Rare kopers op marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door veense, 14 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter30

    Winter30 Niet meer actief

    Ik vind het pas belachelijk dat je geen aanhanger of andere auto hebt gehuurd. Je wilt verkopen of niet.. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Vitamientjuh, Sado en veense vinden dit leuk.
  2. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.409
    23.921
    113
    Whahaha, wat een mafkees!
    En wat ben je nog netjes gebleven. Heel knap!
     
    veense vindt dit leuk.
  3. veense

    veense Niet meer actief

    In Veenendaal. Best centraal gelegen dus
     
  4. veense

    veense Niet meer actief

    Een aanhanger achter mijn Aygo, zie je het al voor je:p
     
  5. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.533
    2.339
    113
    We zijn bezig om het eea op te ruimen.
    Dus we geven heel veel gratis weg via FB groepen.

    Let op, het is gratis.

    Dan krijg je de verzoeken:
    Of ze dan wel goed wilt inpakken.
    Of je nog meer babyspullen hebt. En of je dat toch kan regelen.
    Of ze kijken ter plekke wat ze nog meer vragen of ze dat mee kunnen nemen.
    Kan je brengen?


    Poppenhuis, ooit geboden op een heel groot poppenhuis. Mocht ik het ophalen, en zo blond.. en het ging never nooit in me autootje passen.
    Gewoon ff niet gerealiseerd dat het niet ging passen. Wat baalde ik toen.. ze bod nog wel aan tegen een fikse vergoeding (veel km) het poppenhuis te brengen. Maar er was zoveel belangstelling voor dat poppenhuis, dat was ze zo kwijt.
     
    veense vindt dit leuk.
  6. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Hahaha geweldig. Ik had gezegd dat ik mezelf wel kan plooien, het poppenhuis niet. :roflmao:

    Nu de rest van het topic lezen :)
     
    veense vindt dit leuk.
  7. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Heb je adv. gevonden :) Mooi huis, maar toch nog anderhalf uur rijden vanaf mijn woonplaats. Is me iets te ver :oops:
     
    veense vindt dit leuk.
  8. veense

    veense Niet meer actief

    Sorry, versturen doe ik niet:p
    Heb hem zelf destijds in Enkhuizen gekocht, was nog een uitdaging met 2 kinderen en ook nog een buggy aan boord (gecombineerd met Sprookjeswonderland), ook al had ik toen een grotere auto.
     
  9. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Nou dat valt me vies tegen van je :roflmao: kun je m niet brengen? :p
     
    Emama en veense vinden dit leuk.
  10. veense

    veense Niet meer actief

    Het poppenhuis is net opgehaald door iemand die er erg blij mee was:thumup:
    Paar euro minder gekregen dan bij dat andere rare mens maar dat kan de pret niet drukken.
    Had het nog nagevraagd bij de Jumbo hie, zou het daar niet eens hebben kunnen inleveren, had ik nog 15 kilometer verderop gemoeten met dat ding :rolleyes:
     
    Ysabella, Leeuwtje83, Chocolat en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.824
    2.674
    113
    't Gezellige Brabant
    Ja hoor, ik had er vandaag eentje. Ik heb 4 tuinstoelen te koop staan voor 50 euro. Kwam de vraag of iemand er eentje mocht kopen voor een tientje. Ik gaf aan ze alleen per 4 te verkopen, omdat ik ze anders hoogstwaarschijnlijk niet kwijt raak. Toen vroeg ze of ik nu wilde verkopen of niet?! Dus ik zei "ja hoor, als je ze alle 4 meeneemt". Voor een tientje vroeg ze weer? Nee, ze zijn 50 euro! Dat vond mevrouw toch te duur voor 1 stoel zei ze
     
    Ysabella, Chocolat en Sado vinden dit leuk.
  12. Nimue

    Nimue Niet meer actief

    Hebben een schutting te koop, word gebeld in gebrekkig Nederlands: ”is ie in goede staat” dus ik leg uit aan onze kant netjes , goed onderhouden, kant van de buren ook goed maar wat minder onderhouden. Vraagt ze of ze de kant van de buren er ook bij krijgt... JA, deze schutting heeft namelijk 2 kanten, leuk hè!?
     
    Angel1980, merah, sweetL en 37 anderen vinden dit leuk.
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik verkocht ooit mijn auto via mp en toen kreeg ik de vraag of ik niet enkel het stuur aan hem kon verkopen...
    Bij een sloop barrel kan ik me zijn reactie voorstellen, maar mijn auto was nog geen 6 jaar oud.
    Helaas voor hem was het dus de gehele auto of niets.
     
    Emama vindt dit leuk.
  14. Debby81

    Debby81 Actief lid

    1 aug 2013
    167
    41
    28
    Geen vreemde reactie maar wel een heel grappig marktplaats verhaal. Een aantal jaar geleden had ik een kastje te koop staan en er reageerde een mevrouw die interesse had. Ik heb netjes mijn adres doorgegeven en een afspraak gemaakt maar er kwam niemand opdagen. Gaat het ‘s avonds mijn telefoon dat ze met haar man in de straat was geweest maar het briefje waar ze mijn adres op geschreven had thuis had laten liggen en dat ze dus weer naar huis zijn moeten gaan. De volgende dag kwamen ze alsnog en het waren hele nette mensen van middelbare leeftijd. Toen begon haar man te vertellen dat ze gisteren al hier waren geweest en mijn huisnummer niet meer zeker wisten maar wel dat het iets met het nummer 11 was (ik woon op 114) Het grappige is dat nr 11 op het oog een gewoon woonhuis lijkt maar er een bordeel in gevestigd zit! Ze zijn daar dus nietsvermoedend aan de deur geweest met de vraag of zij een kastje verkochten
     
    sweetL, Ctje1987, chrystel73 en 14 anderen vinden dit leuk.
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Whahaha. Oh. Das ook een goeie ja.


    Mijn 'rare' kopers zijn vooral bedreigingen geweest. 1 keer met een man die mn auto zou komen ophalen als de andere koper af zou haken. De andere koper heeft hem opgehaald en dat liet ik hem netjes weten. Nou daar kwam het hoor. Wij hadden een afspraak en hij moest en zou die auto ophalen. En hij wist me wel te vinden en ik moest maar oppassen.. nou had hij geen adres dus dat was blokkeren en snel gedaan.

    Maar we hebben ook een keer een vaatwasser verkocht. Ding werkte perfect maar t was een inbouw die uiteindelijk bij ons niet pastte. Kwamen 3 mannen hem ophalen. Betaald. Weggegaan. Prima.
    2 weken laten belden ze dat ie niet werkte en ze wilden hem terug komen brengen. Ja daag, wij weten niet wat je ermee gedaan hebt. Ze bleven maar bellen. Verschillende nummers steeds. En ze werden echt naar bedreigend. Ze zouden ons wel opwachten. En tegen mn vriend dat ik dan niet veilig zou zijn. Ze wisten waar we woonden en zo nog meer dreigende taal dat ze met hun familie lamgs zouden komen en weet ik het. Dat mn toenmalige vriend na een week zei: ik word gewoon bang om mn telefoon op te nemen, bang om naar huis te gaan of jouw thuis avhter te laten. Laat ze dat kreng dan maar terugbrengen.

    Hebben ze overigens nooit gedaan. Maar prettig was het niet.
     
  16. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Wow dit is wel heel erg:eek:
     
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Ja dat was niet leuk. Zeker omdat ze je adres hebben. Als ze hem waren komen terugbrengen hadden we het teruggenomen. Dat was het gewoon niet waard. En ik sta best stevig in mn schoenen.
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  18. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Je zou bij een volgende verkoop haast afspreken op de parkeerplaats van de mac. Echt erg!
     
    Lill vindt dit leuk.
  19. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Inderdaad echt niet tof. Hier ook een keer zoiets gehad, maar dan zelf als kopers. We hadden dvd's gekocht, bleken kopieen te zijn. Dus ik zei dat ik daar niet van gediend was en mijn geld terug wilde. Toen kwam er toch een bak bedreigingen onze kant op, niet normaal. Echt zo'n naar gevoel bij gehad.
     
  20. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    HAHAHA
     

Deel Deze Pagina