Sex en pril zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door pukkiepower, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    hay allemaal nogmaals een berichtje van mij, ik ben 5 weken zwanger en mijn vriend en ik hebben Han en span diensten gedaan ik ben klaar gekomen, maar nu vraag ik me af hoeverre klaar komen en sex gevaarlijk is voor de baby zeker nu de baby zo klein is, 5 weken zwanger.
    Ik wil geen schade aan de baby of dat er een miskraam op gang komt.

    Misschien ben ik te onzeker hoor, naar we durven gewoon geen echt penetratie te doen omdat ik zo bang ben.
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  2. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Ik was bij mijn eerste ook bang net als jij. Kreeg zelfs bloedverlies na het vrijen. Blijkt er allemaal bij te horen. Heb nu een lief en gezond babytje thuis!
     
  3. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Ik herken je gevoel en ik heb het nagevraagd maar het kan allemaal geen kwaad.
    Het wordt goed beschermd.
     
  4. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    Kan 0,0 kwaad.

    Soms kan je wat bloed hebben erna, heb ik overigens zelf nooit gehad.
    Dit komt omdat alles goed doorbloed is daar beneden en er sneller een vaatje kan knappen
     
  5. mariellevanr

    mariellevanr Niet meer actief

    Kan geen enkele kwaad! De baarmoedermond zit potdicht. Is wel extra doorbloed waardoor de kans op bloedverlies iets groter is, maar absoluut niet schadelijk voor de baby. Ook klaarkomen niet...

    Natuurlijk alleen doen waar jij en je partner jullie goed bij voelen.

    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  6. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! En zoals anderen het al zeiden, het kan echt geen kwaad en ook geen miskraam opwekken! Wel kun je wat bloedverlies na het vrijen hebben. Schrik daar niet van, dat is omdat je beter doorbloed bent! Niks ergs dus.. :) Ik zou zeggen, doe wat je lekker vind & waar je goed bij voelt! :)
     

Deel Deze Pagina