rare ronde plek op been

Discussie in 'De lounge' gestart door willow23, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Hoi meiden,

Mijn man zag net een rare ronde plek op mijn been, echt heel raar.
    heb een foto in mijn profiel gezet willen jullie even kijken?

groetjes willow

2. lijkt een beetje op ringworm

3. Lijkt op een stoot plek.
    Zie geen insectenbeet of iets dergelijks

4. pfft gelukkig was al bang voor een teek hahah kan ik weer rustig gaan slapen!

bedankt dames

5. nee een teek is t niet, maar of je van ringworm veel blijer moet worden weet ik ook niet..

6. Doet het geen zeer? Ziet er een beetje uit als een blauwe plek. Ringworm lijkt het idd ook wel beetje op.

7. vind het meer op een stootplek lijken. ring worm is niet echt blauw/geel binnenin volgens mij

8. Het ziet er ook uit als een tekenbeet. Zou het ff aan de ha laten zien.

9. Jeukt het?

10. Lijkt erg op een plek die ik ook sinds kort heb en waarvan ik vermoed dat het idd een ringworm is... Mijn plek jeukt en lijkt op eczeem.

11. ff googlen op ringworm en bij de plaatjes kijken. kun je jouw plek vergelijken. is namelijk ook wel in verschillende mate volgens mij

12. Tekenbeet of ringworm. Morgen naar de ha!

13. Is geen tekenbeet kijk maar bij afbeeldingen op google.
    Idd als het erg jeukt zou het beginnende ringworm kunnen zijn

14. Gewoon even naar de huisarts gaan als je het niet vertrouwt. Wij hebben die kennis niet om te oordelen. (Of er moet toevallig een huisarts aanwezig zijn :p)

15. Ik zou een tekenbeet zeggen , waarvan de teek al uit is...

16. Tja ik kan zo opde foto ook niet uitsluiten dat het eentekenbeet is maar zowel met ringworm als tekenbeet moet je even naar de huisarts

17. Mijn man had hetzelfde, was toen een ringworm, had toen een zalfje gekregen van de ha.

18. Het ziet er uit als een hematoom ( blauwe plek) voelt het niet pijnlijk? Ergens gestoten?

19. ik denk ook direct aan een teek. je weet het niet, ga voor de zekerheid even langs de ha. als het wel een teek is en je verwaarloost dit ben je veel verder van huis.

20. Ik vind het eruit zien als granuloma annulare, google maar eens. Heb dat zelf ook. Niet ernstig, wel vervelend.

Deel Deze Pagina