Rugpijn na toucheren.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongemama1993, 23 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1993

    jongemama1993 Fanatiek lid

    5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Misschien een hele gekke vraag!

    Vandaag had ik een controle afspraak bij de vk, vanwege het al wekenlang rondlopen met iedere avond voorweeen en wou ik graag weten hoe het er voor stond.

    Dit waren de uitslagen: 1/2 verstreken bmm, bmm ligt nog achter, is soepel/zacht en 0,5cm ontsluiting.

    Het hele onderzoek was pijnloos (ben tijdens eerdere zwangerschappen ook getoucheerd en toen voelde het wel vervelend).

    Maar sinds het onderzoek heb ik zo'n zwaar/stekend gevoel in mijn onderrug, rond het stuitje, net daarnaast en een trekkend gevoel in mijn bovenbenen. Het lijkt te komen en gaan, maar iedere keer wanneer ik eraan denk voel ik het. (dit herken ik niet van de keren dat ze hebben getoucheerd tijdens de vorige zwangerschappen).

    Hoort dit erbij? of herkenbaar voor iemand?
     
  2. Luckyme96

    Luckyme96 Bekend lid

    22 mei 2017
    553
    437
    63
    Vrouw
    Geen idee, maar is er misschien iets 'aangewakkerd'? ;)
     
  3. Nana Mouskouri

    Nana Mouskouri Actief lid

    9 mei 2017
    122
    30
    28
    Vrouw
    Zouden zomaar rugweeën kunnen zijn. Is het continu of met tussenpozes?
     
  4. jupke

    jupke Niet meer actief

    Hoe is het nu met je?

    Het klinkt klinkt mij ook wel een beetje als lichte rugweeen.
     
  5. jongemama1993

    jongemama1993 Fanatiek lid

    5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Denk dat het gewoon voorweeen waren ofzo, want de kleine zit nog heerlijk te trappelen in mijn buik.

    Was zelf bang voor lichte rugweeen, omdat het steeds opzette en daarna weer wegging. Hopelijk heeft het de bmm nog wat meer verweekt! Scheelt uiteindelijk ook weer voor als het echt zou doorzetten.
     

Deel Deze Pagina