdat mijn afscheiding te veel van hem tegen hielt ;)
    Dus verschillende factoren, innestelen, wordt het überhaupt bevrucht spelen een veel grote factor in dit proces dan alleen een goede eisprong.
     
  8. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dat is een mooi waarde. Wat wil zeggen dat je een goede eisprong hebt gehad. Super fijn!

    Ik heb verschillende waardes gehad, maar nooit boven de 100. Meestal tussen de 37 en 70. Bij 39 werd ik zwanger van mijn 1ste kindje.
     

Deel Deze Pagina