Rare vraag? Heel erg last van mijn hormonen....ga ik snel bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door BakingSoda, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    nou ik ontplof om niks.....ben echt vreselijk chagrijnig en wil graag janken, liefst de hele dag. Ik doe mn best maar echt doorbreken lukt niet.... baby is ook wat rustiger in de buik.... zal het snel gaan beginnen?

    Ik heb al wel erg last gehad van voorweeen, afgelopen 2 weken iedere avond wel ,maar de laatste paar avonden beduidend heviger.

    Wie heeft dat ook gehad??? Gewoon nieuwsgierig
     
  2. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het weinig zegt.
    Voelde het echt niet aankomen dat ik ging bevallen.
     
  3. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Nee ik bij de eerste ook niet, maar ik merk toch aan mn lijf hormonen dat er wat anders is... voel de baby wel,hoor, maar ze schuift echt anders...kan het niet uitleggen. Zul je zien, ga ik gewoon overtijd, haha
     
  4. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Hahaha
    Ik hoop maar dat het zo is. Ik kan je de hand schudden, maar t komt meer denk ik doordat ik me een walvis voel (hoewel met 12 kilo aangekomen en geen vocht vasthouden ik echt niet topzwaar ben), slaap slecht door voorweeen en pijn in mijn heupen. Daardoor chagrijnig tegen man en peuter. Last van Mn bekken, kan echt óf koken óf een wasje doen, beide is een no go.

    Toch denk ik dat het ook nog best 2 weken kan duren helaas....

    Edit: ik voel m ook anders bewegen. Eerst was het echt gevoetbal zeg maar en nu wat meer wentelen ofzo. Denk dat ie wel minder ruimte heeft.
     
  5. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Haha grote kans van!
    Ik heb serieus altijd gedacht dat de baby eerder zou komen. Maar meneer kwam pas met 40+6. Had ik echt NOOIT zien aankomen!!!
     
  6. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Hahaha. Oh ik hoop echt niet dat ik overtijd ga....ik hou vreselijk veel vocht vast, inmiddels meer dan 30 kilo aangekomen. Van mij mag ze komen hoor, ze wordt ook fors geschat...
     
  7. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Ik heb helaas al een week of 2 hetzelfde maar ben nog niet bevallen ;). Vandaag ook 'pas' 37 wk. Dus ik vrees dat het geen voortekenen hoeven te zijn..
     
  8. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Hmmm bailief....
     
  9. Evvie

    Evvie Fanatiek lid

    13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik ben nu 36+4 weken zwanger en ook lekker chagrijnig en kortaf tegen de kinderen :D. Maar ik ben bang dat het weinig zegt. En de harde buiken en voorweeën zijn ook niet erg bevorderlijk voor mijn humeur... Ik wil gewoon nog even rust voor de baby komt, maar dat zit er de komende dagen niet echt in.
    Ik voel me nu ook wat opgejut, gisteren bleek mijn bloeddruk net wat te hoog. Werkt ook niet mee. De hele wereld is tegen mij :(. Zo, en nu maar weer even rationeel denken :roflmao:.
     
    BakingSoda vindt dit leuk.
  10. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Haha, niet wat je hoopte te horen hè:p
    Ik hoopte echt dat het bij mij voortekenen waren want ik ben er echt zo klaar mee. De hele zwangerschap ging best wel heel goed. Maar die laatste 2 weken... ik kan hem er wel uit kijken.
     
  11. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Iemand vertelde mij dat je hem dan een worst moet voorhouden, hahaha :eek::eek::roflmao::|:|.
    Blijkt mn kind nu weer ziek te zijn. Geen wonder dat hij ook zo chagerijnig is en ik ook....ppfff laat haar dan nog maar ff in mn buik zitten.... Ik wil slapen en in mn coconnetje....:cry::cry:
     
  12. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.794
    156
    63
    Het is echt wachten op nu hè! Hebben jullie ook dat jullie alles als in een soort "waas" ervaren? Dit word mijn derde keer bevallen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik binnenkort weer lig te bevallen.. :rolleyes: Het is soms net of ik over iemand anders praat! Herkennen jullie dat? Ik zag er vorige week ook vreselijk tegenop om te bevallen, kan het nu gelukkig weer wat meer van me afzetten.. Zullen ook de hormonen wel zijn!:rolleyes:
     
  13. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Nee dat herken ik niet. Ik zit echt te wavhten op menstruatiepijn en weeen. Wil haar .zo graag vasthouden... Baby honger denk ik
     
  14. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Nee dat herken ik niet. Ik zit echt te wavhten op menstruatiepijn en weeen. Wil haar .zo graag vasthouden... Baby honger denk ik
     
  15. sportmeisje

    sportmeisje Actief lid

    8 sep 2014
    271
    246
    43
    O dames, wat een herkenbare verhalen allemaal! o_O;)

    Heel veel sterkte allemaal nog even met de laaste loodjes!
    Een ding is zeker; hij/zij komt wanneer ze er klaar voor zijn
     
    BakingSoda vindt dit leuk.
  16. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Jullie ook succes allemaal!!
     
  17. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.794
    156
    63
    Dat zeker, kijk er ook zó naar uit! :D
     
    BakingSoda vindt dit leuk.
  18. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Als last hebben van je hormonen zoals jij het omschrijft een voorteken van de bevalling zijn had ik een maand of vier geleden al moeten bevallen, haha! Toen was het op het hoogtepunt. :mad: Inmiddels is dat gedeelte wel iets verbeterd gelukkig, al ben ik nog steeds snel van de leg. :rolleyes:
    Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en heb veel last van harde buiken en voorweeën. Ik heb echt het idee dat er een bowlingbal in mijn buik hangt. Bij mijn eerste had ik ook al vijf weken voorweeën maar toen ik uiteindelijk ingeleid werd gaf zoonlief nog steeds geen sjoege. Het zegt dus niet zo veel, helaas. Het is dat ik een geplande keizersnede krijg, anders zag ik mezelf nog wel een week of vijf doorlopen. Met bowlingbal en al...
     
    BakingSoda vindt dit leuk.
  19. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Ok....we wachten rustig af.... Duurt niet zo lang meer gelukkig...
     
  20. Maan1989

    Maan1989 Actief lid

    26 apr 2017
    101
    54
    18
    Vrouw
    Ik heb ook genoeg van het wachten en in het ergste geval duurt het nog 5 weken pff. Word gek van de harde buiken in de avond en de hele week alleen met mijn peuter is soms ook erg vermoeiend. Vooral met dit weer en die dikke buik ben je veel aan het huis gebonden. en dan krijg ik echt slechte zin en de peuter ook hahaha mja vandaag een dagje voor mijzelf dus even genieten nog van de rust in huis
     
    Landleven vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina