Slaapregressie??

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door SabinaKiara, 2 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabinaKiara

    2 aug 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Hoi meiden! Wie van jullie heeft er ervaring met een slaapregressie rond de 4/5 maanden? Hoelang heeft dit geduurd bij jullie? Ik heb het idee dat wij daar nu middenin zitten! In ieder geval met haar middagslaapje, 's avonds slapen is geen probleem(de afkloppen). Iemand tips om er doorheen te komen??

    Groetjes Sabina
     
  2. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik weet niet wat je ermee bedoeld? Slaapt je kleintje minder goed?
     
    SabinaKiara vindt dit leuk.
  3. SabinaKiara

    2 aug 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Ja! Met name overdag..ze zeggen dat vaak rond de 4 maanden een slaapregressie optreed bij de kleintjes, dat betekend inderdaad zoiets als moeilijk en minder slapen. Ik lees er veel over, maar hoor in mijn omgeving weinig erkenning. Daarom dat ik het hier even navraag. Ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen
     
  4. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Oké, duidelijk!
    Ik kan het me niet herinneren van mijn jongens (jongste nu 7 mnd) dus kan je niet wijzer maken.
    Voor alle gevallen geldt hier: draagdoek to the rescue!
     
    SabinaKiara vindt dit leuk.
  5. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ze slapen regelmatig even slechter en dan weer beter. Niet per se specifiek bij 4 maanden. Gaat altijd weer over.
     
    Ffion en SabinaKiara vinden dit leuk.
  6. SabinaKiara

    2 aug 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Ik ben er vandaag per toeval achter gekomen, dat de medicatie die zij heeft voor haar reflux, niet samen gaan met ingedikte voeding(AR)! Niemand mij ooit verteld, terwijl zij wel bij een kinderarts loopt! Heel vreemd! Maar goed, vanaf heden dus maar weer over op de standaard voeding! Ik hoop dat dit nu effect zal hebben ook. Medicatie slaat niet goed aan, icm dikke voeding, vandaar dat liggen steeds zo'n probleem was misschien, ivm die reflux klachten?? Ik wacht het af....

    Groetjes
     
  7. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Mijn dochtertje van 4,5 maand slaapt ook ineens veel slechter. I feel your pain..:rolleyes:
     
    SabinaKiara vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina