Rainbow mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door conejita, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Vind het heel rot voor je dat je de hele narigheid voor een tweede kindje weer moet doorlopen. Wat dat betreft heb ik geluk gehad. Wel 2 hele intensieve en dure trajecten gehad, maar in ieder geval geen narigheid meer tussen zoon en dochter.

    Mocht je er bij gent niet uitkomen qua prednison, kun je altijd nog naar dr. P. Die gaf geen termijnen van een half jaar, gewoon zolang als nodig. En i.d.d. Vanaf dag 10 van cyclus.

    Hoop dat je nu snel "schoon" zal zijn. En dan met med. verder. Sterkte!
     
  2. Eef13

    Eef13 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Nijntje.... Wat naar dat je het nog weer een keer moet meemaken. Sterkte ! Maar je KAN het dus hopelijk is het snel weer raak....met medicatie...en een blijvertje!
     
  3. Will92

    Will92 Actief lid

    14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lang geleden dat ik hier was.. zie dat het hier ook voor sommigen nog niet vanzelf gaat.. bij ons helaas ook niet.. zie onderstaand. We hebben 6 maanden ziekenhuis achter de rug. Beademingen, reanimaties gehad en maandenlang op IC. Inmiddels thuis en is ze stabiel. Wel altijd een zorgenkind. Zelf trombose gekregen, 10 dagen na de bevalling.
    Dus een hele zware tijd achter de rug.
    Ik wens iedereen het allerbeste, zeker degenen die weer een teleurstelling hebben gehad!
     
  4. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Jeetje will wat heftig. Het medische jargon zegt me niet zo veel, maar goed 6 maanden ziekenhuis, reanimaties en ic spreekt boekdelen.
    Wat fijn dat ze nu stabiel en thuis is!
     

Deel Deze Pagina