Slapen met/zonder sokken

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Slaap jij met of zonder sokken?

  1. Met

    25 stem(men)
    16,2%
  2. Zonder

    129 stem(men)
    83,8%
  1. Jebb

    Jebb Niet meer actief

    Een vroegere vriend heeft mij ooit eens wijsgemaakt dat je nachtmerrie krijgt van slapen met sokken aan. (Als ik het al dan niet met sokken aan te warm in bed heb, heb ik inderdaad vreemde dromen).

    Nu ligt mn jongste (7 weekjes) altijd met sokken in bed en moest ik hier ineens aan denken. De oudste (3 jaar) heeft een periode van een maand gehad dat ze sokken aan wilde s nachts. Ik doe ze echt alleen aan om in slaap te vallen als ik ECHT ijsvoetjes heb. En mijn man vind het vreselijk.

    Hahaha. Nu jullie, ik ben heel benieuwd. :)
     
  2. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha nooit van gehoord.
    Ik draag geen sokken in bed. Anders slaap ik echt niet.
     
  3. mamaloe250

    mamaloe250 Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Alleen de eerste vijf minuten als ik het koud heb. Dan gaan ze echt uit.
     
  4. jippie01

    jippie01 Bekend lid

    25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Nooit. Ik vind het heerlijk om in een koud bed te stappen en hang regelmatig m'n voeten buiten de deken omdat ze anders te warm zijn
     
  5. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Als ik net in bed stap wel. Tot ik het warm genoeg heb. Dan gaan ze uit.
     
  6. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Mijn moeder zei altijd dat je wintertenen krijgt van het slapen met sokken aan. Ik heb dit altijd geloofd, tot ik een aantal jaar geleden ergens las dat het aangetoond was dat het onzin is. ;)
     
  7. SG2007

    SG2007 Actief lid

    15 dec 2016
    224
    1
    18
    Vrouw
    Ik slaap altijd zonder sokken. Maar mijn man slaapt altijd met sokken aan, zelfs in de zomer. Hij heeft zelf ptss, dus hij slaapt altijd slecht en heeft altijd nachtmerries, maar niet door de sokken.
     
  8. Treez

    Treez Niet meer actief

    Met sokken, want ik heb altijd koude voeten en met koude voeten kan ik niet slapen. In de zomer slaap ik in evakostuum met sokken aan. Volgens mijn man erg sexy :p
     
  9. nijna

    nijna Fanatiek lid

    25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Dat is grappig. Dat zei mijn moeder ook altijd.
     
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Dit doe ik ook :)
     
  11. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Dit dus. Onderkant van de deken heb ik ook nooit vast zitten. Ik word helemaal kriegel als mijn voeten te warm zijn o_O
     
  12. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    #12 kleinegup, 26 apr 2017
    Laatst bewerkt: 26 apr 2017
    Als ik koude voeten heb, aan de binnenkant :p dan slaap ik niet. Dus soms wel, soms niet en soms begin ik met sokken en eindig ik zonder :D

    Ik heb trouwens niet gereageerd op je poll, en ik ga lekker mijn sokken aantrekken :D, ik lag te twijfelen en vanwege dit topic ga ik ze toch maar aantrekken :p
     
  13. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.983
    18.683
    113
    Ik heb jarenlang steevast met sokken geslapen. Nu slaap ik nog steeds liever met sokken, maar kán (bij uitzondering) wel zonder, al vind ik met sokken slapen veel fijner. Maar het lukt me i.i.g om zonder in slaap te vallen.

    En ik heb eigenlijk nooit enge dromen, laat staan nachtmerries. Dus dat is gewoon hardstikke onzin.
     
  14. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik slaap soms met sokken, soms zonder. Ik heb soms echt súper koude voeten, dan is het echt fijner om met sokken te slapen. Maar soms trek ik ze ook na een paar uur uit omdat het te warm is ;) Nachtmerries heb ik er nooit van gekregen.
     
  15. Hagedisje

    Hagedisje Actief lid

    12 jun 2015
    342
    40
    28
    Met, en als mijn voeten bedenken dat het te warm is doe ik ze in mn slaap uit ;)
     
  16. Janna

    Janna Fanatiek lid

    Als ik koude voeten heb, kan ik echt niet slapen. In de winter, of als ik erg moe ben, willen mijn voeten vaak niet warm worden. Dan draag ik dus sokken. Meestal gaan die halverwege de nacht wel uit. De rest van het jaar slaap ik zonder sokken en ik gooi inderdaad ook regelmatig een voet buiten de dekens om af te koelen.
     
  17. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Dit! Het komt wel eens voor dat ik m'n voeten echt niet warm krijg dus dan dus sokken..maar liever zonder.

    M'n zoontje wil echt perse sokken aan sinds hij onder een dekbed slaapt haha. We laten hem maar (2,5)
     
  18. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.011
    2.368
    113
    Vrouw
    Nee, echt nooit. Hoe koud het ook is! Ik ben gek op een ijskoud bed en koude voetjes...
    Ik warm ze wel aan mijn vriend op o_O
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nooit sokken aan in bed.
    Al heb ik wel altijd koude voeten. Maar niet echt last van gelukkig :)
     
  20. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.028
    3.113
    113
    Ik slaap alleen met sokken als ik het echt heel koud heb (bv met koorts).

    Mijn dochter van 3 slaapt altijd met sokken..
     

Deel Deze Pagina