September 2018 mama's uit de MMM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yent, 23 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Wat fijn!!! Gefeliciteerd!
     
    lisjeee vindt dit leuk.
  2. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Nu hopen dat het hier ook goed zit! Ik wacht het gewoon nog een weekje af, het is echt geen enorme buikpijn, vind het al fijn om te horen dat jij het ook hebt..
     
  3. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Klinkt ook lekker aardig... bedoelde dat ik de herkenning fijn vind!:)
     
  4. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook wel wat buikpijn hoor niet heel erg gelukkig. Fijn dat je echo goed was @lisjeee ! ik moet naar de gynaecoloog eind februari en heb een afspraak staan op 26 februari voor de nipt test en hopelijk mag ik dan over naar mijn eigen verloskundige.
     
  5. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    He meiden!
    @ Angie ik heb zelf zulke erge buikpijn gehad dat ik dacht dat me miskraam er aan zat te komen, ook dit bleek er gewoon bij te horen achteraf.
    Maak je niet te druk meis, vooral als er geen bloed te zien is! :)

    @ Yent, O mocht je niet contact op gaan nemen met de verloskundige na de 1e echo?
    mag ik vragen waarom jullie voor de nipt test hebben gekozen ipv de combinatie test? ik heb me hier totaal niet in verdiept en weet niet precies wat het verschil is :)

    Hier is het nieuws een beetje gaan dalen... nog wel heel onwerkelijk allemaal hoor!! :)
     
  6. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    @lisjeee fijn dat het geland is! Combinatie test is een schatting en nipt test is veel betrouwbaarder. Daarnaast testen ze in België op meer afwijkingen dan bij de nipte in Nederland en krijg je ook het geslacht te horen. Vanwege complicaties tijdens de zwangerschap en een slechte bevalling ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog.
     
  7. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Hoe is het met jullie?
     
  8. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Hey, hier alles goed.. wel heeeeel erg last van me rug nog steeds! Verder gaan broeken en bh’s vrij strak zitten haha..
    vandaag ook afspraak gepland met de verloskundige. 12 feb intake en 15 feb echo, dus dat is heel fijn want dan heb ik nu elke 2 weken een echo omdat we over 4,5 week weer naar het ziekenhuis moeten!

    Hoe is het met jou?

    Vandaag ons 7 weken dansje !! :)
     
  9. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Hey meiden,
    Fijn om te lezen dat het goed gaat bij jullie. Ik ben enorm gestresst op dit moment. Heb sinds een paar dagen veel minder pijnlijke borsten, soms wel, soms niet en verder amper kwaaltjes. Ik ben er echt van overtuigd dat het niet goed zit. Aankomende maandag heb ik de echo.. ik twijfel of ik zo meteen bel naar de kliniek of ik vanmiddag al mag komen, dan heb ik het weekend om de teleurstelling te verwerken. Aan de andere kant wil ik graag positief blijven en gewoon wachten. Ik verander er nu toch niks aan.. Pff, wat een drama dit!
     
  10. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    @angie18 ik heb ook super weinig kwaaltjes. Dat betekend niet gelijk dat het niet goed zit als snap ik dat het onzeker maakt. Ik hoop gewoon dat je maandag met een opgelucht gevoel door kan na een mooie echo!
     
  11. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Alle paniek voor niks, heb een prachtige echo gehad! Precies op termijn met een flink kloppend hartje!
     
    Yent en lisjeee vinden dit leuk.
  12. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Jaaaa super fijn meid!! En geniet dat je geen kwaaltjes hebt haha...


    ik slaap echt super veel, in de avond na het eten en douche leg ik op de bank al te slapen....
     
  13. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Genieten, tja, dat ga ik nu proberen! Vond het heel erg onwerkelijk om de echo te zien, maar heb nu wel wat meer rust.

    Heerlijk dat je zoveel slaapt! Ik heb vannacht eindelijk weer eens redelijk geslapen, ipv 3 keer wakker worden..
     
  14. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    @angie18 wat geweldig dat goede nieuws ! Sorry even niks van me laten horen ik heb een nieuwe telefoon en dat werd even een tijdelijk drama van een aantal dagen maar ik ben er weer!!
     
  15. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    @lisjeee dat vermoeide had ik bij mijn zoontje ook. Dat is zon bizarre moeheid gelukkig heb ik dat nu minder.
     
  16. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Hey meiden,
    Hoe is het met jullie? @lisjeee jij mag volgende week weer voor een echo? Leuk zeg! Hoever ben je dan?
    Ik heb de 27e nog 1 keer een echo in de kliniek en daarna ga ik naar de vk. Ik heb hiervoor nog niet aangemeld, zou ik dat al moeten doen?
    Wij neigen er naar om geen nipt of combinatietest te gaan doen. Ik blijf het toch spannend vinden en ven bang dat me dat nog meer spanning oplevert.

    Trouwens nog steeds amper kwaaltjes, merk dat ik dat nu eigenlijk wel fijn vind!
     
  17. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    @angie18 fijn dat je je zo goed voelt ! Ik voel me ook prima alleen in de ochtende nu alsof ik overreden ben door een bus zo vast slaap ik. Als je al weet welke vk je wil zou ik vast een afspraak maken. Ik moet over 1,5 naar de gynaecoloog maar hopelijk krijg ik toestemming om naar de verloskundige te gaan. De afspraak voor de nipt is al gemaakt hier ik vind het belangrijk te weten waar ik aan toe ben en helemaal omdat we al een ‘zorgenkindje’ hebben.
     
  18. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat je je wilt weten waar je aan toe bent als je al het een ander hebt mee gemaakt. Mag ik vragen wat de ‘zorgen’ zijn bij je zoontje?

    De ochtenden zijn bij mij ook best slecht, niet misselijk, maar algemeen heel slecht voelen en geen idee hebben hoe ik de dag ga doorkomen. Tot ik buiten ben, dan voel ik me weer prima.
     
  19. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    He meiden, Ja ik heb maandag me intake bij de verloskundige en dan donderdag echo :) dan ben ik precies 9 weken zwanger.
    Ondanks ik 5 maart nog een keertje naar het ziekenhuis moet voor een echo mocht ik me ook gewoon gelijk aanmelden bij de vk.

    Wij gaan denk ik ook voor de Nipt test..

    Hier nog steeds erg moe en heeeeeel veel slapen, wordt er een beetje gek van haha ..
    verder zijn groeit alles lekker door haha!

    Fijn weekend meiden.
     
  20. Yent

    Yent Actief lid

    22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Wat mijn zoontje heeft is heel zeldzaam ben bang herkend te worden.,, je mag me wel een berichtje sturen als je het wilt weten hoor. Gisteravond gezellig gehad met manlief... ik denk een adertje geraakt maar ik schrok me rot .. bloedverlies is altijd schokking tijdens de zwangerschap
     

Deel Deze Pagina