pijn middenrif! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb sinds gisteren ineens heel veel pijn aan me middenrif en slapen is me dan ook moeilijk afgegaan (ook nog flink wat kuitkrampen :x ) ik had er heel lichtjes al last van afentoe maar dit was zeker niet hinderlijk. als ik er op druk lijkt het net of het bond en blauw is daarbinne en helemaal preus. zo doet het ook pijn vooral als ik durf te bewegen.

    hebben meer mensen hier last van en kun je er iets tegen doen?
     
  2. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :( het is bij mij inderdaad ook weer terug....

    Als ik lang maagzuur heb dan gaat mijn middenrif irriteren. Er volgt dan een soort kramp waar je niets tegen kunt doen. De pijn zal langzaam weer wegtrekken.
    Ik neem dan gewoon een Rennie in de hoop dat het wat sneller wegtrekt, maar heb niet het idee dat dit een (wonder)middel is.

    Er is bij mij trouwens wel een jaar geleden Reflux (klepje naar slokdarm sluit niet meer helemaal) vastgesteld. Ondanks dat valt mijn maagzuur tijdens de zwangerschap nog best mee.....

    Sterkte.

    Groetjes,
    Danielle
     
  3. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb in het begin van de zwangerschap wel last van maagzuur gehad maar nu eigelijk niet zo. wel merk ik dat me maag minder goed voedsel kan verdragen en wordt bij te veel eten snel misselijk en smorgens me eerste drankje gaat ook moeilijk naar binnen en krijg er kotsnijgingen van. gelukkig blijft het wel binnen maar zoals ik lees komt en gaat het gelukkig want als ik dit zo nog 8 weken moet volhouden dan wordt ik echt gek denk ik
     
  4. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Heb je toevallig ook hoofdpijn of ben je dizzy of tintelende handen?
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb veel hoofdpijn en voel me slapjes en dit terwijl ik veel water drink en ijzer zit in me vitaminepillen. verder heb ik het heel benauwt en ben kortademig. me bloedruk was mooi 120/65 dus ja ik kan de hoofdpijn niet verklaren.
     

Deel Deze Pagina