Seks niet gelukt

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Gember, 29 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

    Gember Actief lid

    6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Ja die stomme kutscheten ;).
    Knap dat je zo hebt doorgezet hoor!
    Mijn libido is ook laag, maar heb echt zo veel angst. We hebben het niet meer gedaan sinds de laatste x. Ben bang geworden voor de pijn en dat de ingang nu veranderd is vind ik ook super gek. Daar moet ik nog erg aan wennen. Ik voel me niet zo aantrekkelijk. Ik wil mijn beha niet uit trekken omdat mijn borsten kunnen gaan lekken. Ik denk ook dat mijn tepels te gevoelig zijn nu. Zo kom ik natuurlijk absoluut niet in de mood. Mijn vriend vindt me gelukkig nog wel aantrekkelijk. Ik ben m ontzettend dankbaar voor zijn geduld. Maar ik voel me nog altijd schuldig.
     
  2. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Haha sorry moest hier zo om lachen: die kutscheten.

    Als ik in de spiegel kijk word ik meteen chagrijnig. Shiiiiit wat kan een lichaam veranderen.

    Anyway mijn man heeft mega geduld met me en vind t prima dat ik mn bh en liefst een heel skipak aanhoud.

    Nee tis echt super herkenbaar en ik vind t moeilijk te accepteren hoe mn lichaam nu is. Alles is pudding en hangt zielig naar beneden.....
     
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Hoezo? Vreemde opmerking en ook totaal niet motiverend. Tuurlijk kan het zijn dat je libido even laag is, maar dat komt echt wel weer goed! Daar moet je je wel toe zetten soms zoals anderen hier ook al zeggen, maar om nu te gaan roepen ‘wen er maar aan’ gaat mij te ver. Als je echt wil komt het wel goed TS :thumup:
     
    Gember vindt dit leuk.
  4. annick1984

    annick1984 Bekend lid

    18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Deze week (zoon is inmiddels 9 weken) is het "gezellig maken" eindelijk weer gelukt ;). En geheel pijnvrij. Ik had/nam de leiding door bovenop te zitten. Bewoog m'n vriend te snel, dan gaf ik dat gewoon aan.

    De enige pijn die ik gelijk daarna voelde waren de spieren in mijn buik, die zijn niets meer gewend. En de dag erna had ik beste spierpijn in mijn heupen (niet echt een houding waarin je dagelijks zit, zullen we maar zeggen...)
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Nou ik wil al 2 jaar heel graag hoor maar mijn libido is echt verdwenen.
    Dus om nou te zeggen als je het wilt komt het wel goed dat is dus ook niet helemaal waar.
     
    Biny vindt dit leuk.
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Uitzonderingen daargelaten. Vervelend voor je. Heb je het wel geprobeerd?
     
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Uiteraard ;)
    En we blijven het proberen.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina