Racebaan?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Sallie, 19 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hi allemaal,

    Ik heb het fantastische ( ;) ) plan opgevat om voor mijn zoons (3,5 en bijna 7) een racebaan te willen geven voor de Sint.

    Ik ben al aan het zoeken geweest, maar de recensies zijn niet echt goed. Hebben jullie ervaringen?

    Wil er dan echt een dat je de autootjes kunt besturen.. zag er een van Hotwheels die wel oké leek, maar daar vind ik dan weer geen reviews van..

    Hoop op tips!
     
  2. belize

    belize VIP lid

    25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hotwheels kun je niet sturen hoor. sommige hebben schiet systeem. of een motor om de autos op te halen en opnieuw te laten gaan.
     
  3. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Hier een racebaan van Carrera go. Vorig jaar van de Sint gekregen en het is echt favo speelgoed. Hij vraagt dit jaar ook om een uitbreiding.

    Carrera go kan ik dus aanraden.
     
    Hopsatee en Sallie vinden dit leuk.
  4. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wij hebben een Carrera racebaan. Besturen is meer hard en zacht racen en van baan wisselen.het is nog best moeilijk om op de baan te blijven.
     
    Sallie vindt dit leuk.
  5. belize

    belize VIP lid

    25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    reviews van speelgoed op you tube zoeken! dat is er zo een, Carrera, we hebben meerdere hotwheels(jaren geleden) en ietsje andere variant van racebaan die op Carrera lijkt, waar je Carrera autos ook op kunt zetten.
     
    Sallie vindt dit leuk.
  6. belize

    belize VIP lid

    25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o ja we hebben geen Carrera scalextric heet het.
     
    Sallie vindt dit leuk.
  7. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.888
    13.055
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook een carrera go, ze vermaken zich er prima mee!
    Hij mag van mij absoluut niet in de woonkamer liggen (vind het zo'n onding), dus check van te voren even of je voldoende ruimte op de slaapkamers of speelkamer hebt. Met de deur dicht heb je er totaal geen last van. :thumup:
     
    Sallie vindt dit leuk.
  8. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wij hebben Carrera 143. Geen idee wat het verschil is met Carrera Go trouwens. Ding is best groot wat er dan steeds ligt. Maar ze vinden het fantastisch speelgoed.
     
    Sallie vindt dit leuk.
  9. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zie nu inderdaad dat degene die ik had gezien niet van Hotwheels is, maar wel tussen de zoek resultaten stond... dankje!
     
  10. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    We zijn sinds kort verhuisd en hebben een speelkamer! Heerlijk ;). Ik lees veel dat het materiaal zwak is, vind jij dat ook?
     
  11. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Bedankt!

    Voor jou dezelfde vraag, vind je het materiaal slecht of blijft het gewoon heel?
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  12. MrsBucket

    MrsBucket Fanatiek lid

    27 mei 2014
    1.163
    590
    113
    Wij hebben pasgeleden zo’n baan gevonden in de kringloop (liggen ze best vaak) en meegenomen voor de peuter van 3,5. Het is een baan met 2 loopings en je kunt ze hard/zacht laten gaan zeg maar. Hij vindt het leuk om mee te spelen. Hij kan de baan niet zelf in elkaar zetten, want het komt nogal nauw. Het is allemaal gemaakt van plastic en niet erg dik. Ik ben wat onhandig en struikel er vaak over (vooral over de loopings als ik iets in mijn handen heb) maar tot nu toe veert het allemaal weer terug op de goede plaats, er is nog niets afgebroken.
     
    Sallie vindt dit leuk.
  13. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Die vangrails wat erbij zitten vind ik zwak. Is gewoon wat dun karton die ik uiteindelijk aan de kant heb gegooid.
    Racebaan zelf vind ik goed maar zoontje loopt of stoot wel regelmatig die brug om. Maar gewoon weer dat blokje eronder en het is goed.
     
    Sallie vindt dit leuk.
  14. belize

    belize VIP lid

    25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    scalextric krijg je niet makkelijk kapot..je moet inderdaad de ruimte er voor hebben.
     
    Sallie vindt dit leuk.
  15. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Sorry late reactie!
    Maar blijft gewoon heel hoor.
    Hebben hem nog niet zo lang, maar kan nog niet zeggen dat ik het slecht materiaal vindt
     
  16. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Nog een aanvulling. Wij zetten hem wel in elkaar in plaats van zoontje van 6. Ik vindt het geen speelgoed om hem maat zelf te laten doen en een baan in elkaar te zetten. Daar vind ik hem nog te onvoorzichtig mee.
     
  17. belize

    belize VIP lid

    25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    aan elkaar zetten zou geen probleem zijn maar t uit elkaar halen kan lastig zijn als je onvoorzichtig bent en niet kijkt wat je doet. aan de onderkant zijn er 2 schijf knopen die je tegelijkertijd moet in drukken. maar goed, die van ons is niet makkelijk kapot te krijgen.
     

Deel Deze Pagina