De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey meiden,

    We proberen hier anders verder te gaan. Wel leuk ook onder De Mama's te staan aangezien we iig allemaal Mama's zijn :D

    Ik hoop dat we rustig verder kunnen nu met alle lol, kroeg avonden, gezelligheid en steun die we elkaar in een ander topic hebben gegeven.

    Liefs Jadoretje :D
     
  2. Meis85

    Meis85 Fanatiek lid

    27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Tuurlijk wij maken het weer reuze gezellig!!!
     
  3. QMerelQ

    QMerelQ Fanatiek lid

    9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ha!

    Had net vóór je deze naam in de groep gegooid!
    14 in een dozijn? (geeft al aan dat we overgelopen zijn, haha)
    Maar ik vind het prima hoor! Ik heb me alleen nu suf gezocht naar waar je de topic geopend had.....even iedereen pb-en?
    Ik lachte me rot toen je kwam met je 13 mensen.....ik heb intussen 14 adressen van dames die mee willen doen aan het kaartje sturen/ontvangen. Dus 14 is HET getal!

    @ Vlek: oh wat fijn meid dat je geen discussies hebt hoeven voeren met je HA! Heerlijk, er zijn dus ook nog lieve HA die direct meewerken!
    (jij had natuurlijk al je schema's en huiswerk meegenomen. En danblijkt het allemaal niet nodig te zijn) Ik was ook in tranen uitgebarste hoor. Dan is 1 april al best snel he, kun je in ieder geval verder. Fijn meid, hoop dat je snel achter een evt oorzaak komt, en liefst dat je op je eerste inwendige controle een bevrucht eitje tegenkomt!
    Knuffel voor jou!! (En nog gefeliciteerd met je rij-prestaties!

    @ Finn: niet boos zijn meid, we houden allemaal van je!!
     
  4. giraf

    giraf Niet meer actief

    Ben er! en blijf hier ook! :D
    Als iedereen zich hier gemeld heeft zal ik onze tijdelijk club van vanochtend sluiten....
     
  5. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @MErel, ik was al bezig met pben :p alleen 14 pbtjes is niet 1,2,3 gedaan :p:p:p:p:D:D:D
    Wat fijn dat je VK bezoek weer goed was meid echt helemaal top!
    En indd 14 is een mooi getal 2x 7 mijn geluksnummer ;) die naam was indd ook goed, maar ja ik dacht we moeten maar een keuze maken en er werd niet echt op alle opties gereageerd maar waren een paar die deze naam al goed vonden dus dacht nou dan doe ik die maar ;)

    @Vlek, meis wat ben ik enorm "blij" voor je, een stap dichterbij je mooiste droom :D en wat fijn van je HA! En zo snel 1 april :D yeahhhh wat mooi lieverd!

    @Giraf helemaal mee eens ik ook :p:D hahahaha
     
  6. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O en Mees vergeet ik te zeggen had het bewust hier gedaan denk nl dat we hier sneller een echte nieuwe start kunnen maken :D althans hoop ik ;)
     
  7. QMerelQ

    QMerelQ Fanatiek lid

    9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ook weer slim van je om het niet overal neer te zetten, dus zo'n doos ben je dan ook weer niet!
    Ik zat ook al te denken, er zullen ondertussen wel meelezers zijn die in de scheur liggeno om onze soap!
    (Hier zitten we beter, we zijn intussen allemaal trots Mama's en het is goed zo, einde discussie:D)
     
  8. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Mooi gezegd Merel, alleen dat over dat ik geen doos ben..uhmmmmm daar kom ik toch niet onderuit hoor :p whahahaha

    Heb je al een nieuwe afspraak bij je vk?

    Waar blijft iedereen :( ;)
     
  9. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O trouwens nou kan ik eindelijk mijn burgelijke vraag stellen aan jullie :p:D

    Ik heb een stofzuiger nodig die goed zuigt en niet te zwaar is en liefst zo min mogelijk geluid maakt, ik zie wel wat stofzuigers maar die kosten allemaal rond de 300 euro :S dus dat vind ik wel een hoop! Iets van de helft heb ik in gedachten wie kan mij een goede aanraden?
     
  10. LovingMom

    LovingMom VIP lid

    12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zwaai fff :D

    Zit op een andere plek waar ik niet zo makkelijk kan internetten :D
     
  11. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Fijn dat je iig even zwaait LM betekent iig dat je ons gevonden hebt :D
     
  12. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Hoi meiden

    Ben ik hier nu goed??

    Knuf x
     
  13. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jaaaaa Rasp helemaal goed :D fijn dat je er weer bent!

    ALLE BALLEN VERZAMELEN :D:D:D:D:D HAHHAHAHHAHA
     
  14. Cinnamon

    Cinnamon Fanatiek lid

    24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Gevonden!!

    Ben blij dat we weer een topic hebben!
     
  15. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Whahahahaha gelukkig wordt er weer gelachen!!

    Man wat een gedoe is hier aan vooraf gegaan zeg! Laten we het er maar niet meer over hebben en niemand heeft schuld en wij zijn een lekker gezellig clubje met elkaar!!! PUNT!
     
  16. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Heyyyy Maible meis :D fijn dat jij er ook weer bent nu de andere 7 nog :D en ik ben ook zooooo blij dat we weer kunnen kletsen :D yeaaahhhhh. Ga straks wel weer even wat doen, want was helemaal niet de bedoeling vandaag op zp te zitten :p hihihi

    @Rasp, ja helemaal mee eens we gaan het er lekker niet meer over hebben dus ....

    :Dheeft iemand een tip voor een stofzuiger :p:p:p:p ??
     
  17. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik ga nu even wat in huis doen maar ik komt terug!!!

    Dikke knuffels voor allen! XXX
     
  18. Meis85

    Meis85 Fanatiek lid

    27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja lekker burgelijke vraag
    maar goed stofzuigen moet ook gebeuren he!!
    wij hebben een philips met extra zuigkracht en speciale pakketborstel ongeveer €125 jaar geleden.
    super ding en echt zuigen joh!!! nee grapje maar is type FC9073 van philips dus.


     
  19. giraf

    giraf Niet meer actief

    Ik heb er 1 van Electrolux (of zoiets) een roze stofzuiger zonder zak, echt ideaal! Was iets van 150 euro dacht ik. Ik vergat altijd stofzuigerzakken te kopen, maar dat hoeft nu gelukkig niet meer. Leeg gewoon de opvangbak in de vuilnisbak, maak hem even schoon met een sopje en kan weer lekker verder zuigen :D
     
  20. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    thnx meis en giraf! Ga even kijken naar jullie zuigers :p:p:p:D hahaha ja indd wat mot dat mot ;) maar ik word nu thuis helemaal gek, we hebben een industriele stofzuiger van MLs werk naaaa dat ding is bijna de helft van mijn lengte moet 30 meter snoer om en afwikkelen en zwaaaaaaar ben laatst bijna van de trap gevallen door dat ding en dat was de druppel ML is niet happig op dit soort uitgaves omdat hij sterk is en er geen last van heeft die 3x per jaar dat hij hem gebruikt voor uhmmmmm zijn auto ofzo :p whahahahahahahahaha vandaar ;)
     

Deel Deze Pagina