Bugaboo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sousa, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sousa

    Sousa Actief lid

    5 sep 2007
    193
    0
    0
    (dit zonder handleiding)

    Daar staat ie dan, op de gang.
    Even openklappen
    Alle knopjes, schroefjes, hendeltjes aangeraakt geduwt getrokken..
    Maar het wil maar niet gaan.

    Ik ging verder, hoe plaats je de buggy, overal op staan drukken en klikken en mijn verstand wilde het maar niet begrijpen :(

    En toen, kwam ik de handleiding tegen in een hoekje, Jeetje hey wat een opluchting, wat een eye opener..


    Hahaha zo lijkt het makkelijk, maar goed na een uur, weet ik hoe die opengaat, hoe je de buggy erop moet krijgen..

    missie2: adapters halen en hoe plaats je de maxi cosi erop:)

    wordt vervolgd...

    Wat zijn jullie ervaringen met de bugie?
     
  2. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Heel makkelijk in gebruik........Als je even geoefend hebt...Ik heb de 1e avond ook een paar uur staan stoeien voordat alles beetje soepel ging....Hihi het word echt makkelijker!
     
  3. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    haha klinkt erg grappig! ik wil het ook altijd doen zonder handleiding. Waarschijnlijk gaan ook wij voor de bugaboo.
    succes nog!
     
  4. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier ook een bugaboo en het in elkaar zetten ging gepaard met veel gevloek (hopen maar dat de kleine dat nog niet heeft kunnen horen ;)).
    Nu pak ik 'm regelmatig even en haal de bak eraf, zet de maxi-cosi erop, klap 'm in elkaar (zonder maxi-cosi dan ;)). Gewoon regelmatig proberen dus.
    Maar ik ben d'r wel heeeeel blij mee!
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Ik vind hem super, als je hem eenmaal doorhebt.
     
  6. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    alleen het uitklappen van het onderstel gaat hier niet altijd even soepel (zit dan een beetje vast), maar verder ideaal, ook met de maxi-cosi en de adapters.
    Maar hier duurde het ook even voordat we alles doorhadden hoor! Er zit geloof ik ook een dvd bij! ;)
     
  7. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    idd eerst even de dvd bekijken voordat je begint. In het begin even oefenen maar als je weet hoe hij werkt is het heel eenvoudig !
     
  8. aliekeleppink

    aliekeleppink Fanatiek lid

    2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik oefen ook nog heel trouw met het in en uit klappen.
    Dat is het enige wat ik moeilijk vind.
    Inklappen kan ik wel, uitklappen blijft ie soms steken. Maar dat komt denk ik doordat ik met blote voeten hem uit trap zeg maar en dan heb je niet genoeg kracht. Ach ja ik blijf proberen, heb nog even!
     
  9. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik zag laatst in de winkel dat je ook van bugaboo een maxicosi hebt..... heeft iemand hier ook ervaring mee? deze is iets duurder maar kan het hoofdsteuntje meegroeien...
     
  10. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ja, dat zag ik laatst ook. Wij hebben 'gewoon' een maxi-cosi, omdat het bugaboo-stoeltje er toen nog niet was.
     
  11. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Het bugaboo stoeltje is goedgekeurd, maar volgens mij komt de maxi cosi cabrio als beste uit de test.
     
  12. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben ook een bugaboo. Heb me alles voor laten doen door mijn man en nu na een tijdje vind ik m SUPER!
    Leuk vind ik ook dat ze straks in de wandelwagen ook naar mij toe kan zitten, omdat je die stang in 2 richtingen kan doen. We kletsen altijd zo gezellig tijdens wandelingen, dat ik dat niet wil missen ;)
     
  13. Quinta

    Quinta Niet meer actief

    Wij wilde deze ook aanschaffen, mijn vriend was er zo weg van!
    We zijn jammer genoeg de winkel uit gegaan met een maxicosi, aangezien de bugaboo carseat niet op onze bugaboo past.
    (volgens de verkopers) Hij past echter alleen op het nieuwste model, de bugaboo cameleon :( .

    Misschien dat jullie andere info hebben, dan breng ik de maxicosi gelijk terug naar de winkel!
     
  14. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    huh? kun je niet gewoon van adapter veranderen zodat ie wel past? is mij niets over verteld, nu scheeld het dat we nog geen kinderwagen hebben maar het wordt ws een bugaboo cameleon.
    Erg vreemd hoor....
     
  15. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @quinta ... als je op de site van bugaboo kijkt lees je dat er voor de bugaboo autostoel adapters verkrijgbaar zijn voor de bugaboo frog, gecko, cameleon en bee.
    Weet niet welk type bugaboo jullie hebben, maar adpaters zat. Of jullie moeten de classic hebben.
     
  16. Quinta

    Quinta Niet meer actief

    Ik ga nu toch wel heel erg twijffelen aan het (deskundig?) advies van de verkopers?
    Wij hebben een bugaboofrog en idd adapers voor gekocht. De verkopers beweren echter dat het niet mogelijk is om de bugaboo car seat te gebruiken op de frog.
    Ik heb Bugaboo zelf al een mailtje gestuurd dan weet ik het tenminste zeker dus ik wacht nog even af.
    Indien ik te horen krijg dat het wel past ga ik direct terug naar de winkel en wil ik alsnog profiteren van de aanbieding die ze toen hadden.
    EEN BUGABOO CAR SEAT INCL. GRATIS ADAPTERS!
     
  17. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Hoi,volgens mij passen die adapters prima op een frog onderstel!De stokjes zeg maar waar je de adapter op klikt zijn bij de cameleon en de frog hetzelfde.....dus dat zou zeker moeten passen hoor lijkt mij!
     
  18. Quinta

    Quinta Niet meer actief

    Het uur van de waarheid!

    Ik kreeg net een telefoontje van Bugaboo zelf :D en idd de car seat is ook te gebruiken in combinatie met de Bugaboo Frog.
    Wij vonden het al zo raar dat het niet zou kunnen maar wilden het risico niet nemen dat het idd niet zou passen en dus maar een maxicosi aangeschaft.

    Manlief is weer blij, de maxicosi brengen we gewoon terug en bestellen de Bugaboo car seat.
    Kunnen we gelijk het vakkundig personeel (van een groot baby speciaal zaak) een lesje leren ;) .
     
  19. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    o kijk het verlossende antwoord!
    ben erg benieuwd straks naar je bevindingen van deze 'maxicose' van bugaboo!
     
  20. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    precies! Dat heb ik dus ook met het uitklappen.... :D
     

Deel Deze Pagina