Wou dat ik kon overgeven..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dolfijn1982, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

    dolfijn1982 VIP lid

    1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Misschien klinkt dit vreemd: maar ik wou dat ik kon overgeven :(
    Voel me hondsberoerd (de hele dag al) en nu na het eten is het helemaal niet meer te doen..
    Ben helaas geen overgever, maar wou dat ik wat kwijt kon raken..
    Voel me zo vreselijk beroerd:$

    Wie heeft dit ook? of iemand tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan??
     
  2. ingef

    ingef VIP lid

    30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    tja, vervelend he?.. heb er zelf ook last van.. wat mij helpt is regelmatig iets eten.. dan weer een broodje, dan weer stukje fruit en soms een zout droppie... het is even doorbijten en hopelijk zijn we er snel weer vanaf..

    als het echt te erg wordt ( geen eten en drinken binnen kunnen houden etc) kun je natuurlijk altijd je ha vragen...
     
  3. wianhalu

    wianhalu Niet meer actief

    hey het komt me heel bekend voor hoor... ik geeft ook niet over.. maar voel me ook zo verschrikkelijk,.. in het begin hielp het wanneer ik juist iet at... maar momenteel werkt dat niet meer... er zijn bepaalde dingen die ik wel kan eten, zoals crackers en fruit... maar avond eten is een regelrechte ramp... kokhalzend werk ik een paar happen naar binnen, maar meer dan een paar happen zijn het niet. Terwijl ik weet dat ik juist goed moet eten. heel frustrerend!
    heb helaas geen goede tip vpor je, sterkte er mee!
    en gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!
     
  4. dolfijn1982

    dolfijn1982 VIP lid

    1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je wel, en balen dat jij er ook zo'n last van hebt :(
    Hoop voor ons beiden dat het snel weer zakt.. Gelukkig weten we gelukkig waar we het voor doen :) Succes meis!
     
  5. wianhalu

    wianhalu Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie, Dat hoop ik ook! het is wel een goed teken,,.. maar fijn is anders he;)
    En idd het is voor een klein wondertje! en daar moeten we wat voor over hebben he. is dit ook jou eerste kindje? voor mij wel! spannend!
     
  6. Romana

    Romana Actief lid

    1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ik heb dat dus ook, ben totaal geen overgever.
    Maar als ik me zo voel stop ik echt wel een vinger achter me keel om het op te wekken. Misschien niet goed, maar is enige manier om van dat gevoel af te komen. Maar aangezien ik niet goed kan overgeven, duurt het echt een tijdje...... maar als het dan eenmaal gebeurd voel ik me een stuk beter....

    hmm lekker praatje is dit weer hahaha
     
  7. Liz

    Liz Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb in totaal 4 keer overgegeven..voor de rest alleen maar het misselijke gevoel..echt irritant ja..zo erg dat ik af en toe tegen mijn vriend zei...als jij zo buiten gaat roken ga ik erbij staan want als ik die rooklucht ruik kan ik misschien kotsen hahaha..en eergister was ik zo misselijk..en mijn vriend zat een stukje gekookte worst te eten....ik zo..laat me ff ruiken...ja bluhh en kokhalzen... maar dan nog niet over me nek gaan werd alleen maar misselijker...
    maar idd bij mij helpt ook beetjes eten..niet vee in 1 keer maar af en toe wat eten..wat ik ook heel vervelend vind is dat ik voor etenstijd echt niet weet waar ik trek in heb! echt irritant! Of dat mijn vriend zegt wat gaan we vanavond eten? haal alvast de karbonaatjes uit de vriezer..ja maar ik weet helemaal niet of ik daar trek in heb vanavond...nu moet ik er bijvoorbeeld niet aan denken! hebben jullie dat ook?
     
  8. Lara78

    Lara78 Actief lid

    1 jan 2008
    272
    0
    0
    #8 Lara78, 4 aug 2010
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
    Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben (JOEPIEEEEEEEEEE) en vandaag stond ik na het zwemmen met mijn dochter ineens te kokhalzen joh! Vreselijk!! Van het één op het andere moment was ik kotsmisselijk! Bah! Gelukkig stond ik nog in de kleedkamer en daar is een (kinder)toilet dus ik had wel een noodplek gevonden maar gelukkig zakte het weer weg.

    Wat bij mijn vorige zwangerschap heel erg hielp is een paar slokken gewone cola. Geen light maar echt de gewone coca-cola. Misschien helpt dit bij jullie ook??
     
  9. dolfijn1982

    dolfijn1982 VIP lid

    1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ben inderdaad zwanger van mijn eerste kindje :) Erg spannend allemaal!
    En ook ik weet nooit waar ik trek in heb.. kan echt mega veel trek in iets hebben, dan twee happen eten en dan zeggen: Dit is niet wat ik zocht ;) hahah heel frustrerend voor manlief :p
    En voor de avond maaltijden; ik maak altijd lijstje voor hele week, en probeer me daar maar gewoon aan te houden..
    En gewone cola?? hmm.. daar ben ik dus helemaal niet weg van.. en van cola light wordt ik misselijk heb ik al ondervonden :( Dus voor mij gaat het niet op ben ik bang (al zou ik me natuurlijk over niet zo lekker vinden heen kunnen zetten om misselijkheid te laten verminderen ;) hmmm.. toch maar eens proberen denk ik) ;)

    Succes allemaal en ik ben toch wel blij te lezen dat ik niet de enige ben!:)
     
  10. angel2004

    angel2004 Lid

    7 jun 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan door een operatie aan mijn maag ook slecht overgeven maar als het allemaal blijft zeuren wil eens goed overgeven wel eens helpen

    ik zou ook proberen om je vinger in je keel te stoppen, lekker is het niet maar als het dan oplucht en je het niet steeds doet kan het niet echt kwaad denk ik

    sterkte
     

Deel Deze Pagina