Schooltassen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door SDonya, 11 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi25

    Kiwi25 Niet meer actief

    Waar is deze van? Leuk!

    Hier ook geen slechte ervaring met Action tassen ed. Minnie mouse tas van minder dan 3 euro heeft het een schooljaar volgehouden. Gaat nu weg omdat de lichtroze bodem echt niet meer schoon te wassen is.
    Nu voor groep 3 mag ze wel een andere, en mag ook duurder zijn. Van Kunstboer leuke gezien, maar gelijk 30-40 euro vind dat wel veel vergeleken met 3 euro (vooral omdat inderdaad bekers gaan lekken).
    Op Aliexpress kun je voor 12 euro een tas laten bedrukken met foto. Misschien dat ik een plaatje maak met Pingu (is ze nu fan van), dan kan ze die een jaar gebruiken en mag ze volgend jaar weer wat anders kiezen.
     
  2. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Echt HEMA. Nu in de sale voor €9,-
     
  3. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Ze had de blauwe! Maar toevallig gisteren de zwarte gekocht.

    De blauwe was toch vrij klein. Met 2 broodtrommels en 2 bekers, zonnebrand en setje reservekleding.

    Ze mocht kiezen of ze de rugzak voor haar verjaardag in oktober wilde of nu zelf kopen. Ze koos voor t laatste ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.939
    1.037
    113
    Vrouw
    Voor een nieuwe rugzak voor m’n dochter zijn we geslaagd via dit topic.
    Jongste zoon heeft een nieuwe rugzak van Vingino.

    Nu nog eentje voor m’n ander zoon.
    Eentje waar twee bekers en twee broodtrommels in passen.

    Wie heeft er tips?

    Liefst iets met auto’s of dieren. Max €50,- :)
     
    Patty86 vindt dit leuk.
  5. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.243
    2.421
    113
    Vrouw
    Mijn dochter gaat blijft 2x per week over en bso. Ze heeft dan 2 bekers en 1 broodtrommel bij zich/ Waarom 2 broodtrommels? Ik lees dit bij meerdere ouders? hier een rugzak van Ali express van Frozen fever. Dochter zit in groep 1.
     
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier eten ze om 10u en bij overblijven, dat past niet in 1 trommel. Hier dus 2 trommels en 1 halve literfles met water.
     
  7. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Mijn dochter blijft elke dag lunchen op school, en blijft soms ook in de bso. Op die dagen heeft ze een brooddoos, een drinkbus, twee fruitdoosjes en één koekdoos mee. Daar heb je best wat plaats voor nodig.
     
  8. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Omdat ze ook fruit eten. Dat doen we ook in een trommel. Iets van tomaatjes, aardbeien, druiven of komkommer.....
     
  9. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.660
    9.575
    113
    Ja hier ook idd. Een broodtrommel met boterhammen, en daarnaast nog een portie groente en een portie fruit. Een beetje afhankelijk van wat ik meegeef en wat ik als eerste in mn handen heb zijn er dan dus nog een of twee bakjes of een bakje groente en een losse appel of banaan of zo.

    Ze krijgt schoolmelk tussen de middag en hoeft dus alleen voor de ochtend een beker mee, maar anders zouden dat er ook twee zijn.

    Reservekleding doe ik niet meer, die heeft een half jaar voor niks in haar tas gezeten. Die enkele keer dat het nodig is, trekt ze maar haar gymkleren aan of kan ze iets van school lenen.
     
  10. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.142
    2.230
    113
    Vrouw
    Hier een blije Y!
     
    Afkes 10tal vindt dit leuk.
  11. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.043
    10.284
    113
    Mijn oudste heeft 3 jaar gedaan met een gratis rugzak die hij bij een paar schoenen heeft gekregen. Deze was inmiddels wel echt op en bij de Decathlon heb ik toen een simpele blauwe van €3 of €4 gekocht. Die vindt hij prachtig en heel prettig. Zijn broertje vind het ding ook heel mooi, dus voor hem dezelfde gekocht en bij hem zijn naam erop laten printen zodat we het verschil zien.

    Bij de oudste ben ik ooit begonnen met een hele mooie, dure rugzak, die niet wasbaar was. Dat ding stonk binnen de kortste keren. Daar heb ik van geleerd. Dus alleen wasbare tassen voortaan. Handwas is niet voldoende is mijn ervaring.
     
  12. Kiwi25

    Kiwi25 Niet meer actief

    Ik wilde dochter ook sturen naar zo'n leuke tas van Zebra of die ijsjes van Hema, zo leuk! Dochter was echter heel duidelijk, die wilde een tas met een plaatje voorop. Tja, ze is net 5.
    Ze heeft nu deze uitgekozen op Aliexpress voor 12 euro. De verkoper heeft haar naam er nog op gedrukt, vind hem toch ook wel erg leuk :) Screenshot_2018-07-18-10-53-39.png
     
  13. disaro

    disaro Fanatiek lid

    18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Deze heeft mijn dochter, al 2 jaar en is nog perfect. Toch wordt het straks tijd voor een nieuwe.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina