Slechte 20 weken echo, cystes beide nieren

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sue81, 4 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Oh wauw, wat bijzonder dat ze zo hard vecht. Wat een wonder om zo’n krachtig meisje te zien. Wat fijn om zo’n goede update van je te horen zeg..
    ik hoop op nog heel veel van dit soort mooie berichten! Jullie kunnen dit!!! Met elkaar!! En wat fijn dat je haar even vast heb mogen houden, geniet van die momenten
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  2. Lila8

    Lila8 Bekend lid

    8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Wow, zo blij te horen dat er hoop is, en dat jullie dochtertje zo keihard aan het vechten is. Heel veel sterkte gewenst voor de komende weken en maanden.
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  3. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Jeetje, ik ben hier wel even stil van. Ik duim zo verschrikkelijk hard voor jullie vechtertje!
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  4. j010

    j010 Bekend lid

    27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Wat een sterke dames zijn jullie allebei!! En wat een heftige tijd gaan jullie door, fijn dat er toch steeds meer sprankjes hoop zijn. Ik zal duimen dat de dyalise aanslaat.

    Nogmaals heel veer sterkte. En geniet van die mooie momentjes dat je haar vast mag houden! En zet hem op kleine vechter..
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  5. marina kl

    marina kl Bekend lid

    21 jun 2015
    649
    344
    63
    Jaaa, dit hoor ik graag! Wat goed van jullie kleine meid dat ze zooo haar best doet. En wat goed van je dat je niet vergeet om genieten van haar! Ze voelt jullie liefde en dat geeft haar kracht. Dikke knuffel
     
    Kangerootje en Sue81 vinden dit leuk.
  6. Ocean83

    Ocean83 Bekend lid

    13 mei 2015
    731
    82
    28
    Wat een sterk meisje hebben jullie! Ik heb in stilte meegelezen, maar wilde nu toch even reageren. Ik ken jullie niet en toch voel ik ontzettende opluchting als ik lees dat ze zelf kan ademhalen nu! Er wordt heel erg met jullie meegeleefd. Sterkte met jouw herstel en geniet van alle mooie momenten samen!
     
    Sue81 en happy2012 vinden dit leuk.
  7. mamotjuh

    mamotjuh Actief lid

    5 dec 2013
    191
    22
    18
    Allereerst, wat een stoere naam heeft jullie meisje!
    Wat een goed nieuws dat ze het tegen alle verwachtingen zo goed doet en dat ze een echte vechter is!
    Nogmaals, heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  8. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik was ook een stille meelezer, maar zo opgelucht toen ik vanmorgen je berichtje las! Gefeliciteerd met jullie dochter en ik denk aan jullie! Hoop met heel mijn hart dat het steeds beter met haar zal gaan.
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  9. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb kippenvel door het lezen van je update.

    Wat is jullie dochtertje een dappere vechter, wauw!! Hopelijk gaat het met haar longetjes steeds beter en slaat de dialyse aan.

    Heel veel sterkte met alles en geniet van jullie mooie dochter!
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  10. ellessinia

    ellessinia Actief lid

    13 nov 2014
    498
    477
    63
    Net als de rest regelmatig gecheckt of er al een update was. Ik ben helemaal ontroerd door je bericht, wat moet het hartverscheurend zijn om jullie dochter zo te zien vechten. Anderzijds kan ik me voorstellen dat je ook heel trots op haar bent. Veel sterkte en klavertjes vier voor jullie!
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  11. Nemo1

    Nemo1 Bekend lid

    27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Wat een prachtige naam Ive!!
    Past echt bij een vechtertje zoals jullie prachtige dochter. Ik denk elke dag aan jullie! En kreeg tranen in mijn ogen van je update! Ik stuur jullie heel veel kracht en liefde.

    Ik blijf voor jullie duimen, en hoop zo dat alles vooruit mag gaan!
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  12. Liefste baby

    Liefste baby Actief lid

    3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Wow jullie zijn Powergirls!!!!
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  13. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Heerlijk om te lezen dat ze vooruitgang boekt, al is er nog een lange weg in het vooruitzicht.

    Dappere vechter hoor!!

    Bedankt voor de update, heel fijn om wat te horen:)
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  14. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit inderdaad!
    Ik duim keihard mee!
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ook hier een meelezer maar ook al ken ik je niet, ik ben hartstikke trots op je en hoop dat jullie alle kracht vinden hier goed uit te komen. Heel veel liefs, kracht en virtuele knuffels gewenst. En van harte gefeliciteerd met jullie bikkeltje! Wat een vechtertje! Wauw!
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  16. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Fijn om een update te lezen. Wat een vechtertje is je prachtige dochter met eveneens een prachtige dame! Kleine dappere dodo! En wat duperfijn dat je haar hebt mogen vasthouden. Het lijkt mij vreselijk om je kind aan al die slangen en draden te zien. :( Ik ga duimen dat de dialyse gaat helpen en dat er weinig complicaties komen. Ik denk aan jullie! Veel sterkte!
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  17. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ten eerste, wat heeft ze een mooie naam gekregen. Wat is kleine Ive toch een vechtertje en hopelijk blijft ze zo door vechten. Maar wat heftig en naar wat jullie hebben meegemaakt en wat ze bij Ive allemaal hebben moeten doen. Heel veel sterkt de komende tijd. Ik zal blijven duimen voor jullie.
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  18. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Leuke naam. Goed te lezen dat jullie ondanks de zware dagen de eerste dagen zijn doorgekomen. Wat een dappere vechter is ze nu al. Ik hoop dat de behandeling aanslaat. Wat moet dat voor jouw een fantastisch onvergetelijk moment zijn geweest dat je Ive mocht vasthouden
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  19. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Wat fijn dat je een update wil geven, wat een dapper meisje heb je!
    Ik duim voor jullie!
     
    Sue81 vindt dit leuk.
  20. Nemo1

    Nemo1 Bekend lid

    27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Ben echt benieuwd hoe het nu met jullie Gaat??
     

Deel Deze Pagina