Slappe hangborsten na bevalling.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door vinorosso, 18 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RAppel

    RAppel Fanatiek lid

    2 mei 2014
    1.155
    191
    63
    Ik had na de zwangerschap van de oudste en een borstvoeding periode van 6 maand echte hangborsten. Trok op niets en was er best onzeker over.
    Tijdens de zwangerschap van de 2e groeiden m'n borsten weer (van een kleine B naar een kleine C) en werden ze steviger. Ik heb toen 11 maand borstvoeding gegeven en tijdens de borstvoedingsperiode groeiden ze tot een grote C. Na het stoppen vreesde ik ook dat ze weer zouden gaan hangen en slapper worden, maar dat deden ze niet. Ik bleef een stevige C houden.
    Bij de zwangerschap van de derde groeide dit tot een grote C/kleine D en momenteel zit ik daar nog op, maar hangen ze wel door het grote gewicht. Ik geef momenteel nog borstvoeding, dus nog geen idee wat er hierna mee gebeurt.

    Maar bij mij heeft langvoeden er dus juist voor gezorgd dat ik stevigere borsten had.
     
  2. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.431
    2.867
    113
    Herkenbaar hoor! Ik geef nog bv aan de jongste (18 maanden). Maar ik heb ook al gezegd, dat als wij geen kinderen meer willen en de bv periode is voorbij, dan wil ik ook een borstvergroting.
     
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Hier ook "nog steeds"

    Ik vind het best akelig, maar ik ga er maar vanuit dat het even tijd nodig is om recht te trekken.
     
  4. CoffeeJunkie

    CoffeeJunkie Fanatiek lid

    25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik ben van een volle B cup naar slappe A gegaan (na negen weken full time kolven). Nu ik zwanger ben van een tweede merk ik pas het verschil, want mijn borsten zijn nu weer steviger en voller geworden. Alhoewel ik ze met deze B cup mooier vind, zal ik er nooit iets aan laten doen. Vind borsten te delicaat om in te laten snijden en zie meer nadelen dan voordelen.
    Voorgevormde bh's vind ik een prima oplossing, bovendien maakt het mijn partner helemaal niets uit en geeft hij mij juist zelfvertrouwen.

    Ik overweeg wel iets aan mijn buik te laten doen, aangezien mijn huid geheel is uitgescheurd, hangt en daardoor niet past bij de rest van mijn lichaam. Dat extra vel is ook erg vervelend en vies tijdens de warme zomerdagen en kan het slecht verhullen. Genoeg voordelen voor mij om het te overwegen en heb er dan ook al meer dan vier jaar goed over nagedacht. Hou er ook gewoon rekening mee dat je nu nog onder de hormonen zit en je lichaam nog de tijd nodig heeft.
     
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Hier is het ook een deprimerende bedoeling m'n borsten :cry::cry:
    Ik vind ze zo niet mooi meer, zou graag een borstlift willen hahhah
     
  6. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    Hier was het al nooit wat... een kleine B....

    Maar nu is het helemaal niets meer, althans nu even tijdelijk zijn ze voller door de zwangerschap maar hou Mn hart vast voor over een half jaar ofzo...

    Vind het vreselijk... voel me net een jongetje, veel kledingstukken koop ik niet omdat ik dat er niet uit vind zien met mierentietjes....

    Maar goed.... ik tover niet ff €5000 uit Mn binnenzak helaas :p
     
  7. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hier ook hoor en nu ik weer zwanger ben hangt t er maar triest bij. Altijd grote borsten gehad, 70F, nu 80F. Ze worden voller maar niet groter qua maat.
    Wil sowieso over 2 jaar een verkleining. Maar heb liever dat ik op mn oude gewicht zit ;)
     
  8. Blaadje

    Blaadje Fanatiek lid

    1 feb 2011
    1.727
    216
    63
    Hier is het ook droevig.. van een stevige en leuke B cup groeide ik in de zwangerschaps en borstvoedingstijd naar een volle C cup. Na stoppen met de bv bleek wat er nog van over was.... theezakjes zijn nog voller cup AA...
    2e zwangerschap en bv tijd weer naar een volle C cup maar daarna weer terug naar niks. Zal ook wel zo blijven want mijn jongste is al 2,5 jaar.

    Ja ik baal ervan ! Draag alleen nog maar push up bh's en na veel proberen ook een perfect merk bikini gevonden, anders ben ik net een plank. Mijn man vind het jammer maar laat dat verder niet merken gelukkig. Ik ga er ook niet wat aan laten doen, veel te bang voor eventuele complicaties nu en op de lange termijn.
    Snijden in een gezond lichaam zie ik niet zitten.
     
  9. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.946
    6.042
    113
    Happyland
    Bij 2 van mijn vriendinnen is het na lang borstvoeding trouwens hebben gegeven niet meer goed gekomen.
    Hun jongste kinderen zijn nu 3 en 5 jaar.
    Allebei van een C cup naar een A cup gegaan.
     
  10. Sleepless

    Sleepless Bekend lid

    1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Inderdaad, hier bij 3 vriendinnen hetzelfde verhaal. Kids zijn 3+ maar borsten 3- ;). Niets meer van over maar ik zie het nooit aan ze omdat ze goede bh's dragen dus dan ziet het er allemaal nog prima uit!

    Zelf heb ik nog steeds een cup D, helaas.. ;). Ik was dan weer enorm blij geweest als ik kleinere borsten had overgehouden, maar helaas. Ik laat ze dus verkleinen en liften ergens het komende jaar. Ik heb er lichamelijk geen last van maar ik heb besloten dat ik tenminste een periode in mijn leven blij wil zijn met mijn borsten :D
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  11. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.946
    6.042
    113
    Happyland
    Zo hebben we allemaal wel iets. Mijn borstjes :pzijn nog hetzelfde als voorheen, maar hier springt mijn buik na iedere maaltijd in de zwangerschapshouding. Terwijl ik voor de rest dun ben. Moet dat dus echt camoufleren anders lijk ik zwanger. Echt waardeloos..
     
  12. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Nee, het komt echt door de zwangerschap(hormonen), bv geven of niet heeft niet veel invloed op de uitkomst.
    Hier helaas ook van een D naar een zielig B-cupje gegaan. Ja nu even niet :p maar straks dan blijft er helemaal niks meer over vrees ik. :(

    Aan de ene kant vind ik het heel jammer, aan de andere kant, ik heb straks wel 4 kinderen op de wereld gezet en gevoed met dit lijf. Mag best gezien worden ;)
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  13. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Klopt helemaal! Nouja, alleen maar hopen dan maar. Haha, want ik heb nu al een zielig B-cupje :D
     
  14. Aaf88

    Aaf88 Bekend lid

    26 okt 2012
    596
    279
    63
    Nee, zwangerschap is de oorzaak (vet wordt vervangen door klierweefsel en wanneer je stopt verdwijnt het weefsel). Sterker nog, als je langer voedt heb je meer kans op stevigere borsten :)
     
  15. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.842
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik had een prachtige cup D, met borstvoeding een gigantische cup F en na 9 maanden bv en veel afgevallen had ik nog maar 2 lullige theezakjes in een kleine C. Vond het vreselijk ondanks dat m'n man me prachtig vond. Heb daar zo op ingeleverd. Nu ik weer wat aan kom beginnen m'n borsten ook weer wat voller te worden maar zal nooit meer als eerst worden :(

    En de triangle bikini was m'n redding deze vakantie, bij die voorgevormde had ik bovenin zoveel ruimte over
     
  16. vinorosso

    vinorosso Bekend lid

    12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw

    Ik ben net terug van vakantie en had hetzelfde probleem. Ik had een supermooie bikini gekocht toen ik net klaar was met het geven van borstvoeding. Ik had toen nog geen idee dat ze zoveel kleiner en slapper zouden worden. Maar het is dus zo'n voorgevormde. Op vakantie voelde ik me er echt niet prettig in, alles hing onderin en bovenin zat niks o_O. Op een gegeven moment zei mijn vriend: ik zie je tepel. :cry: :eek:
     
  17. auroraa

    auroraa Niet meer actief

    Herkenbaar. Ik ben nu 1.5 maand geleden gestopt met bv na 13 maanden. Was de 2e x dat ik bv gaf. Ik vond mijn melk borsten prachtig. Een mooie D cup en mooi rond. Nu heb ik veel kleinere borsten. Ze hangen niet heel erg maar ze zijn zo slap. Ik vermijd de spiegel merk ik en voel me er erg onzeker over. Ik hoop dat de stevigheid weer iets terug komt. Ik baal sowieso van mijn figuur na 2 zwangerschappen. Ik had vroeger echt een hele mooie platte buik. Hij flubbert nu zo :(
     
  18. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Voor mijn zwangerschap had ik een grote A, tijdens gegroeid naar een grote C, tijdens borstvoeding bijna D, nu een B. Ik ga gewoon het alfabet af :roflmao:
    Mijn borsten zijn wel echt heeeeel erg zacht geworden en wat lager gaan hangen (slap vind ik vervelend klinken haha). Mijn man is er blij mee, ik weet niet wat ik ervan vind. Moet sowieso nog wat kilo's kwijt dus het eindresultaat... geen idee.
     

Deel Deze Pagina