regeldagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stef82, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef82

    stef82 Actief lid

    6 nov 2006
    298
    0
    0
    hallo,

    Ik hoop dat iemand mij kan vertellen dat dit slechts regeldagen zijn..

    Mijn dochtertje is nu bijna 4 weken en heeft tot eergisteren super goed geslapen.. Ze kwam steeds om de 4 uur en sliep hele dagen.. nu ineens is ze al twee dagen 's ochtend heel de ochtend wakker ( lees; ze ligt constant met haar ogen wijd open in bedje en soms een moppertje tussendoor, fiep erin en stopt met mopperen) en ''s avonds is ze tussen 4 en 8 ook constant wakker! ze slaapt wel op schoot maar niet in haar bed! als ik haar voed stopt ze na 7 minuten en valt in slaap. leg ze in bed en dan is ze weer wakker! zou dit van tijdelijke aard zijn

    Als ik nou wist dat het regeldagen zijn zou ik ze lekker bij me houden..
    Maar als ze weet dat ze ook op schoot kan slapen en dus verwend raakt wil ik ze gewoon laten liggen ..
    hahah kinderen...
    Wie heeft hier ervaring mee?
    groetjes
     
  2. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    klinkt idd al de 4 weken sprong! ...gewoon je kleintje lekker bij je houden!

    Gaat echt over hoor :)
     
  3. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad lekker bij je nemen hoor. Ze is nog zooooo klein. Een kindje kan je tot een half jaar niet verwennen. Louise was in de eerste maanden waar ik was en sliep in de wieg of in de box, waar ik ook was en nu slaapt ze gewoon prima in haar eigen bedje dus daar hoef je je geen zorgen over te maken ;)
     
  4. stef82

    stef82 Actief lid

    6 nov 2006
    298
    0
    0
    echt?

    ik ben dat betreft al een strenge moeder! gevoelsmatig wil ik ze heel de dag op schoot en verstandelijk denk ik niet doen niet doen.. maar nu heb ik dan een goede reden om ze lekker bij me te houden hihi fijn!
     
  5. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Verwennen kan je ze zo jong nog niet joh! Die heeft er nog niet eens besef van dat jouw lichaam niet meer van haar is - dat duurt nog wel een paar maanden! Gewoon naar je gevoel luisteren en aan toegeven dus!
     

Deel Deze Pagina