Wanneer het hardst gelachen om je kleintje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dominique71, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Meiden, ik heb zin om te lachen. Vertel, wanneer lach je het hardst om je kleintje.

    Ik zal wel beginnen: ik probeer Marcje al een tijdje poesje mauw te leren en ik weet zeker dat hij het helemaal snapt en gewoon geen zin heeft om "mauw" te zeggen. Gisteren, tijdens een teder moment, vlak voor het slapen gaan probeerde ik het weer en wat doet meneer? Hij kijkt mij guitig aan en i.p.v. mauw zegt hij heel hard "RAG". Nu is het: "poesje RAG, kom eens RAG. Ik heb lekkere RAG voor jou" etc. En de hele tijd ligt hij zelf helemaal in een stuip en ik ook.

    Vertel, wie kan ook zo lekker lachen om/met zijn kleintje?

    Groetjes,

    Dominique
     
  2. Crazy angel

    Crazy angel Bekend lid

    13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik kan met mn vriend soms wel heel hard lachen om Mel, als ze een scheet laat
    dat net zo hard klinkt als van een volwassene :oops:
    en mijn vriend en ik elkaar vragend aankijken, was jij dat? :)

    heel fout ik weet het
     
  3. arve

    arve Actief lid

    5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi,

    Ik ben er sinds 2 dagen achter dat ze de slappe lach geweldig vind....Ik moest ergens heel erg om lachen en ging zij mee liggen lachen...( ze lag op schoot) hoe harder ik lachte hoe harder zij ging lachen...

    Jullie snappen wel de tranen liepen over mijn wangen... :eek:
     
  4. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Vera zag bij mijn ouders altijd een groot knuffelschaap en dan werd ze helemaal hyper. Als mijn moeder dan net deed of ze door het schaap gegrepen werd dan kirde ze het uit!

    Wij zitten ook vaak gek te doen en dan ligt ze ook in een deuk. Gewoon ff met zijn allen lachen !

    Sommige woorden zijn al hillarisch voor haar :D
     
  5. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    hij moest vitanine druppels had ik opt brood gedaan en wilde hij uitspuggen maar v kwaaiigheid slikte hij het door en toen werd ie nog kwaaier vooral omdat ik zo moest lachen gr gerda
     
  6. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    De hardste keer dat wij gelachen hebben om mijn zoontje was toen hij voor het eerst deed lachen.....

    Hij zat in het voedingskussen op schoot.... poepte in zijn broek... het bekende borstvoedings,spuitluiergeluid..... hij keek papa aan en begon voor de eerste keer te lachen..... :)
     
  7. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ons meisje voedt haar bumbaknuffel op. Ook erg komisch. Ze zit dan in bed: nee nee bumba! bumba eet haphap!
     
  8. Anno niem

    Anno niem VIP lid

    28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :)

    Ik heb vorige week in een deuk gelegen..

    Mevrouw nieste met een speen in haar mond :) ik kon gelukkig nog net bukken, want het ding ging als een raket om mn oren :D ik lag helemaal dubbel en zij begon dus ook maar terug te lachen, snapte er volgens mij niks van ;)
     
  9. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Nou, ik had een tante die was echt heel erg van de poephumor en geen beter vermaak dan leedvermaak. Nu is ze helaas overleden en een maandje terug was de crematie.

    En vijf minuten voor aanvang gaven we Lena nog ff flesje, zodat ze tijdens de dienst haar mond zou houden. En opeens horen we *goggelegog* Huh? Had ze helemaal over mijn man naast haar haar luier gepoept zodat zij en hij he-le-maal onder zaten. Snel naar de auto, alles schoongemaakt en uiteindelijk waren we toch nog op tijd...

    Je zou denken wat een raar verhaal maar vooral omdat mijn tante echt niet meer bij zou zijn gekomen van lachen als zoiets gebeurde (ze was ook wel een beetje van de galgenhumor) vonden we het allemaal reuze geinig (behalve man, hahaha)

    Na de crematie zijn we met de hele familie naar het huis van haar zus gedaan en heeft iedereen helemaal krom van de lach gelegen om het verhaal. Daar zat tante Dien achter hoor :D
     
  10. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Ik heb vanmiddag nog gelachen met ons zoontje.
    Hij stond ik de keuken en ik zat in de woonkamer. Het was erg stil dus ik riep hem een keertje..komt er opeens een handje om het hoekje en begint hij te zwaaien :)
    Er zijn zoveel momenten dat ik enorm moet lachen met hem..tis een echt komiek ;)
     
  11. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

    Hier hetzelfde antwoord...
    Alyna vind het helemaal geweldig als mensen lachen en begint dan keihard mee te lachen, dan begin ik nog harder te lachen en ja hoor, zij ook! :D

    Dan lopen de tranen ook echt over m'n wangen!(ook wel een beetje omdat ik sentimenteel word...zucht)
     
  12. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    We lachen zo vaak om Eva, ze is zo grappig! (welke baby niet ;))

    Sinds een paar dagen trekt ze een raar gezicht als ze iets spannend of erg leuk vindt. Knijpt haar ogen dan dicht en doet haar bovenlip omhoog. Zo komisch! Die bovenlip kan ook wel komen omdat er weer tandjes aan zitten te komen, maar de combi ziet er zo maf uit!

    Vanavond was erg grappig. Eva eet zelf, ze krijgt stukjes te eten en pakt dat dan zelf van haar blad. Maar er belandt ook veel op de grond. Papa en ik waren dat op onze knieen aan het schoonmaken en Eva zat in de box naast ons. Vliegt er opeens keihard een speeltje voorbij! Zo tussen ons in, we zaten een meter uit elkaar ongeveer. We lagen in een deuk! En hebben wel geluk gehad, want Eva gooit altijd erg hard ;).
     
  13. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hier pas ook heel hard gelachen:

    Jolijn zat in bad, ging staan (badje stond op standaard in keuken met plavuizen op de vloer) Ik met mijn strengste blik ging even vertellen dat dat niet mag en heel gevaarlijk is! Wat denk je ze begint te schaterlachen! Ik heb me maar even omgedraaid terwijl ze toch was gaan zitten en hield het niet meer van het lachen......
     
  14. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Vanmorgen nog.
    Fenneke begint goed te praten,als ik dingen zeg zegt ze ze na.
    Dus mevrouw had vanmorgen een stukje komkommer...
    Fenneke,zeg eens komkommer: komkomkomkomrrrrrrrrrrrr!
    Tranen gelachen,niet allen om hoe ze het uitspreekt,maar ze trekt er ook een heel raar gezicht bij hahaha!
     
  15. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    toen noa net een paar weken was liet ze zo'n harde boer dat mijn man en ik echt heel erg schrokken, daarnaar lachen natuurlijk. nu stopt ze iedere keer haar vinger in haar neus en begint ze te lachen. wat ik iets minder vind is dat ze het woord k*t ontdekt heeft ze praat haast niet en dat zegt ze natuurlijkwel.
     
  16. Wij hebben een tijdje terug echt in een deuk gelegen om Wayne..

    Hij was toen net 3 maanden oud. Tijdens het verschonen 's avonds, op de commode stopte hij zijn duimpje in zijn mond. En mijn man vroeg aan hem, goh heb je een lekker duimpje?

    En toen kwam er een vastbesloten JA uit.. Het was natuurlijk gewoon een klank die op JA leek, maar het was zo komisch op dat moment.. Een hummeltje van 3 maanden die JA zegt..
     
  17. cam

    cam Bekend lid

    17 dec 2006
    572
    0
    0
    Mijn dochter leest graag boekjes met plaatjes van dieren. Als ik haar vraag wat wat is, benoemt ze wat diertjes.

    Bij het plaatje van een aap riep ze hard: OOOOOPAAAAAA!
     
  18. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina is nu druk bezig met praten. Laatst zei Roy in het maastrichts kippensoep en tomatensoep, (klinkt als kippensop en temattensop) en Jelina zei, tsjippensjop en temattesjop, we lagen in een deuk. Nu zegt ze heel vaak tjippensjop
     
  19. Mama van naomy

    Mama van naomy Actief lid

    24 mei 2008
    137
    0
    0
    Wij hebben vandaag gelachen om naomy we hadden een nieuw speel ding gehaalt van pooh bounce nog iets en ze was zo druk bezig ze erop in slaap viel en werd ze weer wakker en ging ze zicht in slaap wiebelen weer haha gek ding en hier ook woordje K*T vraag me nie hoe ze eraan komt maar ze weet waneer ze het zeggen moet :confused: :)
     
  20. Champy

    Champy Fanatiek lid

    26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wij vanmorgen, mijn vriend lag met de kleine op het grote bed en zei dat die een deal had gemaakt...
    Hij zei dat er geen Wii kwam , maar een Playstation 3 ( wilt die zelf graag hé...) Begint Frits te gillen! :whistle: en met zijn handen te zwaaien richting zijn papa.. Dus nog een keer: Geen Wii, maar PS3 en weer gillen en slaan en schop bewegingen maken, nou dat is nog zo'n tien minuten doorgegaan,gauw de camera erbij en gelachen dat we hebben! hahhaa
    Maar hij werd echt hyper ( op een vrolijke manier gelukkig!), maar die deal ging dus niet door! 8)
     

Deel Deze Pagina