Ramadan-vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Ilja, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Nee, ik wil absoluut geen discussie.

    Ik wil alleen maar weten wie van de moslima's gevast heeft toen ze zwanger was, hoeveel weken ze toen was en hoe dat is bevallen?

    Dus dames .....wie vertelt mij haar ervaring?

    Bedankt
    Ilja
     
  2. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb geprobeerd te vasten toen ik 9weken zwanger was van Erenay maar ik werd toen nog misselijker dan ik al was en ben toen toch gestopt.
     
  3. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
  4. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik ga ook de eerste dag proberen om t kijken hoe het gaat lopen. Maar omdat ik nu al elke dag misselijk ben en overgeef denk ik niet dat het me gaat lukken. Maar we zien wel, anders ga ik het InsaAllah later inhalen
     
  5. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    Bij mijn dochter was ik een maand bevallen en gaf volledige bv nooit geen last gehad.. dus absoluut geen excuus voor de mensen die bij voorbaat al zeggen nee ik vast niet want ik geef bv.. je kan het altijd proberen.. je zou er in principe geen last van moeten hebben zolang je het savonds en sochtends heel vroeg maar inhaalt het eten en drinken van overdag..

    Bij mijn zoontje zat ik in mijn kraambloeding dus heb ik helemaal niet mee kunnen doen. Dat is namelijk niet toegestaan vasten tijdens je mentruatie en kraambloeding.

    Dit jaar hoop ik van harte mee te kunnen doen! Ik ben al best ziek geweest dus ik hoop de naarste periode nu achter me te hebben... insha Allah gaat het me lukken!
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

Deel Deze Pagina