Kleding na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Alita, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

    Alita Niet meer actief

    Welke kleding hebben jullie gedragen na de bevalling?
    Ook omdat ik borstvoeding wil geven en dus niet de hele tijd mijn truitje wil oplichten...
    Ben 02 oktober uitgeteld dus het zal wel niet zo heel erg koud zijn dan...

    Alvast bedankt......
     
  2. Pruts27

    Pruts27 Fanatiek lid

    6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Momenteel loop ik in een joggingbroek en ruim t-shirt. Zit gewoon het best, want mijn buik is nog behoorlijk dik. En je leeft de eerste week toch boven in bed. Ik geef echter geen borstvoeding, dus wat daar makkelijke kleding voor is kan ik je niet mee helpen.
     
  3. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Nou dat in bed leven... Was na drie dagen ziekenhuis thuis en heb geen seconde op bed gelegen, anders dan 's nachts. Dus das voor iedereen verschillend denk ik....

    Gewoon een lekkere broek, legerbroek of yoga broek ofzo en je kan ook van die voedingstopjes kopen bijv. bij de H&M. Of een shirtje met een ruime hals, hoef je ook niet helemaal op te stropen maar kan je naar beneden trekken... Heb geen bv gegeven maar wel een tijd gekolfd, komt denk ik op het zelfde neer kwa gedoe met kleding....
     
  4. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    De eerste dagen een lekkere huisbroek/pyamabroek, daarna gewoon mijn eigen kleren.
    Wat betreft de borstvoeding zijn er bij de oa. de H&M, www.borstvoedingswinkel.nl borstvoedingstruitjes te koop. Hier zit een soort van opening bij je borsten die je opzij schuift en dan kan je voeden.
    Ik heb altijd een spagetti hemdje onder mn shirt/truitje aan, dus was er niks te zien als ik mn shirt omhoog doe/deed.
     
  5. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik had van H&M ook een aantal makkelijke borstvoedings-t-shirts gekocht!
    Valt helemaal niet op dat je een speciaal t-shirt aanhebt, ik blijf ze gewoon doordragen (ben deze week gestopt met borstvoeding)
     
  6. Alita

    Alita Niet meer actief

    Hee bedankt voor jullie goede tips!
     
  7. moesje83

    moesje83 Bekend lid

    18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik had ook van die makkelijke jogging broeken en n t shirt aan, de eerste week lig je toch in bed
     

Deel Deze Pagina