witte vloed weg, korreltjes terug, einde oefening :-( ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Majkuh, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ik had heel hoopvol 3 dagen lang best veel witte afscheiding wat ik normaal nooit heb na mijn ei, maar nu dus wel, vandaag en gisteren was het alweer veel dunner, wateriger en lijkt wel een soort van korreltjes/kloddertjes (sorry!) en dat herken ik wel, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het nu wel weer over zal zijn :cry:

    irri, dacht echt een kans te maken, heb het al dagen erg warm (ben een koukleum) ben sjaggie al sinds mijn ei, heb voor de verandering GEEN hoofdpijn of ongikrampjes (had dat wel alle 5 dagen na mijn ei, toen ineens op dag 6 alles weg!)

    Oh boehoe, en eigenwijs als ik as heb ik natuurlijk een ovutest gepakt, vet negatief natuurlijk :oops: :oops: :oops:
    maar goed, als ik zwanger was zou die nu toch al een beetje moeten kleuren?
     
  2. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn ovu test was vorige ronde positief en ging toch echt door naar de volgende ronde ...
    ZOu dus niet op een ovu test vertrouwen!
     
  3. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Toen ik zwanger was had ik een dag na m'n NOD een supervette positieve ovutest. Weet niet of deze ook al positief zou zijn geweest vier dagen voor NOD... Nog even geduld voor je dus. Duim voor je dat het raak is!
     
  4. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    thanx 4 de reacties, tis echt zo vreemd, heb ook al dagen zin in sex, normala is dat na mijn ei minder aanwezig als nu, voel het echt gewoon ''kriebelen'' van onder, als in hele goede doorbloeding en heb heel veel dorst, pffff, irri dit wachten, en we zitten allemaal in hetzelfde schuitje ;)
     
  5. Apekop

    Apekop Actief lid

    29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik heb dat kriebelen ook gehad.. Dacht ook de eerste paar dagen na mijn eisprong dat ik zwanger was. Maar nu, een paar dagen verder, voel ik niet veel meer en twijfel ik weer sterk.
    Dat gekriebel en die andere steekjes die ik heb gevoeld kan toch ook zijn van het eitje wat niet bevrucht is ofzo wat richting uitgang gaat zeg maar? Of voel je dat niet?
     
  6. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    poeh bloemqueen, daar vraag je me wat, denk niet dat je dat kan voelen hoor.
    Het is bij mij echt het onderbuikgebied waar ik de kriebels voel, normaal voordat mijn ei komt zeg maar, dan heb ik meer zin en dat is nu al sinds mijn ei zo en dat is al 6,5 dag geleden.....tsja, wachten,wachten, ik haat wachten.....
     

Deel Deze Pagina