September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief


    hmmmmmm lekkerrrr :D:D krijg er spontaan zin in....
     
  2. n4th4li3

    n4th4li3 Fanatiek lid

    15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @Cindy: Kan je dat gewoon zelf, die nagels? Ik heb nog nooit nagels laten zetten. Wel makkelijk hoor als je het zelf kan. Was de therapie weer zo intensief? En hoe smaakte de pizza? (kwijl,kwijl haha)
    @Mejojo: Ah, leuk he dat trakteren? Wat voor cadeautjes heb je gekocht voor hem? En wat super dat jullie op vakantie gaan!
    @Pisum: Lief dat je er aan denkt! Gisteren de psychologische keuring gehad: Op schrift, gesprek en rollenspel. Hij vond zelf dat het niet goed gegaan was maar ik heb zoiets: we zien het wel. De vorige keer was het ook goed dus waarom nu niet? Maar hij zei dat hij het de vorige keer ook goed vond gaan maar deze keer niet. Binnen 3 weken krijgen we het totale rapport thuisgestuurd en dan hopelijk een positief advies. Dan moet hij toestemming geven om het door te sturen naar het korps en die nodigen je dan uit voor een gesprek, mits ze interesse hebben.
    Ik hoop het toch echt voor hem hoor!

    Zometeen lekker op de bank installeren, de kleine straks nog een fles en hopelijk een beetje op tijd naar bed.
    Fijne avond allemaal!
     
  3. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    we hebben voor hem een laptop gekocht allemaal spelletjes erop die is vanaf 2 jaar.

    en v-tech smile een soort mario voor kinderen ( van winnie the pooh :p)

    en een paar dingetjes voor bij zijn keukentje die hij van zijn opa en oma krijgt
    ( zoals pannetjes en bestek )


    fijne avond meid.
     
  4. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ohh heerlijk meid!!! Wij gaan dit jaar ook in een bungalow tent, is super leuk hoor en idd alles zit er in! Gewoon je kleren mee en klaar ben je haha! Geen gezeur met tent opzetten enzo... Wij gaan waarschijnlijk naar Duitsland... Maar pas in augustus.... dus dan ben jij al lang en breed terug haha
     
  5. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Heftig is dat he therapie. Daar ben je idd helemaal op van! Lekker op de bank voor de buis vanaaf meid!
     
  6. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Abonnement:

    Jazeker..... Bovenaan deze pagina zie je een linkje met onderwerp tools staan. Klik daarop (link staat aan de rechterkant, boven het eerste bericht van elke pagina) en dan kan je kiezen abonneer op dit onderwerp. Erg makkelijk!! Als je op het kopje directe links klikt (net onder daar waar je gebruikersnaam staat) kan je daar mijn berichten aanklikken, en kom je al je berichten tegen. Daar klik je dan op het bericht wat je het laatst getikt hebt hier en dan ben je gelijk op de juiste pagina waar je de laatste keer gestopt was.
     
  7. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Amigo, lieverd, wat vreselijk allemaal dat gevecht voor je kind! Dat hadden we toch niet zo gedacht in dit land he meid! Hoe is het met zijn luiers momenteel? Morgen wordt er hopelijk eindelijk iets gedaan.... Ik denk dat ik ff gemist heb waarom je niet naar Genk bent gegaan gisteren... Sterkte meid!

    Nathalie, fijn he dat afvallen.... hmmmm... ben ik al enige tijd mee bezig. Nu na de bevalling ben ik bijna totaal 35 kilo kwijt. Maar het lukt nu helemaal niet meer goed. Ik blijf hangen en moet er nog heel wat kilootjes af hebben. Succes ermee. Welk dieet volg je?

    Sinds vandaag ben ik aan mijn stage begonnen. Leuke dag gehad, maar phoe wat vind ik het moeilijk om nu zo weinig thuis bij mijn kleine mannetje te zijn zeg. Na 2,5 jaar thuis te zijn geweest, vind ik het echt moeilijker dan ik had gedacht. Ik ga elke week 1 dag naar school en de ene week nog 3 dagen en de andere week 2 dagen op stage..... Ik moet er ff doorheen bijten merk ik... en voel me zo schuldig naar mijn kereltje toe. Mama's die ook werken en hun kindjes naar een chreche moeten brengen of naar een oppas.... hoe ervaren jullie dat? gaat dat over en went je kindje eraan om mama veel minder te zien als anders?

    Ga nu weer snel aan de studie..... tv kijken is er hier echt niet meer bij de laatste weken, gewoon geen tijd voor! En soms heb ik echt ff behoefte aan ff een avondje voor de buis te hangen..... Sorry hoor voor mijn kllaagzang, ik wilde het immers zelf.... Het is voor de toekomst moet ik maar denken en ik wil gewoon graag mijn diploma eindelijk halen.

    Knuf!
     
  8. Alita

    Alita Niet meer actief


    hmm nou was wel lekker maar niet geweldig! We hadden een uit de doos, zo`n dunne bodem;) wij maken ze eigenlijk altijd zelf...:D
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief


    ja ik kan dat zelf.....heb nooit een cursus gedaan...gewoon goed kijken wat ze doen, alle spullen kopen en beginnen:D
    Ja is heel erg vermoeiend en moeilijk, iedere keer beelden voor je haslen van het ongeval enz...maar als het helpt is het goed...merk er nog niet veel van helaas:(

    Spannend voor je mannetje...zal voor hem duimen;)
     
  10. Alita

    Alita Niet meer actief


    ja lekker niksen;) na het kijken op zwschapspagina hahaha:p

    Trouwens als je bovenaan op "gebruiksinstellingen" drukt kom je gelijk bij je abb;) zodra je reageert ben je toch geabboneerd:(

    En als je dan op het hele kleine ruitje drukt, wat voor de titel van het topic staat, kom je gelijk uit bij je eerstvolgende ongelezen bericht;)
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief


    ja lijkt me ook moeilijk hoor meid;) respect hoor dat je het doet:)
    Nu is het even minder leuk maar straks ben jij ontzettend trots op jezelf!!
     
  12. teddybeer86

    teddybeer86 Bekend lid

    30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hoe doe je dat hadassa 35 kg kwijt na de bevalling??????
    wil ik ook.
    hoeveel wil je er nog af hebben dan?

    gr
     
  13. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedenacht, iedereen slaapt natuurlijk...

    manlief is met nihat naar de HAP. Hij had moeite met adem halen, heel veel hoesten, keelpijn, slecht drinken en niet kunnen slapen. Heb de hap maar gebelt en we konden gelijk komen. Zo zielig, mijn kleine schatje. IK vond het wel moeilijk om mijn mannetje aan mijn man te geven zonder dat ik er bij ben... hoo pdat ze snel thuis zijn...
     
  14. teddybeer86

    teddybeer86 Bekend lid

    30 mrt 2009
    841
    0
    0
    O Jeetje. Hopelijk is het niets ergs. Sterkte.liefs
     
  15. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedmorgen...

    mijn man was om 6 uur weer terug, duurde best lang voor ze terug waren. Ze zijn gelijk naar de kinderarts gegaan. alles is onderzocht bij hem. Niets aan de hand behalve een bacterie in zijn keel. Heb neus spray gekregen en verder niets. Toen ze huis kwamen had nihat nergens last van... ook zo typisch... maar goed. hij slaapt nu lekker
     
  16. Michelle1979

    Michelle1979 Bekend lid

    1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen,

    @ Karagöz: jeetje dat lijkt me idd wel ff schrikken ja. Wel fijn dat je man gelijk terrecht kon. Ik hoop dat Nihat snel weer beter is.

    @ Amigo: succes vandaag in Maasstricht! Ik hoop dat ze wat wijzer zijn daar. Het is toch ongelooflijk dat je in Nederland zo met een ziek kindje moet slepen en hemel en aarde moet bewegen om iets gedaan te krijgen. Sterkte!

    @ Mejojo: wat heerlijk dat jullie 10 daagjes weggaan. Zuid-Frankrijk is wel echt prachtig. En wat een luxe tent hebben jullie zeg... Wij kamperen vaak, zonder al die luxe haha.

    @ All: gisteren was een gezellig dagje met mijn moeder :$ Het scheelt enorm dat ik zelf nu anders in sta. We zijn ff naar de speeltuin geweest en hebben boodschappen gedaan. Het was wel een stuk frisser dan die dag ervoor zeg. Ik kreeg al de lentekriebels, die maken nu weer plaats voor de winterrillingen :p
     
  17. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    goeie morgen meiden,

    normaal zou ik denken.... bleeeh ze waren weer 7 uur wakker,
    maar dit keer vond ik het heerlijk..... zo fijn dat zoonlief niet wakker is geweest vannacht, gewoon weer aan 1 tour doorslapen,

    @hadassa, respect hoor meid, is ook niet makkelijk om het allemaal weer op te pakken, en dan ook nog verkort, het zal indd even flink pittig wezen, maar je kunt dit hoor !!

    @ cindy, Wij houden juist van een dunne bodem :D 1 die lekker dun en krokant is :D haha

    @ karagoz, oee dat moet even schrikken zijn geweest,
    beterschap voor je kleine ventje,

    @michelle, jaa heb er nu al helemaal zin in om op vakantie te gaan ahah :p
    wij gaan eigenlijk altijd luxe,
    als kind zijnde ben ik vaak wezen kamperen... maarja mijn ouders hadden 5 kinderen....en dat is al duur zat haha dus we gingen vaak met de hele familie, en dan ook nog eens in nederland

    maar sinds 2000 zijn we steeds naar het buitenland geweest,en dan in een luxe all inclusive hotel.
    dus dat doen we al 10 jaar.... ook met manlief zijn we steeds naar een all in hotel gegaan, ben het nu zo gewend :p

    goed van je hoor dat je zo die knop hebt kunnen omschakelen, hoe je nu met je moeder om gaat,
    hoop dat ik dat kan bij mijn schoonmoeder,
    ik heb nu wel de eerste stap gezet met goedmaken enzo, maar merk toch dat ik wou dat ik het eigenlijk niet gedaan had :p
     
  18. Alita

    Alita Niet meer actief


    oei hoe is het nu:$
     
  19. Alita

    Alita Niet meer actief


    Of een beetje verwend:p
    Ben nog nooit in een all-inclusive geweest;)

    Ja wij houden niet van die dunne bodems, en als je gewend bent om het zelf te maken valt het wat tegen...ook verwend he:p
     
  20. Alita

    Alita Niet meer actief

    Goedemorgen dames...

    Ik ga beginnen met de bv`ingen eerder te geven zodat ze eerder naar bedje gaat....ben eens benieuwd!
    Moet dan wel nu gaan anders kom ik niet uit hahaha...oudste gaat vandaag niet naar oma want ze is ziek...ach ja dan maar een dagje met zijn alle op de bank hahaha
     

Deel Deze Pagina