September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief


    sterkte meid.
     
  2. Alita

    Alita Niet meer actief


    pff nee echt niet!! Hier wilt vriend graag over een jaar weer naar El Salvador...zijn oma leeft nog maar is wel al heeel erg oud..a.rme mensje! Hij wilt de kids laten zien..

    Maar El Salavador is 16 uur vliegen
     
  3. Alita

    Alita Niet meer actief

    meiden kijk eens bij vage testen voor mij:)
     
  4. trishka

    trishka Fanatiek lid

    6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    cin, afwachten meis, vind m nu nog een beetje twijfelachtig, aan de ene kant denk ik wat te zien en aan de andere kant kan t ook een indroger zijn... geen anticonceptie gebruikt?
     
  5. Alita

    Alita Niet meer actief

    #65 Alita, 10 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2011

    jawel (cerazette) maar ik ben vaker misselijk en van alles wat ik ook in de zwxchap had...zoals de wc blok die ik vindt stinken enz...
    maar ik denk dat het gewoon van het kleurverschil is..precies die lijn zeg maar;)
     
  6. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Nee Cin, je bent niet automatisch geabbo. op het topic als je reageerd. Je kan dia instellen en dan ook bv aangeven dat je een melding in je mail wilt hebben als er na jouw weer gereageerd wordt....
     
  7. Alita

    Alita Niet meer actief


    ah oke...maar als ik op gebruiksinstellingen druk hierboven zie ik alle topics waarop ik gereageerd heb;)
     
  8. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83

    Dank je! Ik weet het! Vandaag is hij voor het eerst naar de oppas gegaan, is mijn vriendin, dat scheelt wel. En volgende week hoeft hij niet om dat mijn man dan steeds thuis werkt als ik weg ben... Maargoed, ik haalde hem vandaag op en hij was me toch aan het schateren... hij had plezier voor 10... dat gaf me weer ff een beter gevoel iig.... Fijn dat hij het naar zijn zin heeft. Heb net een lekkere tijd met hem geknuffeld en gespeeld, lekker flesje op en nu ligt hij naast me te slapen...
     
  9. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Gezond en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder eten en niet meer snoepen, borrelen of snacken. Alleen nog maat thee drinken, of water of cola ligt....
    Ik wil er nog zeker 20 kilo afhebben, liever nog 30... maar denk dat dat vrij onrealistisch is voor mij. Da ben ik nl. echt heeeeel dun, en dan ziet mijn bouw er ook niet uit denk ik
     
  10. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83

    Ongelofelijk he.... geloof heel goed dat je knap geschrokken bent. Dan baal je ff dat je geen rijbewijs hebt he meid... Maar fijn dat het beter met hem gaat en het niks ernstigs is.
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief


    ja als je kindje het goed heeft dan ben jij als moeder ook blij he:D
    Het is ook even wennen denk ik niet?
     
  12. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Wij boeken bij beter uit reizen, is een christelijke reisorganisator en christelijke camping. En we betalen voor 2 weken 500 euro, nog wel schoonmaakkosten enzo, maargoed, normaal 500 per week. Dus scheelt enorm vonden wij. Wij hebben hier laat schoolvakanties, dus kunnen er lekker gebruik van maken dus.
     
  13. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    hmm, dat wist ik niet... ik zit steeds te abboneren haha....
     
  14. Alita

    Alita Niet meer actief


    ja en als je op gebruiksinstellingen drukt ook...daar zie je de topics waar ook weer in geschreven is;)
     
  15. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    hahah normaal zie ik aan de avatar wie wie is.... maar nu hebben jullie dezelfde !!!

    ( hadassa en cindy !!)

    maargoed, ik kom even melden dat ik vanaaf geen lappie heb.hij word weggebracht dan word er word office op gedownload.

    hopelijk gaat het snel en kunnen we de lappie vanavond nog ophalen. maar ik denk morgen pas.

    fijnne avond meiden.
     
  16. Alita

    Alita Niet meer actief


    oei klopt:)....even veranderen:)
     
  17. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja zeker! Dat is het echt, vooral omdat ik altijd zelf voor mijn kindjes heb gezorgd snap je!!

    Maar weet je lieverd, wat ik net van jou zag... dat vind ik veeeeel geweldiger als een diploma.. dat zou een droom voor me zijn... maargoed, ik ben al zo blij met deze twee geweldige kindjes die ik heb mogen krijgen!
     
  18. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja dat is het zeker meid.... maargoed, het komt ook omdat ik altijd zelf voor mijn kindjes hebt gezorgd en het nu af en toe uit handen moet geven. Als mijn man niet zoveel thuis kon werken, was ik niet aan de opleiding begonnen hoor, ik heb geen kindjes voor de oppas zeg maar!

    Maar weet je, wat ik net van jou heb gezien, vind ik nog veel geweldiger en daarvoor zou ik mijn opleiding stoppen. Ik hoop het zo voor je meid..... het is wel zo dat je meerdere testen hebt gedaan en op allemaal is het streepje te zien. Dan lijkt het me wel duidelijk denk ik.... spannend hoor!
     
  19. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    haha wat een lacher zeg, hij dacht er de hele avond mee bezig te zijn,
    belt manlief me op, schat kom je even aan de deur, ff lappie aanpakken ik moet door naar voetbal...

    ehh was die vent er niet dan ?? jahwel maar het is al klaar :cool:

    ikke weer happy



    haha geeft niets joh... moet dan alleen even beter kijken wie nou wat schrijft :p:p
    jullie kunnen best dezelfde hebben hoor :)
     
  20. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    oh enne cin.....het was even zoeken..... maar ik heb het gevonden ahahaha

    ik denk dat ik wat zie.... wanneer doe je het opnieuw ?? spannend zeg !!
     

Deel Deze Pagina