Slechte mama (topic met een knipoog ;-) )

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Debaky, 9 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.976
    8.777
    113
    Herkenbaar, uk start met kletsen ergens tussen 6 en 7 en stopt pas rond 19.30.

    Ik denk maar aan iets wat ik ooit ergens heb gelezen, als je nu niet wil luisteren naar de kleine dingen vertellen ze later de grote dingen ook niet.
     
  2. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Haha, ja speelgoed wegdoen.....
    Vanmorgen liepen we even door de kringloopwinkel. Mijn zoontje van 5: mama kijk, dit spelletje hebben wij ook, en deze en deze en deze ook. We hebben deze hele stapel ook!
    Hoe zou dat nu toch komen?:roflmao::roflmao:

    Ben maar gauw weggegaan.:D
     
    Druktemakertje, Vulpen, Pitahaya en 12 anderen vinden dit leuk.
  3. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.063
    10.330
    113
    Ik heb net mijn zoon uitgelachen. Hij was aan het huilen in bed. Meestal is dat overdreven, hij wil soms heel dramatisch doen om onze aandacht te krijgen, maar nu klonk het heel intens. Dus ik ga naar hem toe om te troosten en vraag wat er aan de hand was. Hij was zo geraakt door een heel ontroerend verhaal legt hij uit. Dus ik pak zijn boek, blijkt het een Donald Duck. En hoe echt het ook bij hem was, ik kreeg zelf ook tranen in mijn ogen, van het lachen. Ik kon echt even niet stoppen met lachen. Zo zielig voor mijn manneke, maar huilen ivm een Donald Duck, ik kwam niet meer bij.
     
    Sue87 en Wenda vinden dit leuk.
  4. Mevrouw Pinguin

    Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

    22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik laat de kinderen beneden en ga dan nog ff in bed liggen om wakker te worden. Vanmorgen was dit 45 minuten.

    Ze zijn 1 en 3. Alles wat mogelijk gevaarlijk is kunnen ze niet bij en ze kijken samen lief tv
     
  5. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Haha, dat deed ik hij mijn oudste twee ook eens.
    Alleen was ik me aan het aankleden. Ze waren ongeveer met zo oud. Stond de oudste opeens onderaan de trap: mama M heeft salade aan haar voet! :eek: ik snapte er niets van, ik had niet eens salade in huis. Tot ik beneden kwam en de ravage voor de koelkast zag: er stond een kwarktaart op de grond met een mooie voetafdruk erin:roflmao::roflmao:
     
    Blaadje, butterblue, Prettykitty en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Whaha ... dat zie ik hier niet voor me! De baby kan ik best alleen beneden laten maar de meiden van 1,5 en 2,5 echt niet :eek:. Misschien .... als ik heel de benedenverdieping leeg haal :roflmao:.
     
    Marchella vindt dit leuk.
  7. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Oh mijn peuter van 2 ook hoor. Al durf ik niet te slapen want ik heb zelf wel de behoefte steeds te kijken. Terwijl hij echt niks doet. Kijkt tv en komt gelijk naar me toe als hij dat zat is. Hij is echt mega braaf namenlijk haha.
     
    Marchella vindt dit leuk.
  8. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.534
    6.229
    113
    zuid-holland zuid
    Regelmatig zitten er een berg buurkinderen in onze tuin en soms ben ik het geschreeuw en geruzie helemaal zat. Dan gaan we ineens "eten" om half 5 :) Dan jaag ik de buurkinderen weg en zet ik die van mij lekker rustig achter hun ipad.
     
    Vita Rose, Nescio, Zoe123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Ik moest lachen met mijn antwoord.

    Zoon : mama heb jij ook muggenbultjes?
    ik : nee jongen, sinds jij hier bent niet meer.
    :cool:
     
    Bloem2310, Pitahaya, Sophie221 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. fafa

    fafa Niet meer actief

    Één overgebleven stukje verjaardagstaart.
    -"Ahhh toe mama, mogen we die nog opeten?"
    -"Nee, ik heb een goed idee! We zetten hem vannacht neer voor de huiselfjes, dan hebben die ook een feestje"
    -"Jaaaaaah!!!"

    Alleen mn schoonmoeder had me meteen door, en zat dr lachen in te houden. Gelukkig had ze me niet verraden :| :roflmao:
     
    toch3, spruitje80, Druktemakertje en 12 anderen vinden dit leuk.
  11. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Als ik op de wc zit...

    Mama waar ben je?
    Boven schat!
    Oh, waar dan boven?
    Op de slaapkamer.
    #zoonlooptnaarboven

    Joeeee en ik kan rustig plassen :thumup:

    Op dit moment zit meneer achter de tebbeldub (tablet;) ) want ik ben wel even klaar met puzzelen, verven, voetballen enz. :D
     
    sydneys en Adrianna vinden dit leuk.
  12. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Kind in bad zetten (terwijl het niet nodig is) om zelf rustig te kunnen poepen:thumup:
    (Dezelfde ruimte)

    Hij kan zichzelf slecht vermaken, behalve in bad. Toppie.
     
    Nescio en Zoe123 vinden dit leuk.
  13. Koningsgezin

    Koningsgezin Fanatiek lid

    24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Jongste kletst wat af in de nacht en 's morgens vroeg. Reageren er niet op, slaapt vaak wel weer verder. Bij echt huilen gaan we wel.

    Oudste 2 vermaken de jongste 's morgens vroeg (nu ook) zodat wij nog even kunnen blijven liggen.

    Mijzelf opsluiten in de badkamer als ik rust wil.

    Tablet biedt uitkomst voor de oudsten. Voor de jongste zet ik wel eens babytv of bumba op.
     
  14. Suddenly3

    Suddenly3 Lid

    2 jul 2017
    21
    6
    3
    Vrouw
    De oudste sturen we toch wel een aantal keer per dag naar de serre (zijn speelkamer) omdat we het geplak even helemaal zat zijn. Hij is behoorlijk aan het peuterpuberen en dat is gewoon heel irritant en daar kunnen we niet altijd mee overweg. De jongste twee verdwijnen wel eens naar bed als ze heel erg aan het huilen zijn terwijl er verder niets is. Dat huilen gaat je echt niet in de koude kleren zitten.

    Wij hoeven ons niet op te sluiten met eten nog we zeggen gewoon dat is papa en mama eten en geen kindjes eten en dan is het goed.
     
  15. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    In de supermarkt bij de snoepafdeling beweren dat dat snoep voor "grote mensen" is...:D
    Hij is 3,5 jaar en trapt er nog in en loopt zonder te zeuren gewoon door,andere klanten die mij dat horen zeggen liggen vaak helemaal in een deuk.....
     
    toch3 vindt dit leuk.
  16. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.153
    2.238
    113
    Vrouw
    S viert over een paar dagen zijn 2e verjaardag met felroze teennagels! Hij wilde ook graag toen ik de mijne deed, en liep er trots mee weg... En hij is ook wel eens in sneeuwwitje jurk van Y naar de opvang gegaan toen ze verkleed mochten komen en hij alke sociaal verantwoorde opties echt niet aan wilde...
     
    Marchella vindt dit leuk.
  17. maliro

    maliro Niet meer actief

    Raketjes voor de kinderen gekocht en mars ice cream voor mezelf. Onder het mom dat het ijs voor grote mensen is

    Mijn dochtertje kan heel moeilijk doen met sokken en schoenen. Het zit niet goed, ze voelt hobbeltjes, het voelt raar etc.
    Vanochtend had ze na 20 minuten krijsen nog geen schoenen aan. Heb haar op dr sokken achterop de fiets getild en ben naar haar school gefietst.
     
  18. Lisa1987

    Lisa1987 Fanatiek lid

    11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Eerst een foto maken en dan pas helpen :roflmao: hij deed het expres totdat hij erachter kwam dat hij er niet alleen meer uit kon

    20170710_105758.jpg
     
    Frieke, Zonnebloem92, Marchella en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Waren gister borrelen bij vrienden en t liep allemaal wat uit. Wij zaten in de keuken en de kinderen waren in de woonkamer. Op een gegeven moment ging ik even kijken en lagen mijn oudste twee languit op de grond te slapen haha.
     
    fafa vindt dit leuk.
  20. Bones

    Bones Actief lid

    12 jun 2015
    280
    80
    28
    Als ik een dag vrij heb genomen en niks in de planning he . Breng ik de kinderen vroeg weg. Dan ga ik nog heerlijk de hele ochtend in bed liggen. Wanneer ik eruit ga heerlijk op de bank netflixen en dan smiddags moeten haasten met aankleden om de kinderen op te halen.

    Toen de kinderen nog wat jonger waren en ik een drukke dag op het werk dan "viel" ik vlak voor het naar bed brengen in slaap zodat mijn man het hele ritueel in zijn eentje kon doen. 9 van de 10 keer viel ik ook echt in slaap.
     
    Nescio en Marchella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina