Rare vraag? Heel erg last van mijn hormonen....ga ik snel bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door BakingSoda, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    @Novastar voorwerk? Of baby daalt nog meer? Ik heb het op dit moment ook weer, heb het al vaker gehad deze zwangerschap. Heel erg irritant!
     
  2. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Novastar constant herken ik niet, hier altijd in vlagen. Hoop dat het snel minder wordt.
     
  3. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik denk ook voorwerk of indalingsweeën. Ik heb het ook eerder gehad maar dan echt met krampen. Volgens de verloskundige heeft de baby toen een poging gedaan tot indalen maar hij was op mijn schaambot blijven hangen en weer lekker omhoog gekropen. Misschien is dit poging twee. :D
     
  4. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Herken ik, had ik gister en vandaag ook even, net of ik ongesteld werd.. Inmiddels is het hier ook weer weg. Ik probeer er niet de hele dag mee bezig te zijn of op te letten, maar o, wat is dat moeilijk! :D Straks hou ik het nog zelf tegen ook met er zo op letten... :rolleyes:
     
  5. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Het stomme is dat ik gewoon al weet wanneer de baby komt. Volgende week maandag ben ik een zoon rijker.:) Maar ik laat me waarschijnlijk teveel opjutten door mijn man die steeds roept dat we die datum niet gaan halen. Nu zoek ik overal iets achter.:rolleyes:
     
    BakingSoda vindt dit leuk.
  6. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Haha grote kans!

    Ik herken trouwens precies wat je zegt. Hier is de datum ook bekend maar mijn vriend blijft heel stellig in dat we die datum niet gaan halen. Naja, niet met baby in mijn buik :roflmao:
    Vanavond zat hij weer: 'ja ga maar bevallen, doe maar!'. Heeft vast eerder zin in weekend ofzo :p
     
  7. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Wow, dat moet een heel bijzonder idee zijn! Soms wou ik dat ik ook even in de toekomst kon kijken, van wanneer, hoe en waar.. ;)
     
  8. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Oh ik ook. Dan kon ik misschien rustig afwachten in plaats van bij ieder krampje te denken zou het... Pff.
     
  9. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Misschien moeten we met z’n alleen even een bevallingsdansje doen :roflmao:
     
  10. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Haha hoe gaat die. Ik probeer alles intussen :p
     
  11. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik dacht gisteren serieus dat het zover was. Rond 23 uur begon zoon ineens te huilen dus ik ging even kijken. Hij zat bij mij op schoot toen ik ineens iets warms en nats voelde lopen. :eek: Hoe je er ook op zit te wachten, je verwacht het toch niet. Toen ik het ging checken was ik verder nog droog. Bleek zoon zijn luier te zijn verschoven net toen hij plaste. Aha, vliezen zijn nog intact. Ik weet niet of ik daar op dat moment nou blij mee was of niet. Ik ben wel klaar met het zwanger zijn maar ik heb nu zo zorgvuldig mijn gentle sectio gepland, zou toch jammer zijn als het alsnog een haastklus werd.:rolleyes:

    @Leolove en @Elleke: Ja, zo’n geplande keizersnede geeft wel rust mbt het afwachten. Je weet waar je aan toe bent. Maar het is ook wel raar. Mijn eerste bevalling is ook geëindigd in een keizersnede dus ik zal nooit weten hoe het is om normaal te bevallen. En ik weet ook al niet hoe het is om normaal zwanger te raken. Heel dubbel allemaal. Maar het is zoals het is.
     
  12. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Ik ben het ook zat! Had mijn hoop op vandaag gevestigd. Ik zou gestript worden. Maar aangezien de kleine nog steeds niet is ingedaald ging het feestje niet door :(. Ik had wel 1 cm ontsluiting dus er gebeurt wel iets maar ik ben het wachten zo beu! Ik wil mn kindje nu eindelijk eens ontmoeten! Een huilbuitje was het gevolg vanmiddag :cry:.
     
  13. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Zien jullie trouwens nog, ondanks het uitzien naar de kleine, op tegen de bevalling?
     
  14. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Ik ben vanochtend bevallen van ons tweede meisje. Is allemaal heel goed en snel gegaan.
    Ik hoop dat jullie ook snel allemaal je kleintjes vast mag houden.
     
    BakingSoda en Sammetje83 vinden dit leuk.
  15. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Heel veel geluk!
     
    Leolove vindt dit leuk.
  16. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Gefeliciteerd! :) Wat fijn dat ze er is en dat alles goed is (gegaan)! Nu heerlijk genieten! :D
     
    Leolove vindt dit leuk.
  17. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    @Elleke: ik zie met vlagen op tegen de bevalling. Het is heel dubbel want ik wil ook zooooo graag dat het begint!
     
  18. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Heb ik net zo! Ene keer denk ik: kom maar op, andere keer zie ik er wat tegenop. Toch geloof ik dat als het eenmaal zo ver is, je er kracht voor krijgt en je er helemaal in mee gaat. Heb steeds menstruatiegevoel, en dan denk ik: zet maar door, het moet toch, en ik zie zo uit naar onze kleine uk! :D We kunnen het! :thumup:
     
  19. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Leolove van harte gefeliciteerd!!!
    Lekker genieten!

    Hier.vliegen de bevallingen me inmiddels om de oren op het forum, haha. Hier nog steeds nils hoor...
     
  20. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Hier ook nog steeds niks :(. Heb nu een afspraak staan voor acupunctuur morgen. Ben benieuwd of dat iets gaat doen....
     
    BakingSoda vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina