Ik denk dat ik eruit ben! Wat vinden jullie?

Discussie in 'Babynamen' gestart door yasmin10, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmin10

    yasmin10 Lid

    15 aug 2008
    42
    0
    0
    Na Bing, Nuri en Joes (wat bij niemand in de smaak viel) denk ik dat we er uit zijn. Wat vinden jullie van de naam Noek? Ik vind 'm zelf erg stoer en krachtig. Alleen vind ik het als Nouk geschreven nog leuker maar ben bang dat mensen dat dan als Nauk gaan uitspreken. Ik ga er een paar dagen over denken maar ik denk dat dit 'm wordt. Graag jullie eerlijke mening. :)
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ja, ik zou het ook als Nouk schrijven en als Noek uitspreken.
     
  3. Amom22

    Amom22 Niet meer actief

    alle 4 namen zijn neit mijn ding, maar gewoon voor gaan joh! Wat maakt het uit wat de anderen vinden. Als jij er blij mee bent gewoon doen!
    Zelf vind ik Nouk lekker dan Noek.
     
  4. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Persoonlijk vind ik Nouk niet leuk. Maar vind jij hem zelf echt leuker dan die 3 die je eerst had?
    Want anders zou ik gewoon voor 1 van die namen gaan en je er niet van laten weerhouden dat anderen die niet leuk vonden.
    Ik vind Loek dan wat leuker dan Nouk, misschien ook een optie?
     
  5. yasmin10

    yasmin10 Lid

    15 aug 2008
    42
    0
    0
    Ik heb een slecht associatie met de naam Loek dus dat gaat 'm zeker niet worden. ;)
     
  6. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou hem dan ook als Nouk schrijven. Verkeerde uitspraak krijg je toch wel. Louise spreken sommige mensen ook uit als Loo-wiese terwijl het Loe-iese is.

    De naam zelf vind ik trouwens niet leuk. Alle namen zijn totaal niet mijn ding.
     
  7. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou Noek doen. Dan zit je niet met een verkeerde uitspraak denk ik. Of in ieder geval veel minder dan Nouk.
    Noek vind ik een leuke naam. Lekker apart!
     
  8. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Het wordt sowieso verkeerd geschreven, mensen zullen namelijk gewoon Anouk opschrijven omdat ze er vanuit gaan dat dat de naam is... ze zullen er niet bij stil staan dat je de A er af gelaten hebt. ;)
     
  9. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    aparte naam, maar het klinkt wel erg leuk :) ! En de spelling, tja, ik weet niet wat ik mooier/leuker vind. Ik neig denk ik toch meer naar Noek.
    Omdat het anders Anouk zonder 'a' is ;) en nu is het een op zich zelf staande naam.
     
  10. Germpie85

    Germpie85 Niet meer actief

    Niet mijn smaak. Al vind ik ze wel wat hebben.
    Maareh.. Jullie moeten een naam kiezen wat bij jullie past!
     
  11. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Voor een meisje neem ik aan? Vind het een vreemde naam. Ik heet zelf Anouk en wordt vaak Nouk genoemd. Vind het echt een afkorting van Anouk en absoluut geen naam op zich.
     
  12. schumi

    schumi Actief lid

    16 okt 2006
    105
    0
    0
    Mijn neefje heet Mouk. Maar omdat mijn zus in frankrijk woont hebben ze het als Mouk geschreven, anders was het gewoon Moek geweest, op zijn hollands. Eerst vond ik de naam niet zo leuk maar nu ik eraan gewend ben wel weer.
     
  13. lunahope

    lunahope Nieuw lid

    27 aug 2008
    2
    0
    0
    toffe naam die vorige trouwens ook volg je gevoel en luister niet naar andere

    grtjs xxx
     
  14. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik ken de naam NOUK alleen als meisjes naam.
    Vond ik zeer stoer! :D
     
  15. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik vind Joes heel erg apart, en leuk + stoer!
    Nog nooit gehoord, en vind dat de naam die er het meest uitspringt.


    Ik vind ook wel dat jullie moeten doen wat JULLIE mooi vinden. :D
     

Deel Deze Pagina