September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi meiden.
    Lange tijd geleden en ben hier heeeel sporadisch weer es te vinden.
    Jullie beppen er nog aardig op los zie ik.

    Het beste voor de fijne meiden ;)
     
  2. Amigo1985

    Amigo1985 Fanatiek lid

    9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Leuk je weer eens voorbij te zien wippen.. Wat lees ik in je banner, wat is er met Sil?
     
  3. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hee Meis!! leuk je weer ' es hier te zien! Ben je een beetje van de "verwachte schrik" bekomen?

    Ik duik m'n bed op, wekker gaat morgen weer om 05.45 uur voor mijn laatste dag stage van deze week! 4 dagen van huis geweest deze week, best pittig hoor! Kan ik ook zeggen, eindelijk weekend haha!

    k' mail je hopelijk van't weekend effkus ok!

    Knuf en slaap lekker voor zo/straks!
     
  4. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Amigo, fijn dat Finn zijn flessen weer beter drinkt nu. Ff adempauze he meid! En ja, dan kan hij maar beter even thuis bij jullie zijn denk ik!

    Dikke knuffel meid!!!
     
  5. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik hoop dat ie goed blijft drinken
     
  6. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zou heel goed kunnen hoor
     
  7. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hee das lang geleden:)
     
  8. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    balen joh dan net een opnamestop. Hopelijk blijft het ff goed gaan met Finn
     
  9. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Zo werkt het helaas niet. heb op mijn werk, waar ik 's avonds voor de opnames en beschikbare bedden verantwoordelijk ben ook geregeld te maken met een opnamestop en helaas is het dan echt alleen nog heel beperkt voor spoedgevallen. Als die plekken ook nog eens bezet raken volgt er een totale stop en moet alles uitwijken naar andere ziekenhuizen en dat willen ze natuurlijk voorkomen. Vandaar dus helaas dat je dan toch weg gestuurd wordt, hoe naar het ook is.
     
  10. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    leuk je weer eens te zien:) Wat is er aan de hand met Sil?
    Wij zijn hier toch allemaal fijne meiden?;)
     
  11. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Pff ben op zeg. We zijn aan eht inpakken voor de vakantie morgen. Wat een werk zeg.
    Ben er dus een weekie van tussen. Tot snel weer
     
  12. Michelle1979

    Michelle1979 Bekend lid

    1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    #112 Michelle1979, 10 feb 2011
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
    Hey hoi,

    @ Amigo: "jammer" dat Finn niet mocht blijven. Raar om te schrijven zeg, maar in jullie geval is het eenmaal zo.

    @ Cindy: weer een testje! Ik zie er geen streep op, maar dat kan vertekend zijn door het beeldscherm. Zie je thuis wel wat?
    In ieder geval spannende tijden. Zou wat zijn zeg, zo kort op jullie 2e haha... Dan schelen ze maar 14 maanden :$

    @ Mejojo: fijn dat je lappie vanavond al gebracht is :) Altijd fijn om dat ding bij de hand te hebben.

    Jou schoonmoeder is ook wel een stuk pittiger dan mijn moeder hoor moet ik zeggen. Ik heb natuurlijk vooral het verleden waar ik mee kamp, maar jij kampt met hedendaagse dingen. Is een heel verschil. Ik kan dat op mijn gemakkie blijven verwerken, maar jij loopt elke keer tegen de dingen van NU aan. En ik kan me goed voorstellen dat je af en toe denkt, waarom heb ik de eerste stap genomen... Het was in ieder geval vooral voor je man :D Wat ik echt superrrr van je vindt! Eens kijken of ze met de tijd gaat bijtrekken, en anders is het heel jammer! Vooral voor je hubbie.

    @ Zij: aloha! Long time no see ;) Ik heb de aandoening (als ze het zo noemen) ff op google opgezocht. Welke vorm heeft hij? Het is in ieder geval erg rot. Ik weet niet wanneer de operatie is, maar ik wil je wel sterkte en kracht wensen!!!

    Hoe gaat het verder met jullie en de mannetjes?

    @ All: hier een gare ;) film gekeken... Daylight met Sylvester Stallone. Er was niet veel meer, en we hadden niets gedownload.

    Vandaag weer naar de binnenspeeltuin geweest. Twan achtergelaten bij mijn zusje :p Dus volledige aandacht voor Luka, hij heeft erg genoten, en wij ook! Ik heb alleen spierpijn... En een blauwe knie! Ik wilde snel wegklimmen voor Tim want ik had een ballenbakbal op zijn hoofd gegooit, en toink! zo tegen een een of de andere buis aan... (wie zaait zal oogsten hè ;)) Zat wel iets zachts overheen maar dat stukje was toch wel erg hard.

    Nou ja dat was het weer...

    Welterusten meiden
     
  13. Michelle1979

    Michelle1979 Bekend lid

    1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Sann: heel veel plezier! Ik hoop dat je enkel al wat beter is?! Genietse!!!
     
  14. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    tja jij weet hoe het werkt. ik vind het hoe dan ook heel erg voor het manneke:(
     
  15. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik wens jullie een hele fijne vakantie
     
  16. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    is dat het effect van cerazette dan?
     
  17. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen. wij waren er om 6.10 alweer uit
     
  18. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    ja, dat is het zeker. Was ook alleen maar even als uitleg bedoeld hoor
     
  19. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    pfff das vroeg meis
     
  20. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    goedemorgen meiden,

    @ blinky, zo ook weer lekker vroeg dus,

    hier was dochterlief om 6 uur wakker, sliep om half 7 weer.... maar om kwart voor 7 vond zoonlief het nodig om op zijn deur te bonken, dus dochterlief ook weer wakker,


    @ zij, sterkte en succes met de operatie.

    @ michelle, je hebt gelijk hoor.... maar soms zou ik gewoon willen dat ik kon zeggen dat het me koud laat wat zij allemaal doet en zegt,

    ik wou dat ik kon zeggen : ze heeft me er niet mee, het doet me niets, dat maakt het "samen leven " met haar een stuk eenvoudiger denk ik...

    maarja.... ik hoop voor manlief...en natuurlijk ook wel voor de kinderen... maar die lijken haar niet te missen.... hoop ik gewoon dat het goed komt en ze haar best doet.

    morgen vieren we de verjaardag van zoonlief, dan komt zij ook.... voor 3 weken geleden op de markt toen er nog niets bepraat was met haar.... liep onze zoon gewoon langs haar heen... herkende haar niet.. maarja dat was ook op de markt dus misschien afgeleid door andere dingen.... ben erg benieuwd hoe hij morgen op haar reageerd,

    is het heel erg van mij dat ik zeg dat ik ergens hoop dat hij haar gewoon niet meer herkent......zodat het haar even flink pijn doet.... dat ze denkt : en dit heb ik er mee bereikt, mijn eigen kleinzoon kent me niet meer..... dat ze op die manier even goed met haar neus op de feiten word gedrukt en het de volgende keer misschien wel laat.


    @ sann, lieverd een hele fijne vakantie, ik hoop dat je het 1 en ander nog kunt doen ondanks je enkel, maar niet teveel hé dan ben je nog verder van huis ;)

    geniet ervan meid, jullie hebben wel een vakantie wel verdiend.
     

Deel Deze Pagina