Kunnen weeen beginnen met menstruatiekrampjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

    ch11 Bekend lid

    19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Dames,

    Heb vorige week last gehad van voorweeën ( vreselijke ) voorweeën. Daarna ook nog buikkrampen, dat kwam omdat de beeb nog niet was ingedaald. Hij is nu ingedaald en kon al wel gelijk voelen de afgelopen dagen dat de buikkrampen wat minder werd.
    Nu was ik gister met de was bezig en voelde ik af en toe steken in mijn onderbuik die ook zo weer weg waren, maar schrok er gewoon van zo vervelende pijn was dat. Dat kwam ongeveer 2 / 3 keer. Toen 's avonds een kramp gehad van 30 sec. die erger aanvoelde als de voorweeën van een week daarvoor. Dat heeft niet door gezet.
    Maar als ik 's nachts wakker werd om even te plassen, voelde ik wel telkens een lichte menstruatiepijn. Vanochtend waren ze wat erger, niet pijnlijk pijn maar je voelde het wel.. echt dat gevoel van; Oo daarom vond ik de menstruatie dus altijd zo vreselijk! Heb nu last van me onderrug af en toe en dus menstruatiepijn..

    Is dit een begin??
     
  2. Done

    Done Fanatiek lid

    5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja hoor dit kan het begin zijn van de bevalling,spannend hoor!
     
  3. Jalou

    Jalou Bekend lid

    5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik had voor mijn bevalling ook af en toe kramp. Een keer in de supermarkt. Toen moest ik echt even op mijn karretje hangen:)
    Daarentegen braken mijn vliezen 's avonds op het moment dat ik het niet aan zag komen.

    Kortom het blijft een hele leuke verassing, maar zou wel kunnen dus.

    Spannend!!!!
     
  4. Angel78

    Angel78 VIP lid

    18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    zo begon het bij mij wel ja.....
     
  5. ch11

    ch11 Bekend lid

    19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    ja spannend, Lopen wil dan nog wel eens helpen ofniet? haha
     
  6. WesDaan

    WesDaan Fanatiek lid

    10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    zo begon het hier ook, zeurende pijn in mijn rug en buikpijn.
    Dus wie weet meid ;)
     
  7. kiekeboe

    kiekeboe Actief lid

    21 aug 2008
    108
    0
    0
    Ik had gisteren ook een menstruatiepijn en de kleine is ook al ingedaald. Ik kan niet wachten totdat de klein komt. Ik weet dat het pijn doet, maar dat heb ik ervoor over, want dat ben je zo vergeten als de kleine er is... Straks afspraak bij vlos e dan vragen of ze me Miss kinnen strippen...
     
  8. ch11

    ch11 Bekend lid

    19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

    Ik kan ook niet wachten tot de kleine komt.. ik ben misschien nog maar 37 weken en 2 dagen, maar loop al een week met voor weeën en hoop nu gewoon stiekem dat de menstruatiepijn daar wel van komt..
    Ik ga dus zo lekker stuk lopen en kijken wat dat doet met de pijn.. als het erger word of Tja ( minder ? ) We zullen zien..
    Het doet idd pijn, maarja.. als de kleine op je borst ligt dat is het mooiste wat er is natuurlijk! ;)
    Strippen is het voor mij nog te vroeg voor.. ook al word ik hier wel moe van! Ben benieuwd wat het lopen doet..

    Hopelijk gaan ze je strippen! :)
     
  9. muppie

    muppie Lid

    12 mei 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou even lekker in bad gaan! Weeen willen dan vaak echt goed doorzetten! En als het iet het begin is, dan heb je iig even lekker kunnen ontspannen :)
     
  10. MichelleDevano

    25 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij begon dat ook zo! Had ook harde buiken dus dacht nou laat maar ff nakijken was mijn eerste dus ja ik weet ook niet hoe dat allemaal werkt, en jahoor ik had al 3cm ontsluiting! En pas naar 2 dagen brak m'n water en begon de bevalling. Maar doorvoor was het al 2 weken aan het rommelen.....
     
  11. MichelleDevano

    25 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kindje kwam met 36 weken en ik kan zeggen laat hem/haar nog ff lekker zitten. Wij hebben vervelende start gehad! Ik was gigaaa dik dus dacht kom maar! Had ook al vanaf week 34 die krampen.... Maar tot 39/40 weken is echt het beste. Voor jou Miss vervelend maar voor de kleine het beste.
     
  12. ch11

    ch11 Bekend lid

    19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Jah dat zou wel inderdaad, dat is dan niet zo fijn! Alles wel goed gekomen na die vervelende start..??

    Nou ik moet zeggen dat mijn krampen nu wat erger worden en wat langer blijven..
    Ik weet niet of het nou echt aan begonnen is??
     
  13. debzie1984

    debzie1984 Bekend lid

    22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ik heb ook al een paar dagen krampen en zelfs s-nachts dat ik er wakker van wordt, maar dat hoort er nu ook bij en het hoeft echt niet de start van de bevalling te betekenen (kan natuurlijk maar dat heb je snel genoeg door hoor) Als ik jou was zou ik proberen iets meer te ontspannen en niet zo te focussen op de kramp en alles wat je voelt want als de kleine pas over 3 weken gaat komen gaan dat nog 3 hele lange weken worden ;)
     
  14. kiekeboe

    kiekeboe Actief lid

    21 aug 2008
    108
    0
    0
    Gisterenbij de verloskundige geweest. Omdat mijn schoonmoeder ziek was,waren m'n dochters thuisgebleven, dus gingen mee naar de verloskundige. Ik vond het Dantes goed idee dat ik dan eventueel gestript zou worden, heb het dus maar niet gevraagd. Hier is nu alles weer rustig :(
     
  15. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    en ts hoe is het nu?
     
  16. ch11

    ch11 Bekend lid

    19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Gisteravond stukje gaan wandelen met mijn partner.. kreeg daardoor ergere krampen. Die wat minder werden toen ik ging zitten. Maar de hele nacht door last gehad van krampen .. Niet regelmatig maar onregelmatig.
    Heb net lekker gedouched, maar heb er nog last van. Het is nog makkelijk uit te houden die krampen!
     
  17. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend hier! Klinkt toch alsof er wel wat bezig is!
     
  18. ch11

    ch11 Bekend lid

    19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

    Zo'n idee heb ik inderdaad ook..
    Echt spannend hoor!
    Hoor al dat ik even een wandeling moet gaan maken, misschien dat het dan wat doorzet. Maarja, wil ik dat al wel? Haha!
     
  19. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, allemaal rondjes om het blok?! Ben je snel weer thuis ;).

    Schoonzusje is afgelopen zondag bevallen. Net als jij wat krampjes, wandeling gemaakt en die nacht is kindje geboren ;).
     
  20. ch11

    ch11 Bekend lid

    19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

    Haha ja precies, loop gewoon paar keer het steegje door! want stel je voor.. :$ hahah!

    Ooh kijk, een wandeling wil toch wel eens helpen. Nou ik denk dat ik het wel even ga doen vanmiddag. Ze willen zo niet echt doorzetten heb ik het gevoel.. beetje beweging is ook wel goed ;)
     

Deel Deze Pagina