Sinterklaas...

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door luca75, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Gisteren viel het speelgoedboek van Lobbes op de mat. Vandaag was ik bij de prijsmepper en daar hadden ze al sinterklaasspul. Voor bijna niks een nieuw pietenpakje, een sintprikblok en wat andere prullaria gekocht.

    En vorige week was ik bij Action. Daar zag ik een grote doos met my little pony strijkkralen voor 4 euro. Ook maar meegenomen.

    Nog meer mensen die al aan het neuzen zijn?
     
  2. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik neus eerlijk gezegd altijd het hele jaar door. Als ik iets zie waarvan ik denk Ja dat is leuk voor in de zak of voor onder de boom dan gaat dat meteen mee ;)

    Hier vooral voor de oudste veel Feyenoord spullen. Toevallig vorige week nog iets besteld bij de kruidvat omdat er weer een leuke sporttas voor een leuke prijs was.
     
  3. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Nou... ik heb pepernoten in huis:$:oops:
    Verder doen we niet aan sinterklaas hebben ook geen kinderen oid
     
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Nee ik doe er nog niks aan. Ze zijn net jarig geweest, dus zo ergens half november begin ik daar wel een keer mee.
     
  5. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    We hebben een paar weken terug met de kinderen gekeken. In de hoop dat ze tegen die tijd vergeten zijn dat ze aan hebben gegeven wat wel en niet leuk is. Ik heb het alleen nog niet compleet, maar dat komt wel. Even kijken of er goede aanbiedingen komen.
     
  6. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.550
    2.533
    113
    Nederland
    Ik liep toevallig 2 of 3 weken geleden tegen playdough touch aan, afgeprijsd van 30 euro voor 7 euro. Die heb ik meegenomen maar verder nog niks, ik denk dat ik rond Oktober langzaam ga inslaan.
     
  7. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    De echt grotere kado's ga ik nu ook nog niet kopen want tegen de tijd dat het december is kan de smaak van mijn dochter weer ander zijn. Ze wil nu een knikkerbaan en een seapatroler van paw patrol enz.

    Opvulkadootjes koop ik nu wel al.

    Mijn andere kinderen willen denk ik xboxspellen.
     
  8. MrsDiablo

    MrsDiablo Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Hier kennen ze het verhaal van Sint al, maar ze mogen beide hun lijstje doorgeven tot een bepaald bedrag ;)

    Zo half November ga ik dat vast halen want dochter is nog jarig.

    En idem met Kerst, lijstje maken en dat haal ik begin December
     
  9. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.474
    3.331
    113
    Haal hier het hele jaar dingetjes en stop ik weg ook voor neefjes en nichtjes.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  10. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    Wij doen geen Sinterklaas, maar voor kerst ben ik ook nog niet aan het kijken. Zoon ontwikkeld zo snel dat als ik nu wat koop hij het met kerst niet meer interessant vindt. Ik ga dus pas een paar weken voor kerst beginnen met kopen.
     
  11. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik heb al wel rond gekeken samen met de oudste. Ik heb wat kado's gezien maar niet meegenomen, aangezien hij het anders gelijk wil hebben .

    Ook bij wish gekeken voor deze kado's en daar kosten ze 24 euro en hier een tientje... Dus geen bestelling bij wish op dit moment.
     
  12. Manque

    Manque Niet meer actief

    Mijn kind en ik hebben gisteren een chocoladeletter op. Wij zijn vooral gericht op het snoepgoed, voor de rest doen we niks aan Sinterklaas.
     
  13. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben al klaar met cadeau's kopen. Nu nog wachten tot het sintinpakpapier te krijgen is.
     
    DastyQueen en Caithy vinden dit leuk.
  14. wwrr

    wwrr Fanatiek lid

    14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Action en Hema hebben dat al liggen dus je kunt alvast gaan inpakken.

    Ik heb al wel de grotere cadeaus, ik had een aantal dingen waarvan ik weet dat ze die fantastisch gaan vinden en in plaats van dat meteen te geven bedacht ik dat dat ook wel met Sinterklaas kan.
     
  15. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Oh ja dat komt er ook weer aan...
    Ik vind het voornamelijk een stressvolle periode. :oops:
    Gelukkig vinden de kinderen het wel leuk.
    En hebben we inmiddels (door schade en schande) geleerd: less=more :thumup:
     

Deel Deze Pagina