tnt ergernis

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    Ik was vanmiddag ff tjes weg had de was buiten gehangen en moest naar de dokter. Kom ik terug zie ik opeens een vreemd wit zak in de tuin bij de droogmolen, ik ga erheen : is het de boxmatras van babyentienerstore die hebben ze blijkbaar zo in de tuin gepleurd:(:$:$. En ze hebben ook geen briefje door de bus gedaan ofzo echt toevallig dat ik het gezien heb eigenlijk. En ze hebben wel moeite gedaan om achterom te lopen:(:(:( wat raar zeg dit heb ik dus nooit eerder meegemaakt. En denk niet dat de buren dat zo hebben gedaan want eerder hebben ze ons pakje aangenomen en netjes gegeven aan ons. Denk niet dat ze het zo de tuin in gooien
     
  2. Engeltje1

    Engeltje1 Niet meer actief

    hebben ze bij mij ook een x gedaan!!! gewoon het pakketje in de achtertuin tegen de deur aan gezet :(

    echt aso, want iedereen kan zo me tuin inlopen van voorkant langs zijkant naar achter..
     
  3. Sila24

    Sila24 Niet meer actief


    ja dat vind ik ook echt raar dat ze dat zo doen:$
     
  4. Alita

    Alita Niet meer actief

    klacht indienen want dat mag absoluut niet!!

    Hier hebben ze het kraampakket toen van de jongste aan de voordeur gezet:$ was wel een ander bedrijf...heb gelijk opgebeld is toch niet normaal!
     
  5. p1982

    p1982 Niet meer actief

    klacht in dienen

    bij ons deden ze nooit briefjes dat het ergens anders bezorgd was of blanco papier en sinds ik geklaagd heb gaat het beter
     
  6. Within

    Within Niet meer actief

    Inderdaad TNT bellen en klacht indienen. Dit mag absoluut niet!
     
  7. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Mijn ouders woonden best vrij en daar kwam het regelmatig voor dat pakketjes bij de garage gezet werden. Wij vonden dat toen ideaal, omdat we dan niet naar het dorp hoefden om het op te halen op het postkantoor.

    Waar ik nu woon zou ik het ook niet willen. Teveel risico dat het weggehaald wordt. En ik zou al helemaal niet willen dat iemand ongevraagd in de achtertuin komt.
     
  8. brianda1980

    brianda1980 Actief lid

    26 nov 2007
    125
    5
    18
    Weet je waarom ze dit doen? Omdat ze alleen betaald krijgen als het is afgeleverd (een euro per afgeleverd pakketje). Het zijn niet de vaste krachten die dit doen, hebben een heel ander contract. Daarom laten ze het ook heel vaak bij de buren achter. Ik heb als postbezorgster gewerkt bij tnt en heb ze het heel vaak zien doen. Irritant was dat de mensen bij mij kwamen klagen, dachten ze dat ik het gedaan had. Klacht indienen werkt niet. Ze hebben zo weer een ander aangenomen en die doet precies hetzelfde. En dat waren de woorden van mijn baas toen.;)
     
  9. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    DPD heeft het laatst bij ons zo gedaan. We hadden een glijbaan op zn kant tegen de voorgevel staan (alleen het glijgedeelte geen trap oid eraan) En toen hadden ze een doosje tussen de gevel en de glijbaan gelegd. Bij toeval zagen we het, maar dat is toch ook niet normaal.
     
  10. Maedra

    Maedra Fanatiek lid

    29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Klacht indienen inderdaad! Ik heb een tijdje gewerkt bij een helpdesk van een grote studieboekenleverancier, nou de verhalen die ik soms te horen kreeg van klanten!
    Pakje door het raam van de schuur gegooid, pakje in de regen in de tuin gezet (boeken van 3-400 euro ), pakje afgegeven bij een café want de voordeur was te ver lopen. Echt sommige bezorgers maken er een potje van. :$
     
  11. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    meestal zijn het de jongere bezorgers die dit doen. en inderdaad je kunt klagen maar het werkt toch niet.

    hier owrd het trouwens altijd gedaan als we niet thuis zijn. maar ja dan woon ik wel in een dorp en weet ik 100% zeker dat er niemand bij mij achter het huis komt
     
  12. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    sja dit keer ging het gelukkig niet om een duur pakketje maar ik hoop niet dat ik de volgende keer bij een duur artikel het weer in de tuin ga vinden. Ik ben nou te laat maar ik ga morgen ff bellen met tnt , want dit is niet normaal zeg
     
  13. 1234

    1234 Niet meer actief

    Wij hebben dit ook al een paar keer meegemaakt. Vond ik ook niet echt netjes dat er zo een zak met kleding bij de achterdeur stond van Wehkamp. Maar dit was niet TNT, maar Select Vracht. Slordig hoor. Als het gejat zou zijn dan kan niemand dat bewijzen.
     
  14. Bolly

    Bolly Fanatiek lid

    27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    tja tnt is niet meer wat het geweest is en nu willen ze ook weer veranderen van naam ,, en wie gaat dat weer eens betalen de klant natuurlijk.

    hier hebben we gelukkig een hele lieve aardig pakketjes verzorger maar dat is wel een anders geweest. pakketjes die door de brievenbus werden gepropt waardoor wat er in zat stuk was of beschadigt. ook een keertje achter gelaten bij de voor deur ( en ik woon in rotterdam mensen nou had geluk hij stond er nog ) en nog veel meer..

    hoop dat de nieuwe lang blijft hij doet goed zijn werk en kan een leuk babbeltje maken met hem :) ( is ook wel knap ook hahahah )

    xxfemss
     

Deel Deze Pagina