Puistjes als zwangerschapssymptoom, herkenbaar?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Aardbei010, 8 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K00

    K00 Niet meer actief

    En mijn zwangerschapsdementie is begonnen, want ik zie dat ik gister al met SHIT gereageerd had............... maar ook nog niet ongesteld dus?
     
  2. Aardbei010

    Aardbei010 Niet meer actief

    Ja ik baalde wel van de test, zeker omdat ik me echt anders voel dan andere maanden. Nu beetje bruinverlies maar nog niet ongesteld wel beetje steken in mn buik enzo. Maar ga er maar vanuit dat het deze maand niet gelukt is.

    Geeft niet je hoef toch niet het topic af te zoeken maar mijn berichten. Kleine moeite voor mij om nog even te reageren op mn topic.:) Heb zelf altijd een hekel aan als mensen niet even laten weten hoe het afloopt als je een topic volgt.
     
  3. K00

    K00 Niet meer actief

    Ah balen dat er iets begonnen is. Er zijn hier dames die lichte bloedingen hebben gehad in het begin. Bij mij betekent bloed - niet goed.. Hoeveelste ronde is dit voor jou?
    Tja, het is zo lastig. Ik heb de afgelopen 5 maanden allerlei dingen gehad die zouden kunnen wijzen op een zwangerschap, maar het was niks. Vorige maand dacht ik echt dat het niet raak was, en dus toch. Je kunt er niks over zeggen.
    Meer dan je ei in de gaten houden en deze optimaal benutten, goed slapen, goed eten, etc, kan je niet doen.
     
  4. Aardbei010

    Aardbei010 Niet meer actief

    Ja dat licht bloedverlies lees ik ook vaak, maar ik geloof daar niet zo in. Heb het eerder weleens gehad en werd dan altijd ongesteld.
     
  5. Pitaa91

    Pitaa91 Fanatiek lid

    6 jun 2017
    1.349
    813
    113
    Vrouw
    Ja sinds gisteravond heb ik ineens last van jeuken. Op 25 mei had ik er 2 puistjes maar nu al minimaal 5 a 6 rode puistjes gehad.
     
  6. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wat jammer dat je test negatief is.

    Ik heb als ik ongesteld moet worden of ben dan krijg ik altijd 1, grote puist in m'n gezicht maakt niet uit waar.

    Nu heb k allemaal kleine puistjes vooral op de linkerkant van m'n borst en paar in het gezicht ook toevallig links, en m'n ei stond op 11mei knappen jawel aan de linkerkant of het toevallig is geen idee. Ik heb wel positief getest.
     
  7. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Sorry was nog niet klaar,

    Ik heb wel positief getest met de predicor early en heel lichtjes met die van de action en k2v5
     
  8. Pitaa91

    Pitaa91 Fanatiek lid

    6 jun 2017
    1.349
    813
    113
    Vrouw

    Jaaaa dat heb ik precies hetzelfde alleen als ik ongesteld wordt dan heb ik altijd mini puistje op mijn voorhoofd aan de zijkant hahaha
     
    Hadassa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina