Nare geurtjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Chico, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chico

    Chico Actief lid

    1 aug 2008
    184
    0
    0
    hai,

    sinds kort proberen mijn man en ik zwanger te worden. volgens mij heb ik geen kwalen, maar zoek ik wel overal wat achter..

    sinds een ruime week ruik ik niet zo fris meer daaronder.. heel vervelend. nu hoop ik natuurlijk dat dit te maken heeft met een zwangerschap, maar helaas heb ik dit nog bij niemand als een zwangerschapssymptoon gehoord/gelezen. hebben er nog meer mensen die zwanger zijn hier last van (gehad)?

    daarnaast heb ik sinds 3 dagen slijmverlies. het was eerst roze, maar nu ook helder rood. misschien dat het ongi is, maar het zet niet door.. is dit ook kenmerkend?

    alvast bedankt voor jullie reactie(s).


    groetjes chico
     
  2. hoi chico,
    als eerste komt het mij ook niet bekend voor, maar misschien moet je even naar de dokter gaan omdat je misschien last hebt van een schimmelinfectie?
     
  3. Chico

    Chico Actief lid

    1 aug 2008
    184
    0
    0
    nee, geen schimmelinfectie. weet na zo'n 4 schimmelinfecties wel hoe dit voelt. ben hiervoor zelfs door een gyneacoloog behandeld. schimmelinfecties herken ik meteen. tijdens mijn schimmelinfecties heb ik overigens ook nooit last gehad van nare geurtjes..
    hoop niet dat dit blijvend is :eek:
     
  4. nee, zou zeker naar zijn.
    nou, misschien heeft iemand anders een idee ;)
     
  5. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Als het helderrood is denk ik dat het je (aankomende) ongi is.
    Maar slijm zou ook je eisprong kunnen betekenen. Ik heb geen idee hoe ver je momenteel in je cyclus zit? Anders maak je even een banner aan?
     
  6. Chico

    Chico Actief lid

    1 aug 2008
    184
    0
    0
    een banner heeft voor mij geen zin. ik ben altijd zooooo onregelmatig ongesteld! ik ben 30 jun voor het laatst ongesteld geweest. daar voor pas 2 mei. is heel normaal voor mij dat ik 3 maanden niet ongesteld wordt. de banner gaat niet tot zoveel dagen.
    vandaar dat ik het ook zo vreemd vind dat ik nu wel rode afscheiding hebt. dat is al na 4,5 week na de laatste ongi. is nog nooit voorgekomen, zo snel. nou ja, afwachten maar. hoop dat de nare geurtjes snel verdwijnen, zal wel geen symptoon zijn :(
     
  7. minipi

    minipi Fanatiek lid

    17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hier wel nare geurtjes. Of eigenlijk 1 geurtje, niet eens heel naar maar vooral heel sterk. Veel afscheiding en die ruikt vrij sterk :( :oops:
    Zeker met dit weer (en dus vaak rokjes) trek ik een paar keer per dag iets schoons aan. Zucht...
    Maar, ik had het nog niet zo heel vroeg als in voor je NOD. Het is iets van de laatste 1,5 week (en ik gok dat ik nu ongeveer 7 weken zwanger ben)

    Ik zal voor je duimen!

    Zijn er overigens meer dames met dit probleem of zijn wij/ben ik de enige(n)?
     
  8. Oops

    Oops Nieuw lid

    19 aug 2008
    3
    0
    0
    Nu ik er aan terug denk.....dit had ik een maand of zo geleden ook.

    Check mijn overige posts voor meer info. Heb verder geen 'klachten'.
     
  9. klaartje79

    19 aug 2008
    8
    0
    0
    Ik herken het ook van mijn eerste 2 zwangerschappen. Vond dat echt heel vervelend. Na de 1e drie maanden hield het gelukkig wel op!
     
  10. minipi

    minipi Fanatiek lid

    17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Klopt! Bij mij zelfs wat eerder, ben er nu een week of 2 alweer helemaal vanaf (gelukkig!)
     
  11. Chico

    Chico Actief lid

    1 aug 2008
    184
    0
    0
    ik heb er nog steeds last van... maar het heeft blijkbaar niets met een zwangerschap te maken. het ruikt sterk naar sperma. ik snap er niets van, heb dit nooit eerder gehad. hoop dat het wel weer verdwijnt..
     
  12. Bloemblaadje

    Bloemblaadje Actief lid

    2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dat had ik ook! Maar nu de laatste dagen niet meer.
     
  13. Chico

    Chico Actief lid

    1 aug 2008
    184
    0
    0
    @bloemblaadje: bij jou is het wel verdwenen dus? hoe lang heb je er last van gehad?
     
  14. Bloemblaadje

    Bloemblaadje Actief lid

    2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Oh meid pff... Dat weet ike cht niet meer!
    Vond het wel ontzettend ranzig ruiken, dat weet ik wel.
    Denk dat het vanaf mijn vermoedelijke eisprong tot een week daarna heeft geduurd. (dus van 2 augustus tot ongeveer 10 augustus)
     
  15. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hi,

    Ik had de 17e mijn ei en de 18e verloor ik roze slijm.
    slijm is weg maar het roze komt nog wel heel licht.
    heb bij de dokter gecheckt op een blaasontsteking maar dat was het niet.

    vreemde luchtje heb ik ook daarom dacht ik aan die blaasontsteking.

    bij de vorige liet mijn zwangerschap zich kenmerken door een blaasontsteking. toen wist ik ojee het kan wel eens raak zijn. ik moest toen nog een week wachten.
     

Deel Deze Pagina