Schoonmaakwoede en zo moe!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lelie4, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie4

    Lelie4 Actief lid

    10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ff klagen hoor dames :(

    Ik heb tot nu toe een voorbeeldige zwangerschap gehad en nog steeds eigenlijk maar de schoonmaakwoede is hier in alle hevigheid toegeslagen alleen ben ik eigenlijk te moe om mijn ene been voor het andere te zetten! Daarnaast erger ik me ook overal aan...al die haren van de hond, een vlooienplaag en als ik net denk dat alles schoon en onder controle is kan ik weer overnieuw beginnen en dat is meestal al na een paar uur :evil: ! Ook nog twee katers die zo af en toe besluiten ergens te plassen waar het niet hoort..nou schiet mij maar lek! Maak me nu al druk over de babyspulletjes want als ze daar op plassen :evil: !

    Ik wist niet dat je zo'n enorme drang naar SCHOON kunt hebben en het houdt maar niet op! Ondertussen zegt mijn lichaam dat ik echt niet veel meer kan maar mijn hoofd zegt ahhhhhhhh vies!

    Zo ff lekker mijn hard gelucht en nu maar weer verder met poetsen....

    Kus
     
  2. Alita

    Alita Niet meer actief

    Haha ja dat heet nesteldrang denk ik... ik heb het ook en als je dan ook nog beesten hebt! Ik heb ook een hond en jonge echt waar heb je net gezogen kun je eigenlijk alweer opnieuw beginnen. Zeer vervelend!

    Sterkte en pas op dat je niet teveel doet he...
     
  3. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb het ook vreselijk! Bij de eerste twee liep ik met 40 weken nog te soppen en dat ging prima maar nu.....kan lastig bukken en mijn buk zitin de weg maar oh wat erger ik me dood als er weer schoenen in de kamer staan die ik lastig kan oprapen en al dat kinderspeelgoed in de huiskamer grrrrrrrrrrr. Nooit gehad, meestal heel relaxed en als de kids op bed lagen ruimde ik het wel op. Maar nu stoor ik me echt aan alles!
     
  4. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Herkenbaar....maar ik heb de nesteldrang overwonnen en schoenen schop ik aan de kant of ik gooi alle troep op bed (bij m'n vriend), een subtiele hint dat ie moet opruimen :evil:
     
  5. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    dat is een goeie ga ikook proberen hahahaha
     
  6. Lelie4

    Lelie4 Actief lid

    10 feb 2008
    182
    0
    0
    Lijkt mij ook een goed idee want mijn man heeft absoluut geen last van schoonmaakwoede en hij begrijpt er volgens mij ook maar weinig van haha! Maar goed voorlopig wil mijn rug niet meer en kan ik er morgen denk niet onderuit om het rustig aan te doen....op naar een dagje ergeren aan haren enz!
     
  7. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Mijn vriend is gewoon rommelig....vaak ruim ik nog van alles achter z'n hol op hoor maar soms ben ik het zo zat dat alles op zijn bed eindigt. Ligt er een shirt op de grond dus schop ik het opzij....wordt meneer boos dat ik tegen zijn shirt schop. Nou uh sorry hoor maar jij flikkert het op de grond dus blijkbaar vind je het niet erg als je kleren als oud vuil behandeld worden ! Dan een diepe zucht en een lelijk woord en het shirt verdwijnt netjes in de wasmand O:) .....want opvouwen is teveel werk !
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jep herken het .....
    is pas sinds een dikke week of 2 tot het daglicht gekomen bij mij ,....heb altijd wel een neurote schoonmaakroutine gehad maar nu is het hek van de dam ....en soms ben je idd zo moe en op dat ik jankend tussen de troep in lig ....ik kan het ook totaal niet uit handen geven ...ik ga vandaag een daagje weg ...en manlief gaat dweilen ....ben benieuwd ....
     
  9. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ook ik herken dit heel erg. Ook al ben ik nog zo moe, ik blijf aan de schoonmaak en erger mij overal aan :(
    Ik vind mezelf voor anderen (vooral voor mijn man) gewoon onuitstaanbaar :)
    Zodra ik ergens ook maar een stofje zie liggen vul ik meteen een emmer met sop en begin te boenen.
    En stofzuigen kan ik ook niet laten, minstens 1x per dag :(
     

Deel Deze Pagina