September 2018 mama's uit de MMM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yent, 23 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer mama's die uitgereend zijn in september 2018. Sen die daarnaast zwanger zijn geworden met hulp.
     
  2. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Uitgerekend in September moest het zijn natuurlijk. En met behulp van de medische molen zwanger geraakt.
     
  3. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Jaaa ik meld me hier aan, zat in het zelfde groepje als jij maar jeetje ik hou het niet bij... O was ik eigenlijk opzoek naar een mmm zwangerschapsgroepje.

    Ik ben 27 jaar en eindelijk na jaren geduld te hebben gehad zwanger van ons 1e kindje, het is al wel eens eerder mis gegaan dit was steeds rond de 5 weken.

    Vandaag 5+6 zwanger!! Ik durf nog steeds me banner niet aan te passen haha.
    Maandag hebben we onze eerste echo!

    Liefs lisjeee
     
    Yent vindt dit leuk.
  4. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Hey! Ja ik heb je inderdaad voorbij zien komen ik kon het ook niet meer volgen. Wat spannend zeg en als je het nog niet durft laat je je banner toch nog even lekker zo je hebt een terugplaatstgenoemde van 2 embryo's gehad zie ik ... spannend hoor! En dit is dan al een eerste mijlpaal! Krijg je een vroege echo ? Ik moet nog 2 nachtjes slapen tot mijn eerste echo erg spannend!
     
  5. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    En we gaan dan precies gelijk op zie ik wat leuk!
     
  6. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Over 2 nachtjes al, wat spannend zeg!! Ja leuk we gaan precies gelijk op haha :).

    Ja klopt terug plaatsing van de 2 embryo’s dus extra spannend, zal maandag alles goed zijn, is het er 1 of 2?! Haha...
    We hebben er bewust voor gekozen, ronde 3 hadden we pas de mogelijkheid voor 2 emmy’s En ja waarom niet, mochten het er 2 zijn dan zijn we denk ik gelijk klaar en hoeven we de molen nooit meer in.

    Jullie ook zwanger geworden door mmm, wat is jou verhaal hier achter?
     
  7. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Wauw bijzonder hoor! Ik hoop voor jullie op 2. Ik ben zwanger geworden d.m.v. ovulatie inductie en stimulatie. Verder wel natuurlijke bevruchting. Ik ben sterk vermindert vruchtbaar en helaas zonder medicatie is het onmogelijk om zwanger te worden. Blij dat er medicatie is! Voor de tabletten ben ik resistent dus vandaar de gonal. Ik vond het prikken geen probleem.
     
    lisjeee vindt dit leuk.
  8. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Hey meiden,

    Mag ik hier ook meepraten? Ik kan me nog niet helemaal vinden in de zwanger zijn club. Na 6 icsi’s en 7 iui (donor) had ik vorige week eindelijk een positieve test. Ik ben nu 5 weken en 4 dagen en moet nog 1,5 week wachten op de eerste echo. Zo spannend!

    Liefs Angie
     
    Yent en lisjeee vinden dit leuk.
  9. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Jammer dat het op zo een manier moet maar al te fijn dat het tegenwoordig allemaal zo kan. Heb je er uiteindelijk lang over gedaan? Lijkt me niet fijn om continue maar gonal te moeten spuiten....
     
  10. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Gefeliciteerd Meis, gezellig dat je mee komt kletsen. Jemig 6 ICSI’s dat zijn er nog al wat... werden de eitjes steeds niet bevrucht? Fijn dat het nu uiteindelijk op deze manier gelukt is! Lijkt me toch bijzonder door middel van donor?
    Sorry voor mijn vragen hoor als je het niet Fijn vindt moet je het zeggen :)
     
  11. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Geen probleem hoor! We hadden bij de icsi’s meestal wel bevruchtingen(geen cryo’s), maar later bleek in Düsseldorf dat ze na 5 dagen niet meer groeiden. Keuze voor een donor vond/vind ik best moeilijk, maar wel onze enige kans! En uiteraard zijn we nu heel blij, maar nog wel terughoudend.
    Ik zie dat jij ook behoorlijk wat terugplaatsingen hebt gehad. Vind je het nu extra spannend?
     
    lisjeee vindt dit leuk.
  12. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Jeetje heftig hoor, hebben jullie nog een chromosoomonderzoek of iets gehad??
    Mag je zelf nog een donor uitzoeken, niet qua maar qua kenmerken of iets? Fijn hoor datbhet op deze manier gelukt is! Was het zaad van je man slecht waardoor de eitjes niet door deelde?

    Jaa best wel veel terug plaatsingen gehad waarvan ook een paar keer zwanger van geweest maar we kwamen niet verder dan rond de 5 weken. Morgen 6 weken zwanger en het voelt nu goed ondanks van het weekend heel erg veel krampen gehad maar gelukkig geen spoortje bloed gezien.
    Maandag de eerste echo dus ben echt nu al zenuwachtig haha...
     
  13. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    @angie18 tuurlijk mag je mee kletsen en wat fijn dat het gelukt is !! Gefeliciteerd!! Wat een lange weg zeg en begrijpelijk dat kiezen voor een donor erg moeilijk is. Knap dat jullie het toch gedaan hebben! Hopelijk gaat alles goed en mag je sept/okt een wondertje in je armen houden!
     
  14. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Neen niet lang over gedaan het was de eerste ronde raak. Dat hadden we echt nooit verwacht omdat het bij onze eerste ook zo snel was. Desalniettemin enorm dankbaar en hopen dat alles goed zit!
     
    lisjeee vindt dit leuk.
  15. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Fijn zeg dat het zo snel raak was! Nog een uurtje en dan zijn we 6 weken zwanger haha... ik ben echt de dagen aan het tellen en elke ochtend ga ik vol spanning naar de wc... heb je last van kwaaltjes?
     
  16. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Jullie mogen al zo snel voor een echo, wat fijn zeg! Ik heb volgende week maandag pas een afspraak. Ik duim in elk geval met jullie mee!

    Wat betreft de donor hebben we wel zelf de keuze gemaakt op basis van kenmerken. Dat voelde beter dan het laten doen door het ziekenhuis.

    Nog maar 34 lange weken te gaan! Zet hem op meiden!
     
  17. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Hier is dat gebruikelijk in de medische molen met 6 weken omdat er een grotere kans is op een bbz. Ik heb geen kwaaltjes echt compleet anders als bij mijn zoontje toen was ik gelijk misselijk en had ik eetobsessies al met 4 weken. Ik moet er alleen wel eens in de nacht uit om te plassen en in de ochtend gelijk eten en drinken dan heb ik een prima dan . Maandag komt mvm. En jullie ?
     
  18. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Wat goed dat je mee doet aan mvm.. ik heb me de vorige keren wel voor opgegeven maar heb ik steeds af moeten zeggen, nu heb ik (nog) niet gedaan.

    Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt, toen ik vier weken zwanger was heb ik regelmatig me eten er uit gegooid. Nu blijft alles binnen. Wel extreem moe en kan huilen op commando...
     
  19. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Ik heb niet echt kwaaltjes, af en toe wat steekjes en heel vroeg wakker zijn. Maakt me wel onzeker hoor!
    Wat goed dat je meedoen aan MvM. Ik twijfel nog, woon in een straat waar ik de flessen niet uit het zicht kan zetten en wil niet dat iedereen het ziet.
     
  20. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    @angie18 misschien kun je ze halen en brengen naar een bepaald punt?
    Hier kan ik ze gelukkig wel wegzetten dat is fijn.
    @lisjeee ik snap dat je je nog niet hebt aangemeld! Laat het eerst maar even rustig landen !

    Ja geen kwaaltjes maakt mij soms ook wat onzeker. Morgen een echo dan duidelijkheid. Ik hoop dat we blij het weekend in kunnen
     

Deel Deze Pagina