Raar...... Verklaring?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ariadne, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

  2. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Hmmm.....Het begint met een typische ei stijging maar vind m nu wel vrij hoog eigenlijk. Heb je nav je vorige topic nog eens getest? Wat is normaal jouw basale temp en wat is de temp in jouw lf?
     
  3. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    Jij denkt nu in dezelfde richting als ik, maar de test was negatief, de ovulatietesten ook. Basaal heb ik normaal 36,45 met een normaalafwijking van max 0,2. LF normaal tussen de 36,8 en 37,1 (gemiddeld 36,85).
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Het is idd geen zwangerschap, daarvoor was je temp aan het begin te laag.

    Wellicht een hele korte cyclus deze keer met een ei op dag 7.
    Of een aankomend griepje.
     
  5. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    Zou het behalve dat ook nog wat anders kunnen zijn? Ik neig namelijk ook obv feiten naar een zeer vroeg ei maar vind dat zó gek. Cyclus kan een keertje afwijken maar zou wel een bizarre zijn. En heb niet het idee dat ik ziek aan het worden ben...
     
  6. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    Update.

    Blijft gek. Temp zakt onder de coverline (waar wordt die eigenlijk op gebaseerd?) van de “ovulatie” die FF een dag te laat inzet. Fysiek voel ik me wel degelijk als wanneer ik werkelijk in m’n LF zit. Toch moeilijk te geloven dat er echt een ei gesprongen is. Ook geen ovupijn gehad. Normaal dubbel van de pijn. Ik weet het allemaal zo net niet.

    EE463DD4-9BFD-474B-BE7D-F77FF466C4B3.png
     
  7. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

  8. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hij loopt nu wel mooi omhoog weer. Heb je al getest?
     
  9. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    O stom. Negeer dat maar *facepalm* als je je ei gehad hebt, ben je nu 8 of 7 DPO... Dat zou nog veels te vroeg zijn :oops:
     
  10. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Misschien toch een virusje gehad?
    Dat je ei toch op dag 13 pas is gesprongen?
     
  11. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    Heb ovutestjes gebruikt vanaf CD5, alleen juist CD6 niet (die hád positief kunnen zijn als idd CD7 ei gesprongen is) en daarna alle dagen tot en met vandaag.

    Alles negatief. Die van CD7 was wel “bovengemiddeld donker” voor mijn doen maar alsnog gewoon hartstikke negatief.

    Loop nu al sinds m’n ovulatie de vórige cyclus met progesteronkwaaltjes ik word er knettergek van. Of ik ben nu 8DPO of ik heb nog niet eens een eisprong gehad... Onzekerheid sucks.

    On the bright side; ik bespaar nu behoorlijk wat zwangerschapstesten uit, als ik werkelijk al geovuleerd heb. :roflmao:
     
  12. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    Virusje denk ik niet. Kan haast niet. Ben gewoon tiptop in orde...
     
  13. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    Nog eens een update... Inmiddels is het kruis een stippellijn geworden nadat ik had geüpdatet met alle negatieve testjes van beide soorten... Blijf het maar een raar verhaal vinden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je vorige maand ook getempt?

    Mocht het kruis toch goed staan, dan zit je nu op 11 dpo.
     
  15. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    Je hebt al weleens eerder een kaartje van mij beoordeeld. ;) Kan me voorstellen dat je niet alles onthoudt hoor.

    Ik temp al ruim een jaar en dit is een méér dan bizarre cyclus.

    Ik denk nu zelfs dat m’n ei al op CD4 is geweest. De laatste dag dat ik een normale basale temp had en de dag van de in de OP genoemde eerder geopende thread.

    Waarom? Omdat ik ongesteld ben. En obv een ei op CD4 klopt het met mijn 14 (enkele keer 15) dagen durende LF.
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Nee cd 4 echt niet ;)
    Dat is goed te zien aan je afscheiding.

    Hoe was je temp vanmorgen?
     
  17. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    36.8. Nog steeds belachelijk hoog naar mijn gemiddelde.

    Ja, goed punt, die afscheiding. Moet dan echt wel CD7 zijn geweest. Nu dus echter ongesteld met een LF van 12 dagen.

    Vorige maand vond ik ook al afwijkend maar dit spant de kroon... Ter illustratie even een paar kaartjes op een rijtje; eentje hoe het een jaar lang “standaard” is geweest (is van nov ‘17 omdat die bijna om in te lijsten is) en de laatste drie cycli (t/m nu dus).
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je cyclus ff vd leg is en dat zou maar zo doir het warme weer kunnen komen ;)
     
  19. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    Laten we het daar voor nu maar even op houden dan! :roflmao: Thanks voor het meedenken!
     

Deel Deze Pagina