Rare dingen die je je weleens afvraagt...

Discussie in 'De lounge' gestart door bloem82, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jsvlinder

    Jsvlinder Niet meer actief

    Je hoeft niet te stressen voor een baas, maar of het nou zoveel beter was? Ach we zullen het nooit weten:)
     
  2. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Owjaaa inderdaad!! Vooral als mannen ziek zijn,,awww gossie dan zijn ze zo zielig!!:p Ik denk ook inderdaad dat wij vrouwen beter tegen pijn kunnen en mentaal ook sterker zijn.
     
  3. Jsvlinder

    Jsvlinder Niet meer actief

    Dan ben ik gelukkig niet de enige:D
     
  4. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Nou het heelal is oneindig, maar ik kan er met mijn kop gewoon NIET bij.
    Er moet toch iets aan het ' einde ' zitten? Aan alles komt toch een eind?
    Of is het net zo als bij Man in Black, dat ons heelal gewoon een kluisje is in een veel grotere wereld.
     
  5. juenco

    juenco Fanatiek lid

    14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Haha, nou over dat koningshuis vraag ik me ook wel geregeld dingen af...laat Maxima ook stinkwinden in bed, peutert Willem in zijn neus, lopen ze soms ook in een oude joggingbroek door het huis?

    Oh en over het haar van Bea, hoe ziet ze eruit als ze onder de douche vandaan komt? :( :D
     
  6. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

    Ik denk dat ze bedoelt geen hoge hypotheek maar allemaal nog een zelf getimmerd en afbetaald huisje.
    Het was toen nog niet zo materialistisch. Jij had prei ik niet. ik had eieren jij niet:( nou dan ruilen we hebben we het allebei:)
    En nu heb je zoveel armoe en ook extreme rijkdom. Hoe komen we bewust en onbewust zo materialistisch. Hoe komt het dat ieder kind een eigen kamer moet hebben en niet bij een broertje of zusje kan slapen zoals vroeger. Waarom hebben ze niet een model auto bedacht zodat je het verschil tussen mensen niet ziet? En ik ben eerlijk rij liever mooi dan lelijk;) Kortom ik vraag me vaak af Waarom!
    Zelfs bij onbenullige dingetjes.
     
  7. 1234

    1234 Niet meer actief

    Er bestaan toch machines waarmee geld gemaakt word....
    Waarom drukken ze in de derde wereld landen dan niet wat meer geld?
     
  8. tulip

    tulip Niet meer actief

    ja idd, zelfs nog verder terug van die hutjes en vuur maken met een stokkie, waarom moest toch alles zoveel anders, ik denk echt dat die mensen veel gelukkiger waren.
     
  9. tulip

    tulip Niet meer actief

    dat komt dan door de inflatie denk, dan is het gewoon niks meer waard in deze wereld.
     
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113

    Ja kon dat maar...

    Maar goed geld heeft goud nodig.
     
  11. 1234

    1234 Niet meer actief

    Hmmm... dat zijn echt weer van die dingen waar ik geen verstand van heb, van inflatie. Maar het klinkt zo simpel toch, om stiekem wat meer briefjes geld te drukken....:)
     
  12. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

    Ik denk ook omdat rijkdom met geluk word geasocieerd (ik schrijf het verkeerd;)) wordt. Terwijl als ik in de oostblok landen kom mensen vaak veel relaxter zijn met minder geld.
    Weet je wat we halen stro en beginnen een commune,lol.
    Leer jij vuur maken want vuuraanstekers doen we niet aan, haha.
     
  13. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik heb daar een documantaire over gezien Zeitgeisth. Zeer indrukwekkend want al het geld wat in omloop is. Is niet gedrukt dus leven we van luchtgeld. En als we geld daar drukken kunnen de grote landen geen macht meer uit oefenen en hebben niets meer over olie of water te zeggen. Dus eigenlijk hebben we geld om macht te houden. Er is genoeg eten en geld voor iedereen.
     
  14. tulip

    tulip Niet meer actief

    draga, echt serieus, ik doe mee, lijkt mij heerlijk.

    l4ever, ja als iedereen evenveel geld zou hebben, dan is het niks meer waard, te vergelijken met als ze goud bij de action gaan verkopen voor actionprijzen.
     
  15. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Owjaa ik vraag me ook wel is af hoe seks is ontstaan!,
     
  16. Dretjuh

    Dretjuh VIP lid

    12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hoe weet een asperine waar de pijn zit ?

    dat vraag ik me af
    tenzij t antwoord voor de hand liggend is *ben blond he haha* goed excuus als ik t antwoord niet weet
     
  17. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Dat is instinct dat hoef je ook niet te leren dat kun je al;)
    Nou ja de een is beter dan de ander, haha.
    En dat 'knopje' is zodat je het vaker doet omdat het lekker is.
     
  18. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nee ik bedoel,, hoe wisten ze welk gat ze moesten hebben haha, Zouden ze eerst de neus,oren en de hele zooi hebben geprobeerd:p
     
  19. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Nou dan zou ik wel eerst voor de mond zijn gegaan, haha.
    Ja wie weet. Hebben vast meer gestunteld dan ik. Ik wist wel welk gat het was, lol. Ik wou de gezichtenb wel is zien bij de alleeerste bevalling. Wat een schok die man is zeker flauw gevallen. En die vrouw wou vast alle gaten weer proberen behalve die;)
     
  20. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Hihi, zie herkenbare dingen hiertussen ;)

    Of... En misschien weet iemand zelfs het antwoord wel

    Waarom bevallen wij liggend van een kindje. Ik bedoel, plassen doe je niet liggend, poepen ook niet... Bij allebei laat je de zwaartekracht een deel doen :p maar een kindje baren doen de meesten liggend, terwijl dat toch meer moeite kost lijkt mij??? Misschien ivm uitscheuren?

    Dieren staan ook gewoon, zie je een olifant al op de rug liggen persen? Hihi.

    En waarom weten dieren instinctief precies wat ze moeten doen als ze bevallen en hebben mensen over het algemeen hulp nodig?
     

Deel Deze Pagina