September 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door one of kind, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    hopelijk komt de kleine snel maagd!
     
  2. Blackberry

    Blackberry Actief lid

    26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Hi dames,

    Was even zoeken maar heb jullie weer gevonden! Wat een veranderingen zeg...!!

    Gefeliciteerd Boommm een vierde meisje wat heerlijk!!! Kippenhokje! ;)
    Sterkte met de laatste loodjes Maagd!!

    Hoe gaat het verder met jullie en de kleintjes? Gaan gewoon weer richting de 3 jaar!! Wat vliegt het he?!!
     
  3. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Schiet inderdaad al op. Gelukkig is E een hele makkelijke vrolijke meid die de oren van mn hoofd kletst maar geen woord tegen vreemden :D Zal haar missen als ze straks naar school gaat :( Hopelijk begint J op tijd met praten haha
     
  4. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wow, wat is de site veranderd.

    Ondertussen bevallen Maagd?

    Hier is alles goed met de jongens! Bij jullie ook allemaal? Gaan jullie nog op vakantie?
     
  5. Maagd

    Maagd Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi,
    Ik ben intussen bevallen. Had het hier nog niet gemeld en mn Banner is ook nog niet aangepast.
    5 juni is onze zoon geboren na een super snelle bevalling. Hij deed het meteen goed. Gewicht gaat nu na een week weer omhoog.
    We genieten aan alle kanten en ook de oudste vindt het nu leuk.
    Wat een verschil, de baby en de oudste van bijna 3!
     
  6. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Gefeliciteerd maagd!
     
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Ze zijn bijna jarig, wat gaan/willen jullie geven? Ik ben er nog niet echt over uit
     
  8. Krullenboll

    Krullenboll Actief lid

    8 nov 2013
    336
    98
    28
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Haaii dat is lang geleden.

    Hier echt nog geen idee !! Hij heeft al zoveel naar mijn idee. Ik ben dan ook op dat moment hoogzwanger. Moet er nog even over nadenken
     
  9. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Hai allemaal!

    Onze kleine grote meid krijgt een schooltas (voor psz) en een 'fietsje met trappers', zoals ze het zelf noemt, hihi.
     
  10. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Lang geleden inderdaad! Wij twijfelen ook over een fietsje met zijwieltjes.
     
  11. kar89

    kar89 Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hier zal het ook een grotere fiets worden met zijwieltjes..
     
  12. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    tas/beker/trommel krijgt ze eerder. Wilde dat eerst wel op dr verjaardag geven maar ze start week eerder op de voorschool ivm nieuwe schooljaar. Dus dat krijgt ze zo. Een "hallo titty" set haha.
    Voor de verjaardag heb ik een verkleedsetje, boek+cd en nog wat klaar liggen. Ik had een verkeerde planning in mn hoofd, dacht dat ze laatste zaterdag in de vakantie jarig was en dan was de kans er dat ze aan boord zou beginnen dus kleine kadootjes gehaald. Maar nu is ze toch thuis jarig. Grote kado word speelhuisje voor buiten denk ik.

    1 sept ook weer naar cb met haar, kon mooi gecombineerd worden met J, die heeft dan een verlate 6 maanden controle ;)
     
  13. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hier krijgen ze ook fietsjes en wat nieuwe kleding. Had al nieuwe kleding gekocht, maar ze het al laten passen. Dus nu maar weer nieuwe kleding gekocht en even wachten met laten passen zodat ik het dan kan geven. Vind het zo stom als ze het al gezien hebben!

    Hier gaan ze vanaf september 3 ochtendjes naar de psz. Ze gaan sinds januari al 2 ochtendjes. Nog een jaar dan gaan onze kinderen alweer naar de basisschool! Bizar..
     
  14. Maagd

    Maagd Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi September mama's. Nog gefeliciteerd of alvast gefeliciteerd met je september kindje! Tijd vliegt!! Ze worden alweer 3 jaar...
     
  15. Maagd

    Maagd Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    De mijne krijgt ook een fiets, wat aanvulling van duplo en verder nog geen idee
     
  16. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Ja gefeliciteerd! Hier hebben we het weer achter de rug. Ze heeft een speelhuisje voor buiten gekregen, prinsessendingen, knutseldingen, poppenfietsstoeltje, puzzel, cd's
     
  17. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Gefeliciteerd allemaal! Hier zijn ze donderdag jarig, maar hebben het afgelopen zondag gevierd i.v.m. Turkse bruiloft zaterdagavond.

    Ze zijn echt ontzettend verwend. Fietsjes van ons en opa's en oma's gekregen, kinder Tablets, heel veel spellen, puzzels, verkleedkleren, regenlaarzen, vingerverf, kleurboeken en stiften, stickers etc. Het meest blij zijn ze met hun regenlaarzen daar staan ze mee op en gaan ze mee naar bed :D Vandaag hebben ze op de peuterspeelzaal getrakteerd.
     
  18. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd ook allemaal nog of alvast met jullie kinderen.

    Hier was zoon vorige week donderdag jarig en zondag hebben we het gevierd. Hij is ook verschrikkelijk verwend. J. is gek op Hot Wheels, van ons heeft hij een grote garage gekregen en verder van familie en vrienden heel veel auto's, lego, brandweerman Sam helicopter, jetski en quad, verkleedkleren, Playmobiel, knikkerbaan etc. Het lijkt hier nu wel een speelgoedwinkel!

    Voor iedereen doe het nog gaat vieren, heel veel plezier en succes ;)
     
  19. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    nod 25 sep zie ik, en?
     
    Blosjes vindt dit leuk.
  20. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Helaas gewoon weer ongesteld :(
    Vandaag contact gehad met zkh en we gaan deze ronde echt starten met lui. Spannend dus!
     

Deel Deze Pagina