Rare dingen die je je weleens afvraagt...

Discussie in 'De lounge' gestart door bloem82, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

    CherryAyden Niet meer actief

    Jaaaaaaaaaaa maar Edward is anders! Die maakt straks gewoon een baby met Bella dus pfieuw opluchting :D
     
  2. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    kan ik me voorstellen hihi.

    Maar ze zeggen dat sex ook niet alles is. Wie weet heb ie wel een hele lange dikke tong haha
     
  3. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Ik vraag me wel eens af of die mensen waar ik over droom en niet ken of die mensen echt bestaan.
     
  4. 1234

    1234 Niet meer actief

    Ja dat vraag ik mij ook weleens af inderdaad.
     
  5. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.263
    509
    113
    Ik vraag me regelmatig af hoe de machines gemaakt worden die een bep. produkt maken..

    (snappie 'm???)
     
  6. MamaMars

    MamaMars Niet meer actief

    ja inderdaad... google ze ;) (maar ja, wat zeg je dan: hoi wij kennen elkaar niet, maar ik heb vannacht over je gedroomd..)
    Maar zouden er ook mensen zijn die je niet kent die over jou dromen?
     
  7. MamaMars

    MamaMars Niet meer actief

    Haha, wat dacht je van die tanden, lijkt me ook niet prettig ;)
     
  8. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    dat zie je verkeerd. Dat is dubbele ontspanning, namelijk ook accupunctuur erbij :p
     
  9. MamaMars

    MamaMars Niet meer actief

    Ach wie weet, compensatie vanwege het gebrek aan doorboorden van het lichaam op een andere plek :D
     
  10. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Oh hellup...dat zou idd ook nog kunnen :$:D
     
  11. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief


    haha wel goor ( ik krijg er beelden bij )

    Maar er is ook nog een andere optie. Vampiers hebben geen hartslag en zijn dus dood. Dan treed er toch lijkstijfheid op. Misschien wel op specifieke plaatsen hihi.
     
  12. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Gewoon voorzichtig zoenen ;)
     
  13. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Herkenbaar dit denk ik ook best vaak. Ken iemand die met een moedervlek naar de ha ging, was niet goed en moest verwijderd worden. Paar maanden erna was het naar binnen gegaan en zaten er overal uitzaaiingen dat denk ik dus wat als ze niets hadden gedaan? Maar daar kom je idd nooit meer achter,maar soms heb ik wel het gevoel dat erin"snijden" het soms niet bevordelijk werkt.
     
  14. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Dit vind ik dan weer niet raar want er zijn idd heel veel mensen maar je komt vaak toch iemand tegen uit de omgeving die je dan ineens leuk vindt. Maar er zullen op deze wereldbol wel meer mannen zijn waar ik verliefd op kan worden hoor alleen sta je er eenmaal gelukkig niet meer voor open (ik dan:p)
     
  15. mijnwondertje

    mijnwondertje Actief lid

    20 okt 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met bewust springen bedoel ik zelfmoord;). De mensen die met een parachute springen, springen meestal niet met angst, plus dat de parachute op tijd open springt. Mensen weten dus dat ze niet te pletter vallen op de grond (hopelijk);)
     
  16. MamaMars

    MamaMars Niet meer actief

    kijk, dat is nou een antwoord waar ik wat aan heb, mijn Edward fantasie kan weer helemaal terug komen :D
     
  17. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    je krijgt ook geen hartstilstand....je raakt in shock en dan merk je ook niet dat je dood valt
     
  18. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik kan mezelf soms helemaal verliezen in 'wat als'-gedachten.
    Wat als mijn ouders die ene maand net iets eerder of later hadden gesekst; zou ik dan nog wel ik zijn geweest?
    Wat als mijn relatie toentertijd niet op dat moment was overgegaan, zou ik dan alsnog mijn huidige man hebben ontmoet?
    Wat als ik op school niet zou zijn 'gepest', zou mijn karakter dan anders zijn geweest?
    Wat als mijn ouders bij elkaar waren gebleven, zou mijn moeder dan uiteindelijk zijn hersens ingeslagen hebben..?

    Dat soort dingetjes :)
     
  19. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    ik had ff een helder moment hihi
     
  20. Vlinder1987

    Vlinder1987 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Het verliefd worden gedeelte snap ik wel... Ik word verliefd op mijn vriend, maar hoe kan het dan dat ook hij verliefd op MIJ word en niet op het buurmeisje (ofzo) Snap je? Hoe kan het, dat als er zooooooveel mensen zijn, dat juist 2 mensen verliefd op elkaar worden! En bij elkaar in de buurt wonen (omgeving) ook dat is wat mee werkt, maar mijn vriend en ik woonden niet bij elkaar in de omgeving... Hij in het westen, ik in het noorden...We hadden elkaar 1x gezien en wisten GELIJK dat we voor elkaar bestemd waren! (om het even über-romantisch te omschrijven haha)
     

Deel Deze Pagina