show je tractatie voor school ...

Discussie in 'De lounge' gestart door happymama, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwollywood

    Zwollywood Bekend lid

    5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ohja. Trakteren. Doe ik dus nooit :)
     
  2. liftrasa

    liftrasa Fanatiek lid

    6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Voor de 3de verjaardag, negerzoenen versierd met fondant.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,2 KB
      Weergaven:
      565
  3. moonchild

    moonchild Fanatiek lid

    28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Toen onze dochter 1 werd trakteerde ze uitdeelboekjes van Gonnie en Gijsje, ingepakt in groen/blauw met daarop een dubbel plaatje van Gonnie waartussen een doosje rozijntjes zat.

    Toen ze grote zus was geworden trakteerde ze deze ooievaars met yoghurtrozijntjes er in:
    Google Afbeeldingen resultaat voor http://1.bp.blogspot.com/_RqBhMmtaxG8/S4p2QhqOSOI/AAAAAAAAA-8/WdEwHh7b6fg/s320/geboorte-traktaties.jpg

    Toen ze overging naar de peutergroep trakteerde ze iets wat op deze lijkt:
    Dikkie Dik traktatie | Peuter Traktaties | Annekoendigitaal
    Ik had er pootjes en een staart bij gemaakt van dat pijperager (heet dat zo?) met een doosje yoghurtrozijntjes er tussen.

    Toen ze 2 jaar werd trakteerde ze deze barbapapa's:
    Barbapapa - Traktaties maken
    Erg leuk, erg makkelijk en erg zoet:p

    Ik vind het leuk om werk te maken van traktaties, lekker freubelen:).
     
  4. missiej

    missiej Fanatiek lid

    25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    met D.estiny haar eerste verjaardag getrakteerd op "vlinderbananen" omdat ze toen nog in de baby groep zat... zo konden de leidsters ook de bananen nog prakken/verwerken voor fruithapje voor de kleintjes... bij het afscheid van kdv getrakteerd op bumba cakejes met bumba afbeelding erop...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Cindy81

    Cindy81 Fanatiek lid

    28 feb 2012
    2.268
    43
    48
    Erg leuk al die tractaties, maar voor mij zit freubelen er dus de eerste jaren niet in.

    Hier mag op het kdv niet meer getrakteerd worden, omdat dat de tractaties elke keer groter/meer werden. Het was meer een strijd aan het worden tussen de ouders om elkaar te overtreffen.

    Op het kdv hebben ze een trommeltje en als er een kindje jarig is, dan wordt daaruit getrakteerd. Kindjes mogen alleen nog trakteren als ze voor het laatst zijn (en als een broertje/zusje is geboren, volgens mij).
     
  6. Versluis

    Versluis Fanatiek lid

    10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Hier de traktatie van verjaardag nummer 4, er zat een zakje chips tussen de vissen geplakt.

    Bekijk bijlage 282565
     
  7. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Wow...jij maakt echt mooie creaties!
     
  8. truus1980

    truus1980 VIP lid

    26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Paddestoeltjes.

    Steel is een belleblaas en onder het hoedje zit een zakje met koekjes.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Happygirl86

    Happygirl86 Fanatiek lid

    14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik had wc rollen mooi ingepakt, doosje rozijntjes erin en een grote en klein soepstengel (in totaal 1) op de grote een vingerpopje (van ikea) en op de kleine een hoedje 1 jaar!
     
  10. Happygirl86

    Happygirl86 Fanatiek lid

    14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    En nu is hij bijna 2 en gaat hij van de babygroep (boven) naar de peutergroep (beneden).

    Vandaar: Bedankt voor het spelen, maar nu ben ik 2 en ga in naar beneden :)
    Een boekje van sesamstraat (waren paar maanden geleden bij de kruidvat 10 voor 5 euro :) ) dus meteen gekocht en een doosje rozijntjes erbij. Voor de groep 0-2 mogen toch niet allemaal al snoepen vooral de hele kleintjes niet en dan hebben ze toch een boekje, kunnen ze altijd gebruiken.
     
  11. liftrasa

    liftrasa Fanatiek lid

    6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Dank je wel :)
     
  12. happymama

    happymama Niet meer actief

    Zoals beloofd mijn creatie.net afgemaakt.
    Dadelijk op naar school! Zin in
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. GewoonLinda

    GewoonLinda Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Dit heeft mijn zoontje getrakteerd toen hij 2 werd. Inmiddels alweer 3,5 jaar geleden dus, maar ik vind het er zo vrolijk uit zien.
    Het is trouwens heel makkelijk te maken.
    Gewoon cakebeslag in de ijsbekertjes doen (voor de helft vullen). Even in de oven (net zo lang als normaal).
    Glazuur maken van poedersuiker met een beetje water. Cakeje er in dopen, dan in de spikkels en klaar. Parapluutje erop om het nog feestelijker te maken.

    2e verjaardag Finn 042.jpg
     
  14. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Nou, vind ik ook hoor. Zijn kinderen tegenwoordig soms niet meer tevreden met 1 ding wat ze kunnen eten bij een traktatie? Ik heb vorig jaar een doosje smarties gedaan, verpakt in papier in vorm van een trein. Zag er leuk uit, maar gewoon 1 ding hoor. Ben ik dit jaar eigenlijk weer van plan. :)
     
  15. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Dit is een leuk idee! Kun je die Thomas de Trein plaatjes ergens kopen?
     
  16. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Erg veel snoep ?

    Zijn twee spekkies en een koekje :(
     
  17. MHMW

    MHMW Niet meer actief

    Zelf tekenen of kopiëren.
     
  18. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier uitgedeeld op stageplek (kinderdagverblijf)
    Muizen gemaakt van eierkoek:
     
  19. Triskele

    Triskele Niet meer actief


    Gaat het toch niet om wel of niet tevreden zijn ik wil geen doosje Smarties trakteren maar iets leuks en voedzaams en ja een kaal broodje is niet echt lekker eten, aangezien het woensdagmiddag was en ze meteen naar huis konden hadden ze meteen een leuk middagmaaltje was bijelkaar nog geen euro per kindje met alles erop en eraan, scheelt wel dat wij maar 13 kindjes toen in de klas hadden (nu 15 geloof ik) dus geen klas van 30 kids..

    Het is een keer wat anders als het geijkte en al helemaal wat anders als altijd hetzelfde snoep, dat hebben ze hier zoiezo liever niet dus probeer de wensen van de school te respecteren, als iedereen dat zou doen zouden ze trakteren niet moeten "verbannen" van sommige KDV's / PSZ en scholen.

    Is trouwens niets persoonlijks want van mij mogen ze gewoon snoep ben daar niet moeilijk in maar als school vraagt om wat beters dan probeer ik dat op een leuke manier te doen en hun waardering werd flink uitgesproken, weken later werd ik er nog op aangesproken (in een positieve zin)
     
  20. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Is van mij ook niet persoonlijk bedoeld. Van mij mogen ze ook gewoon snoep hoor. Daar gaat het mij niet om. Maar ik vind gewoon 1 (of 2) dingetjes wel genoeg. ;)
     

Deel Deze Pagina