Schommeling na slechte nacht?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door knorretje87, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje87

    knorretje87 Actief lid

    2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Hoi dames :)

    Ik zit in de tweede cyclus na de miskraam en vroeg mij af of een slechte nachtrust de temperatuur kan verhogen en zo ja met hoeveel?

    Mijn oude tel is kapot en daar stond ff Friend op, maar kan ik nu niet meer bij. Dus kan het niet meer terug zoeken...

    Bedankt alvast :)
     
  2. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    ja dat klopt wel. De melatonine laat je temp zakken. Bij een normaal dag en nachtritme is je melatonine op zijn piek tussen 02.00 en 04.00 uur. De melatonine doet je temperatuur zakken. Bij een vast dag en nachtritme kom je dus iedere keer rond dezelfde temp uit in de ochtend. Daarom kan minder slaap/ later slapen ook behoorlijk wat verschil maken.
     
  3. knorretje87

    knorretje87 Actief lid

    2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Bedankt voor je reactie :)
    Kan niet wachten tot morgenvroeg;) , na een normale nacht hopelijk dezelfde hoge temp fingers crossed.
     
  4. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    en en....wat was de temp? ik duim met je mee!!!
     
  5. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland

    Hoi! ik lees ook even mee.. maar als je je inloggegevens nog weet kan je gewoon via de internet site van ff friend inloggen. dan kan je iig je kaart bekijken. liefs.
     
  6. knorretje87

    knorretje87 Actief lid

    2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Wat super lief :) mijn temp was 37,07 hoog voor mij. Alleen heb ik weer wakker gelegen vanaf 0400 uur.
    Vanmorgen toch gewaagd aan een predictor early maar negatief.... Snap er niets van want zoveel lijkt op toen ik de vorige keer zwanger was plus anders nooit een hoge temp behalve dus ook de vorige x bij zwangerschap. Maar ja morgen weer afwachten wat de temp doet... ;)
    Bedankt voor het duimen, lief!
     
  7. knorretje87

    knorretje87 Actief lid

    2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Ja super dom maar ik weet dat dus niet meer. Alle mogelijke combies geprobeerd maar helaas, mis schiet 't me later nog wel te binnen schaam schaam...

    Thanks voor het meedenken :)

    Jullie ook al even bezig zie ik, ik duim voor je dat je snel positief mag testen!
     
  8. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland

    Oww hihi sorry wist ik niet.. ik had dat ook gelukkig wist ik mijn email adres nog wel en kon ik zo mijn wachtwoord resetten. Ja helaas.. wij sinds vorig jaar april de knoop doorgehakt. manlief zijn zwemmers waren gelukkig goed gekeurd. ik zit momenteel op het wachtbankje.. over 3 dagen nod. Maar ik denk dat het de volgende ronde gaat worden. Is ook niet erg meer.. heb er wel een beetje vrede mee. Ik wens jullie ook veel geluk en hopelijk een voorspoedige zwangerschap toe! liefs.
     

Deel Deze Pagina