Slechte mama (topic met een knipoog ;-) )

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Debaky, 9 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Mijn zoontje sliep heel slecht vanacht doordat hij verkouden is. Hij kon niet door zijn neus ademen en was heel onrustig. Vanochtend nog tegen hem gezegt 'niet in je neus peuteren'. En nu net tovert mijn vriend een rozijn uit zijn neus :eek:. Die zat er dus als sinds gister in.... :confused: even niet goed opgelet blijkbaar.
     
    RoxannaG vindt dit leuk.
  2. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    "Mam, mag ik nou op de computer?" "Nee, ik ben nu!"
     
  3. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    #183 Blijdorp, 30 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2017
    Telt dit ook: dat je baby verwoede pogingen doet tot kruipen en je haar helpt op haar knietjes te komen en precies op dat moment besluit haar armen wijd te doen :eek:
     
    1981Mama vindt dit leuk.
  4. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Ohh kinderbeul!:eek:

    :roflmao:
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  5. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Stiekem speelgoed weggooien en zeggen dat de hond het gesloopt heeft Ik heb echt niks met knuffel, helaas de oma's wel, dus ik gebruik de hond regelmatig als excuus.
     
    Mamaa6 vindt dit leuk.
  6. wappelke

    wappelke Actief lid

    10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    Zo zijn hier ook al verschillende knuffels verdwenen....
     
  7. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Ik wil ook een hond!
     
    Marchella en Meisje@12345 vinden dit leuk.
  8. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Jongste zit in de spelletjes fase. Als het aan hem ligt doen we de hele dag huisje boompje beestje, memory, pluk van de Petteflet spel, cups, het grote dinosaurus spel etc.
    Gisteren weer zo'n n dag. Tot ik vertwijfeld uitriep... Maar.. wil je dan echt niet even op de tablet?
    Nee
    Filmpje kijken dan op de tv?
    Nee
    YouTube?
    Nee
    Aaaaaaaaargh!!!!!
    Huisje boompje beestje dus
     
    wappelke, Logan, Bloem2310 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Mamaa6

    Mamaa6 Bekend lid

    10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ik geef vaak mijn oudste de jongste ga maar samen op de tablet of spelletjes doen echt heel erg maar soms ben ik zooo moe en die van bijna 1,5 kan zo veeleisend zijn dat ik haar graag even bij haar oudste zus drop
     
  10. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Wij hebben van een bepaalde auto de batterijen uitgehaald. Dat mormel rijdt overal keihard tegenaan. Gezegd dat dat ding kapot is en heb 'als bewijs' de batterijen er eens verkeerd ingedaan. 'Zie die doet het niet! Echt kapot!' :roflmao:

    Sinterklaastip : koop dit mormel niet! Rijdt echt met een hele snelle vaart overal tegenaan.
     
    Marchella vindt dit leuk.
  11. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Een keukentje met een koffiezetapparaatje gekocht. Superleuk, tot ik batterijen in het apparaatje deed en er een partij herrie uit kwam! Hij was ineens kapot.. ahw.
     
    Marchella vindt dit leuk.
  12. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Bij het avondeten drinken wij altijd water. Alleen ben ik zelf geen watermens, maar ik vind het wel belangrijk dat mijn kinderen voornamelijk water drinken.
    Dus als ik 7up of sprite in huis heb dan schenk ik dat voor mezelf in, zodat ze geen verschil zien en gaan zeuren dat ze iets anders willen drinken.:oops:
    Alleen laatst had mijn zoon het door. Hij wou een slokje van mijn water, maar hij vond het gelukkig vies.
     
    Logan vindt dit leuk.
  13. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Een politieauto die zoveel lawaai maakte buiten laten staan. Hij had ermee gespeeld, niet opgeruimd en er kwam regen aan. Expres buiten laten staan en nu doet hij het niet meer. :thumup:

    Cola inschenken bij het eten en zeggen dat het koffie is.

    Boekjes die ik spuugzat ben liggen bovenop de kast. Voor het slapengaan lezen we alleen korte verhaaltjes.
     
    1981Mama vindt dit leuk.
  14. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Slim !!! Ga ik onthouden !
     
    Strandbal vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina